Situacija –karikatūriška, tik nejuokinga:
OCTAVIA COMBI (2000 m.) su įjungta SHERIF signalizacija ir gruodžio 28 pastatytu nauju akumuliatoriumi BLITZ 55 Ah stovi visiškai užšalusi, nešviečia net signalizacijos ir durų diodai.
Kaip atrakinti rakteliu?
Keleivio durelėse spynelės nėra, galinių durelių neveikia iš vis, vasarą bandžiau atgaivinti su WD-40 , nepavyko, net raktelis nelindo.
Prieš šalčius vairuotojo spynelė rakino normaliai, veikė net komforto režimas, atidarantis/uždarantis langus.
Dabar- raktelis pasisuka prieš laikrodžio rodyklę maždaug iki „10 valandos“ , bet neatrakina. Stipriau, per jėgą, sukti bijau, kad nenulūžtų VIENINTELIS raktelis.
Pagal laikrodžio rodyklę (nuo „12 valandos“) nesisuka iš vis.
Internete radau raktelio padėčių schemą, tur būt ir Škodų ta pati
http://www.justanswer.com/uploads/hondatech/2007-10-01_150355_Lock.gif
Prašymas kolegoms- kaip rakina raktelis jūsiškėse? Ar pasukant raktelį yra koks skirtumas tarp „paprasto“ ir „avarinio“ atrakinimo? Nuo kurios padėties (valandos?) atsirakina?
Kaip rakinant rakteliu paveikiamos kitos spynos, gal ten kas užšalo –
-„elektriškai“ – per laidus ir tik turint srovę?
- mechaniškai, per kokius troselius, jungtis ir pan.?
- pneumo , vakumo būdu?
- hidraulika?
Dabar sirguliuoju, sėdžiu namie, tad internete prisirinkau visokių idėjų, kurias žemiau patalpinsiu, gal kam pravers, gal kas patars ką gudriau.
Panašios temos forume lyg ir nėra, :cry: dėkingas, jei neperkelsite kitur, bent kol kas
Ką pavyko surasti internete papildomai:
Čia demonstruoja, kaip atrakina nepažeidžiant spynelės su specialiu raktu, ilgas klipas, esmė pirmoje minutėje,:
http://www.youtube.com/watch?v=SjGQhghPR1o&feature=related
Čia "atrakina" galines dureles:
http://www.youtube.com/watch?v=MNg18qaYU9o
Čia matavimai- kiek signalizacija "suvalgo" elektros (RU):
http://www.ugona.net/article123.html
Čia - kaip UŽMAITINTI ir įjungti signalizaciją per numerio apšvietimą (BMV).Mano atveju gal pavyktų- tik prisijungiant prie gabaritinių lempučių?:
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=29&t=62881
Čia - užšalusio benzino bako dangtelio atrakinimas (RU):
http://www.drive2.ru/cars/skoda/octavia_ii_rs/octavia_ii_rs/turbogaga/2/journal/288230376152706212/#post
Juozax
Juozax,tavo atveju centrinio varikliukai valdomi elektra. O užšąlusią spynelę gali su žmonos fenu bandyt pašildyt, turi padėt.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
Alvi, bandysiu pašildyti medicinine pūsle su karštu vandeniu ("grielka"). Jei kitos valdomos elektra, reiškia problema tik toj spynelėj.
O gal galėsi ryt/poryt parašyti kokioj pozicijoj raktelis atrakina?
Kaip nors "laikrodžio principu" ar laipsniais maždaug - kiek reikia pasukt?
Juozax
Tavo ikeltame pirmame video puikiai matyti... http://www.youtube.com/watch?v=SjGQhghPR1o&feature=related ties 23 sekunde. Atrakinimui suka rakteli pries laikrodi iki 9 val, o uzrakinimui iki 3 val. Siaip su fenu reiktu sildyti, o idealiausia - su statybiniu fenu.
Skoda Octavia Combi 1.9TDI, 66 kW SLX
šeip didžiausia problema spynelėms yra į jas purškiamas WD-40 nes jis tik tam kartu išgriaužia rūdis ir nešvarumus, o vėliau viskas dar labiau pablogėja (nes ta chemija turi savyje rugžties kuri vėliau vėl sukelia rūdis) Bandyk įsigyti specialias priemones spynelėms valyti. Tavo atveju tau reikia purškalo kuris atitirpdina spyneles ir tuo pačiu jas sutepa. Jei nepavyks išjudinti spynelės atšildžius rašyk i PM pasakysiu ką bandyti, nenoriu skleisti reklamos savai produkcijai ;) , kad kiti nesikabinėtu forume |(
YETI 1.2
WD-40 jokių rūgščių neturi. Jei kas nežinot, WD-40 yra vandens pakaitalas nesukeliantis korocijos, jo pirminė paskirtis buvo pakeisti įprastą vandenį branduolinėse raketose.
WD-40 Europinis receptas sudarytas iš sunkiojo benzino ir anglies dioksido, USA variantas susideda iš mineralinio spirito (vaitspirito), anglies dioksido, mineralinės alvyos ir inertinių priedų (t.y. su niekuo nereaguojančių).
Justas900, wurth, and, dėkui už pagalbą.
Dėl raktelio pasukimo- kiek jį sukt, kad nenulaužti, apart klipo, chebra, vis tik nepatingėkit aprašyti savosios Škodos "kampą", nuo kada RAKTELIS griebia.
Dėl feno - mano situacijoje, kad užmaitint, reikia ilgo virš 50 m kabelio, o tas - sode. Pas rusus radau tokį azijatišką patarimą- su žarna pašildyti nuo kaimyno dirbančios mašinos išmetimo vamzdžio.
Čia, vėl RU klipe gal gerai aiškina užšalimo priežastis ir gerai parodo, [b]pro kur purkšti (ne į spynelės šerdį) iš lauko pusės.
[/b]:
http://www.youtube.com/watch?v=l1WnI-BJfN0
Čia- ir vėl RU- gal gera prekė - pakabukas/atšildytojas/žibintuvėlis , maitinamas "batareikomis":
http://www.youtube.com/watch?v=msPa9crn-hE
Nu, gaunasi vos ne kameralinių darbų DISERTACIJA - iš tuščio į kiaurą :glasses: , bet vis tiek kviečiu kolegas parašyti...
Juozax
Tai kad prie tokio šalčio koks dabar, (-3,5) tai ir su burna papūtus turi atšilt spynelė, kiek gi jai tereikia.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
Turejau ir as tokia problema per praejusias kaledas.
Per lemputes nelabai iseis, nes jos eina per reles. O jos dabar yra atvirais kontaktais.
Pas mane raktas i spynele visai nelindo. Tai pradejau nuo plono plokscio atsuktuvo ir taip po truputi vis gilin kisti (na cia skamba labai erotiskai :) ). Naudojau WD40 nes po ranka nieko kito neturejau, o buvo sventinis vakaras, tai ir pardos nedirbo. Tai po kokiu 20 minuciu intensiviu manipuliaciju, jau ilindo ir raktas. Dar po 10 min. pavyko prasukti rakta spynoje ir atrakinti duris. Sukti reikejo tikrai stipriai. Irgi mintis buvo,kad rakto neuzlausciau, bet dekui skodai, kad raktai ne is plonos skardos, kaip nekuriu masinu.
Del rakto pasukimo, tai atrakinimas 90 laipsniu kampu pries laikrodzio rodykle (9 val. vakaro), o uzrakinimas atvirksciai.
nesuprantu as sito dviracio isradinejimo, paemi tiesiog virduli verdancio vandens ir pili is leto ant spyneles, o po to kuo puikiausiai atrakini, ne vienai taip masinai dariau ;)
Taip gali daryti jei spynele tik uzsalusi, bet jei ji del to, kad nenaudojama uzkirmijusi, tai joks karstas vanduo nepades.
Manau geriausia ieskoti priejimo prie starterio ir kabinti + :)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Pas man spynelė tai pat durniuoja. Labai sunkiai sukiojasi. Tam kartui padeda maximoje esancios priemones. Po ju labai lengvai sukiojosi. taciau po kurio laiko vel tas pats. Atsirakina kaip ir kad valdesass sake - pilnai pasukus rakteli. Jokiu dvigubu rakinimu ir pan. nera.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
rusai sumaste paprastesni buda, kad nereiketu 50 m kabelio :)
Octavia 2,0 TDI
Kadangi tema aktuali ne tik kledarams - taip gali atsitikti ir visai naujoms mašinoms, pratęsiu komentarus:
Alvi, vargu tikėtis, kad užteks papūtimo, bet bandysiu.
Reikia įšildyti ne tik spynos šerdelę (50 gramų), bet ir pačią spyną, o jos masė - gal 1000 gramų. Ir dar, kaip tyčia, ŠKODA stovi visškam šėšėlyje :(
valdesai, paguodei, raktelis iš tiesų ne iš plonųjų, bet vienintėlis. Kaip toj dainoj - nieks kits čia nekalts...Kažkur skaičiau, kad pačio raktelio kaitinti negalima.
amadeo, pilt vandenį, na nebent tik ant durelių šoninės plokštumos. Nebent - prieš imant dar vieną įrankį - juk yra ir toks būdas:
"с помощью кувалды и какой-то матери".
branco, - prisikasti iki starterio "+" gera idėja, tik kad OCTAVIOS labai žemos, be to apsaugą pas Tiukus pasistačiau. Kiek įsivaizuoju (miglotai)- net ant keltuvo užsikėlus prisijungti būtų nelabai paprasta.
Robkek,
pavasarį, jei sulauksim, reiktų susikooperuoti :beer: :beer: ir pasitvarkyti. Nuo kito pirmadienio :)
Powka, - panašų patroną (žuliką) turiu. Garaže. Garažo raktai - ŠKODOJE.
Juozax
Paziurejau dabar ka tik, nera ten labai sudetinga jis ten atviras visai, pakeli su domkratu, pakisi ka nors ir viskas. Ai tiesa pas mane sijonas nuimtas, tai gal ir atrodo auksciau, bet tikrai nesudetinga butu. Manau nei pusvalandzio nereiktu.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Juozax - spynos sildyti tikrai nereik. Nuvaryk i maxima, ten prei auto prekiu yra spyneliu skysciai. Psiimt ir ipylk i spynele. Ikisk rakteli, iske tiek pasukiok i viena i kita puse. Dar ipilk, kol prades pilnai sukeliotis.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Bandžiau privaręs WD-40 atrakinti vairuotojo dureles. Raktas pasisuka beveik iki "9 valandos", matosi, kaip juda pakilęs mygtukas ir ...viskas. Trūksta "čiut- čiut"... :)
Čia matosi išardyta remontui spynelės šerdis - cilindriukas ir jos prailginimas- "atsuktuvėlis". Būtent jis kažką spynoj ir turi pasukti. Pagal šį foto "atsuktuvėlio" padėtis kaip ir raktelio. Įkišant raktelį vertikalus - ant 12 val., atrakinus - ant 9 val., užrakina ant 3 val.
http://www.keyservice.info/viewremontzamkov.php?id=7
KAS TEN LAIKO, NELEIDŽIA ATRAKINT?
Čia - 14 -toj sekundėj - " atsuktuvo" galiukas atidarytose duryse buvo ant 12 - vertikaliai :
http://www.youtube.com/watch?v=sBG1E-tGa6Y
********************
Bagažinės cilindriukas iš vis - lyg "užglušintas" plokštele, nelenda net yla.
Juozax
pilnai neleidzia pasukti susikaupe nesvarumai pacioje sirdeleje.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
kablys, atkabinantis kapotą pro groteles:
http://www.skoda-piter.ru/forum/index.php?action=dlattach;topic=22173.0;attach=34455;image
http://www.skoda-piter.ru/forum/index.php?action=dlattach;topic=22173.0;attach=34457;image
Juozax
Tai dar vis vargsti ar jau atsirakinai masina :D :D
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
branco, Robkek, Tiukus, neatsirakinu:
Vargu ar kaip sako Robkek"pilnai neleidzia pasukti susikaupe nesvarumai pacioje sirdeleje.". Tą šerdelę tiesiog praploviau WD-40, o giliau įlįsti nepavyksta, ten praktiškai nėra jokio plyšelio, kad prakišti vamzdelį.
branco siūlo "ieskoti priejimo prie starterio ir kabinti +":
Gal bandysiu, bet reiktų pakelti priekį ant kokių kaladžių, nes davus "+" į starterio gnybtą iškart pradės suktis ratai. Aš, kaip ir visi seni perdylos palikau mašiną ant bėgio. :( Rusų forume radau, kad kažkam pavyko toks fokusas vasarą , jam irgi teko pirma nusiardyti karterio apsaugą.
Dar radau pas rusus svarstymų užmaitinti per farkopą. Logikos gal yra, gal grandinė suveiktų, nes signalizacija sumirksi gabaritais.
Bėda, kad net nežinau ar veikia ta farkopo elektros grandinė, neteko išbandyti.
Dar vienas būdas - pragręžti numirusią bagažinės šerdelę.
***********************************
Pats žinau, kad atsibodau visiems su savo kledariškom bėdomis, bet:
-tokia nesąmonė gali atsitikt net YETI naujintelaičiui ar superiniams su R17 ir - nebūtinai žiemą.
-mašinos sensta dar greičiau nei žmonos
-manau, kad temą reikia išvystyti iki galo
-dėl visa ko - ATSIPRAŠAU :cry: man ir pačiam kada nors ims juokas.
Juozax
Aš per tiek laiko jau seniai būčiau pasinaudojęs kažkuo tokiu: http://www.google.lt/webhp?q=avarinis+atrakinimas ....
LABAAAAI SĄMOJINGA :)
Juozax
Samojinga ar ne bet ko gero jau kita diena buciau atsidares duris, kiek supratau, tai net nebandei nieko, o tik teoriskai cia svarstai :D
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Kazkaip cia man idomiai pasirode... kodel davus pliusa i starteri tau is karto ratai prades suktis? I starteri visad ateina pliusas, tiesiog nereikia uztrumpinti, o jei tu duodi pliusa, per laida tiesiai i klema eina srove, tai sioks toks gaivinimas akumuliatoriaus, gal jo ir pakaktu... bet visu pirma dugno apsaugos turi nebuti.
Skoda Octavia Combi 1.9TDI, 66 kW SLX
Tesingai Justas sako. Nepaduok + i starterio rele, ir viskas bus OK. Man jau paciam idomu pasidare :) Juozax, kur tavo skoda stovi?
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
uzuojauta juozax, reikia kazka galvoti, rimtai gal klubieciu susitikima darom prie tavos masinos, bendrom jegom kazka sugalvosim gal????
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
branco, Justas900, Robkek:
Situacija - karikatūriška, sutinku, pats gi taip ir parašiau :) Praktiškai užsiimu teorijomis :)
Techniškai esu slabakas, tai ir nusišneku - su starteriu, dabar ir man daėjo.
Dabar sirguliuoju, ilgai krapštytis lauke bijau, tai ir užsiimu savišvieta ir kitus nervuoju.
Bet, kartoju, toks fokusas- kad ir su raktais mašinos viduj gali bet kam atsitikti.
Logiškai, kai mašinos prireiks, teks kviestis AVARINĮ AUTO SPYNŲ ATRAKINIMĄ.
Dar rankioju informaciją apie kapoto atkabinimą iš lauko.
Juozax
Ačiū :) Tiukus, po poros valandų sukursiu naują temą KAPOTO ATIDARYMAS IŠ LAUKO.
Pas mus tokios temos lyg ir nėra. Radau medžiagos (rusiškos) apie BMV ir VW.
Bet gal ten prikolai? Todėl prašysiu Tavęs pasižiūrėti ir recenzuoti, vat taip :)
Iš anksto dėkoju, o kai sniegas nutirps ir vėjas nepūs :beer: :beer: :beer:
Juozax
jei jau reikalas prieis prie avarinio duru atidarymo .... turiu tas oro pripuciamas pagalveles kurios naudojamas avariniam duru atidarymui tai teks tik vielos pasiieskoti ..... :beer: ;)
YETI 1.2
Vat, vat, visai geras tiukaus pasiūlymas, nes dėžė :beer: stovi rūsyje, gaila blyn surūgs geras daiktas :cry:
Na tai.......????
manau gan greitai atidarytume ta masina:)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Cia jau kazkokia klounada gaunasi su tom durim, itariu pretenduos i metu anekdota :D
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Klounada tesiasi - šiandien > valandą užsiėmiau praktika:
1. Nukasiau sniegą
2. Per tą laiką gerą pusvalandį šildžiau spynelės plotą su prikabinta 3 litrų karšto vandens "grielka"
3. Išklausiau dviejų geranorių kaimynų pamokymus kaip reikia tepti roges vasarą.
4. Beklausydamas mankštinau spynelę- be rezultatų. Iki beveik 9 val. pasisuka, beveik beveik kelia, bet rezultatas - 0. Nepadėjo padaužymai. pabaladojimai, WD-40 eilinė porcija, nieko :(. Iki 3 val. sukasi irgi laisvai.
Ten - pačioje spynoje - per daug detalių , kas nors kliūva ar neužkabina:
http://saveimg.ru/show-image.php?id=e11e7e8fb38e9ed5bca25dc9dd8de491
5. Greta stovinčios mašinos savininkei kaip tik servisininkas atvežė akumą ir pajungė. Mano bėdų nelabai suprato, bet savininkė papsakojo, kad jai kapotą specialistai atidarė su ORO pagalvėmis.
Tad ne visuose klipuose prikolai, kaip kad šitame- apie ŠKODA:
http://www.youtube.com/watch?v=GpkDxK0VRSU
6. Ar Wurth rimtai rašė? Juokingiausia, kad mašinoje tikrai turiu kažkurį iš šio brendo balionėlių :)
Summa summarum: tema lyg ir išsemta. Rezultatas akivaizdus. :(
Juozax
Juozax, pamirsk tu pagrindine spyna, ten viskas bus OK. Esme serdyje.
Serdies galiukas isistato i spyna ir sukioja jos viduje esancius vidurius. Kai nesinaudoji raktu, tuos vidurius sukioja varikliukas. Tad jei kaip kad tu sakai kazkas neleidzia pacioje spynoje pasukti, tada ir su centriniu tau turejo nesirakinti.
Paziurek i sia foto. Atkreipk demesi i zaliai pazymeta detale. Nuo jos virsutinio juodo plastmasiuko, sek zemyn iki kito juodo plastmasiuko. ant metalines kojeles. Salia antros juodos detales, po desine puse yra vieta, kur kisasi serdies galiukas.
Paziurim kaip atrodo kita spyneles puse. Raktelio judinama dalis yra virsuje, metaline detale varzteliu prisukta pire plastikines. Sukant rakteliu, spina atrakinama arba uzrakinama.
Paziurejus is vidaus. Raktelis judina tarp raudonos ir melynos rodykles esancia balta plastikine detale. Ja sukant, taip pat judinama ir po elektrine shema matoma kojele. Ji judina horizontaliai judancia balta plastmase, kuri per dantrati judina varikliuka.
Taip kad, jei kazkas kliutu viduje spynos, tai tau duris ir su centriniu neatsirakintu. Plauk ir mankstink serdi. Pamegink maximoje parduodama spyneliu skysti.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Robkek - dėkui, už Esme serdyje.Plauk ir mankstink serdi. .
Šiandien dar valandą prastypsojau, praktiškai - ploviau tą šerdį su WD-40. Rezultatas - tas pats, dasuku iki beveik 9 val. ir viskas. Pro langą matosi, kad mygtukas juda, juda ir... nieko. Spyruokliuoja, nors imt ir su replėm suspaudus raktelį pasidaryt svertą.
Labai vis tik sudėtinga mechanika, daug dalių, galinčių užstrigti.
Skambinau specams, tai jų atvykimas 3-4 butelai brendžio (80-100 Lt). Vienas pasakė, kad pirma atidarytų kapotą, tada paduotų "prikurką ". Pasitikslino, kurių metų mašina.
Ryt eisiu į MAXIMA, ir dar plausiu - pykčio ašarom :( ar :(
Juozax
na, cia zinok dar pakankamai pigiai. pamenu uz savo pezo avarini atrakinima mokejau 200lt.
is tikruju, tai nera ten nieko stebuklingo. tuo labiau jeigu wurth turi tas pagalves. italijoj visiskai ant musu akiu atidare masina, su rakteliais salone. tai net pagalviu nenaudaojo. uzklijavo lipnios popierines juostos ant kebulo, kad nesugadint dazu, tada paeme metaline lopetele, uzkiso uz lango gumu ir tada spaude i kebula, kad atsivertu tarpas. o kitas bahuriukas pro ta tarpa atkabino keleivio duris su vielos gabalu. tiesiog padare kabli, uzkabino rankena ir viskas. :)
As tau Juozax uz 1 brendzio buteli atidarysiu :D
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
man tai jau atrodo kad reikia kviesti KUSAKOVSKI (visu rusiu metalo lauzo supirkimas) ir rakinti pokalbius apie spyna ir daryti meeta pasikalbejimui apie artejanty pavasary :bigsmile: :D :beer: atsiprasau uz tiesmukiskumus jei kam nepatiko mano mintys :bigsmile:
YETI 1.2
Romanai,Branco, Wurth,
Romanai, su oro pagalve patogu atsirakinti paspaudžiant langų atidarymo elektros jungiklį ar patraukiant durų rankenelę aukštyn. Su kilpa pagaut ir ištraukt durų mygtuką - matyt, reikia įgūdimo.
Branco - ALITA GLORIA 0,7 ?:)
Wurth, net ir Kusakovskiui priduodant reikia atrakint. Radau ne mūsų klipe kaip per valandą autoserviso meistras išmūčino visiškai užkirmijusią šerdelę. Naudojo būtent WURTH , kuris efektyvesnis už WD-40 gal tris kartus. Tk kad Vilniuj pardavinėja vos ne pas čigonus pakampiuose :)
Juozax
Tai jau sakyk kur ta masina stovi, padarysim meet'a prie jos :) Prie to pacio ir ta Gloria isragausim atrakine masina, o jei butum pradejes nuo to, kad bagazineje guli dar kokios 5, tai jau antra diena ji butu pradaryta :)
O jei rimtai, tai sestadieni galiu privaziuoti be problemu, atsivezu pora kaladziu, pakeliam ir prikabinam + prie starterio, nemanau, kad reikia vargti su tais dureliu ar kapoto kankinimais. Manau ir daugiau atsiras norinciu sudalyvauti, kaip sake Wurth, padarysime meet'a pavasariui pasitikti.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Ok, graziai pabelvyzgojot. Toliau tesiam pokalbius i tema :).
Prilekt gal ir as galeciau. Berods ir to wurth produkto dar turiu, kuris geriau us WD veikia.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
!!Linksminkimos linksminkimos, Pakol jauni ėsma! :bigsmile:
Tikrai pastatysiu rekordą- jau 705 temos peržiūrėjimai, komentarų daug ir dar su humoru, net apie Čekuolį, GrUnevičiūtę, TV. Pikčiausia, kad ir pykti neturiu teisės - situacija tikrai karikatūriška. Ir pats kaltas, netepiau rogių vasarą... Tad, savo stiliuje- teorijų dar keletas;
Romanas Italijoj matė gal šitą, tik 33 sec, :
http://www.youtube.com/watch?v=s6chnNA_S38&feature=related
Man rodos, ten mygtukas grybo formos, todėl nenuslydo.
Branco, Tavo siūlymas beveik idealus, tik kad Tiukus uždėjo prieš kelis metus man plastmasinę karterio didžiulę apsaugą. Rudenį miške atbulas vis tik užkabinau, nuplišo, tai duslintuvų servise vyrukas prisukiojo ją "samovrezais", sakė, laikys dabar ilgai :) Samovrezų užrūdijusių tiek išsukti, gulint ant sniego pliurzos... brrr. Man temperatūra vėl pakilo, vien tik pagalvojus.
Robkek,
draugelis pažadėjo nupirkt to WURTH, bandysiu bagažinės spynelę, visai užkirmijusią išjudinti. Vienam ilgam klipe meistras aiškina, kaip raktą ĮKALTI į spynelę plaktuku, tiesa, guminiu ir - labai atsargiai. :)
TAIP KAD PAVASARIS NETOLI JAU :)
Juozax
Nereikia jos nuimineti, uztenka kampa atsukti ir viskas. Ir is vis pirmiausia reiktu pabandyti per Nr apsvietima jungti.
Beje, pasikonsultuok su Vilda :D atrakino uzrudyjusia spynele per 10 minuciu siandien :D
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Per nr apsvietima nepavyks, nes sviesu jungiklis neijungtas :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Dar truputis (pusė km) teorijų.
Vien tam, kad vieno vietoj- Alles in ein Hand- būtų viskas iki pilno temos išgvildenimo.
Kadangi jaunimas gal nemoka rusų kalbos, tai pažodžiui išverčiau kelis postus:
Dėl elektros pajungimo:
Reikia paduoti maitinimą. Arba ant farų, arba ant gabaritų, arba ant raudono starterio (akumuliatoriaus) laido.
Jeigu yra farkopas - ant gabaritų rozetės
Taip parašė forumo asas -Škodosforumizmo veteranas, turįs savo autoelektroservisą. Prie ko šiuo atveju faros neatsakė. Ar iš tikro galima paduoti srovę "iš kito galo", ten grandinėje gal yra ir diodų (praleidžia srovę tik į vieną pusę)?
Dėl atrakinimo rakteliu:
Maskvėnų škodiečių forume ilgaaaaaas, virš 100 postų ginčas:
AR GALIMA RAKTELIU ATSIDARYTI ŠKODĄ, JEI JI BUVO UŽRAKINTA PULTELIU, O AKUMULIATORIUS VISIŠKAI IŠSIKROVĖ.
Oponentai pasiskirstė beveik lygiai 50 (taip) prieš 50 (ne).
TAIP atstovas- “Spyna puikiausiai atsirakina ir be akumo”
NE atstovas -“ Jei taip esate tuom tikri, tai padarykite šitaip:
Atidarykite kapotą.
Uždarykite visas dureles, langų stiklus, bagažinę.
Užrakinkite automobilį pulteliu.
Nuimkite akumuliatoriaus klemą.
Užtrenkite kapotą.
Rakteliai Jūsų rankose.
Sėkmės maloniai leidžiant laiką. Šią procedūrą rekomenduotina atlikti žiemą ir naktį.”
Šis ginčininkas buvo parašęs ir :
Nežinau kaip su Octavia, bet maniškėje VW PASAT B5, taigi giminaitėje, yra taip:
Jeigu užrakini dureles su pulteliu, o paskui nuimi akumo klemą, tai su rakteliu neatsirakinsi. Negana to- neatsidarys, net jei per langą kilpele pakelsi mygtuką ar užkabinsi rankeną. Vienintelis būdas (hemarojiškas, deja) – užkabinti ir patraukti kapoto rankeną
Dėl užkabinimo:
Ukrainietis padarė šitaip:
Jis remontavo draugo mašinos duris, tad prisižiūrėjo ir pasidaręs/prisimatavęs kabliuką iš seno valytuvo strypelio, prakišęs iš lauko pusės užkabino "spynos rajone" už traukės.
Kažkodėl jį užsipuolė, kam mokina vagis. :)
Juozax
Tai dar neatrakinai?
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
Juozax, nepyk žmogau, bet buvo tiek pasiūlymų, kad bereikėjo "sušvilpt" ir pusė Vilniuje gyvenančių forumiečių būtų sulėkę Tau į pagalbą.
Rašei:
"Dėl užkabinimo:
Ukrainietis padarė šitaip:
Jis remontavo draugo mašinos duris, tad prisižiūrėjo ir pasidaręs/prisimatavęs kabliuką iš seno valytuvo strypelio, prakišęs iš lauko pusės užkabino "spynos rajone" už traukės.
Kažkodėl jį užsipuolė, kam mokina vagis. Smile "
Tai tikrai darosi panašiau į kursus jauniesiems/pradedantiems auto vagims, belieka tik pranešti kada ir kur praktiniai užsiėmimai.
Kartoju, parašyk ir ryt atlėksiu su savo Oktavia, kad matyti gyvą pavyzdį, ir bandysiu padėti. Neabejoju, kad atsiras daugiau norinčių padėti.
pas mane fabioj tas pats jei uzrakini su pulteliu, nepatrauksi net rankeneles, kad ji atsidarytu is vidaus su atjungtu akumu.
Puslapiai