Pavyko sutvarkyti pas elektriką pasirodo spynelės kontaktai blogi pakeitė ir visos bėdos pradingo.Viskas kainavo 160 Lt su darbais kontaktai originalūs 115 Lt.
O mano atveju, tai is vis niekas jokiu minciu neturi, kalbejau su dviem elektrikais, tai sneka kaip kompiuterastai :D "negali buti" - viskas ka sugalvojo. Sako, kad turi iskart viskas uzgesti, o ne po truputi, net neisivaizduoja nuo ko pradeti ieskoti slieku, sako atvaziuok, kai viskas prasideda, tada ir ziuresim :) Dabar jau antra savaite nebebludija, gal ir praeis.
Neseniai sugedo ir mano Octavijos prietaisų skydelis. Tas pats gedimas - pradėjo kritinėti visos keturios rodyklės.
Tik iki tol nebuvau matęs šitos temos, tad labai nudžiugau kad gedimas standartinis ir seniai aiškus.
Išsiėmiau skydelį, išsiardžiau, susiradau tuos varžekus, pralitavau - kaip elektronikui tai ne bėda. Bėda būtų lokalizuoti gedimą. "Šalta paikė" buvo vos įžiūrima.
Surinkau, sudėjau, išbandžiau - veikia ! Visas darbas užtruko iki 2val.
100km mieste jau pravažiavau, viskas ok.
Beja rodyklių lituodamas nenuėminėjau. Su smulkesniu lituokliu galima prieiti iš šono, ir pasisukus ciferblatą kad LCD ekranėlio skylė būtų litavimo vietoje.
Dėkui forumui, padėjo nerealiai !
Jei kam nors iš forumiečių kils ta pati bėda, manau labai norint galėčiau padėti:)
sveiki, pas mane siek tiek kitokia beda su skydeliu, pas mane jis blankiai sviecia, o kartais labai ryskiai, net nzn kur gali buti beda, gal kas esat susidure?:)
Kolegos, vakar keičiausi prietaisų skydelio octavia mkI perdegusią trumpųjų šviesų lemputę...išėmus skydelį pamačiau, kad dar be perdegusios lemputės neįsuktos dar dvi lemputės - viena pačioje kairiausėje pusėje - kiek suprantu, ji apšviečia patį ciferblatą, nes jokio ženkliuko ten nebuvo, tai į ją ir nieko nesukau, nes pas mane ir taip gražiai ir tolygiai šviečia, tai nenorėjau gadinti...
o va dar kita lemputė - tai gabaritinių šviesų ženkliukas. Galvoju pabandyti kas bus ir kodėl ji išimta...taigi įsukau. Žodžiu ji įdomiai dega - žymiai blankiau negu kitos, bet įdomu tai, kad ji užsidega iįungus gabaritus/trumpasias, bet išjungus gabaritus/trumpasias ji toliau lieka degti, ir išsijungia tik išjungus degimą - tai todėl matyt ankstesnis savininkas ją ir ištraukė, kad akių nebadytu...net sakyčiau, kad ji net nedega, o tiesiog gal kažkaip trumpina visą laiką, nes ji tokia blanki ir veikia visą laiką...
O kaip pas jus Octavijose (ypač mkI) - ar užsidega gabaritinių ženkliukas įjungus gabaritus? Ir ar normaliai išsijungia išjungus juos?
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Nera pas daug ka tos lemputes, pas mane irgi nera, nezinau kodel :) turejau irgi lempute, bet nera, tai ir nesukau :) nemanau, kad cia savininkas buves iseme ja
Ta pati problema buvo del skydelio, bet Dekui Tomuxui uz gera darba, atvaziavau, padare greitai ir tvarkingai viska, ir siaip malonus zmogus :) super veikia dabar
Dėkui už pagyras :) Jei puse forumo perlituočiau - jau galėčiau Majamyje poilsiauti :D
Hakuna - į sveikatą, kad tik neišlįstų kitos bėdos ;)
Kam bėda - galiu padėti ;)
sweiki,ir man si problema yra ir tai nervas yma kai vaziuoji ir nezinai ant kiek vaziuoti,:)Pakyla ir nukrenta apsukų, temperatūros, kuro, spidometro rodyklės visos vienu metu,
buvau elektrikui nuvezes bet vis man ziurejo 2-val ir nieko nepadare tik laika sugaiso,reiks atsispazdinti sias foto kur yra skodos forume,ir vel jam nuvesti tegu vel pasiknisa :)
Siandien dar isemiau 15-a saugikli, tai dabar rodo, tik tiek kad, kai uzgesini visos rodykles lieka savo vietoj ir visa kita nusinulina. Man iskilo tada klausimas - ka tas saugiklis tada daro? Nes siaip saugiklis kiek suprantu tai yra skirtas tam kad kazkur uztrumpinus, saugiklis nudegtu. O cia taip iseina kad kazkur kaip ir trumpina, bet saugiklis sveikas.
Dar idomu jei vietoj 5A pvz ideciau koki 10A saugikli, gal tada viskas vel gerai rodytu ir su saugikliu?
Ir dar idomu - kiek ilgai kas vazinejot be saugiklio?
Kas kokiu minciu turit, bo is manes - tai silpnas elektrikas :)
Nieks ten niekur netrumpina, ir joks didesnio nominalo saugiklis tau nepades. Ten kaip tik kontakto nebuvimas yra. Tiesiog gal but isemus saugikli, davikliai gauna maitinima per kitus plokstes takelius del to ir veikia. Jau senai sita situacija yra isnadrineta ir tau nereikia slieku ieskoti. Reikia perlituoti spidaka ir viskas. O kad pas tave nera kam ta padaryti, tai aisku yra problema.
Tada dar reikia informacijos, nes kiek ieskojau cia - nieko neradau. Spidometra kaip isimti - zodziu, kaip ta priekini lankeli nuimti? Virsuj du varztus radau, bet itariu kad ir apacioj dar kazkur turetu buti, bet nezinau kaip iki ju dasikasti? Gal kas galit kokias foto ar pav. imesti arba bent nupasakoti kiek varztu reik atsukti...
Apačioje varžtų nėra - tik fiksatorius plastmasinis. Kartais labai lengvai atsikabina, kartais tenka pažaisti. Tiesiog apatinėje dalyje per centrą jis laiko. Reikia paspausti iš viršaus į apačią - turėtų pasiduoti. Bet kas iš to, kad rėmelį nuimsi? Ten dar rasi krūvą reikalų. Vėl viršutiniuose kampuose po varžtą, apačioje kampuose po fiksatorių. Kairėje ir dešinėje laidų fiškės - jas galima atjungti tik ištraukus raktelį iš spynelės, nes kitaip nusimuš imobilaizeris ir tada beveik pipiec. Fiškės išsitraukia atlenkus fiksatorių svirteles su kokiu mažu atsuktuvu.
Tai jei gerai supratau - tai plastmasiu nuo vairo nuimineti nereikes? Varztai visi virsuj, o apacia laiko tik fiksatoriai. Kaip iveikti prietaisu skydelio fiksatorius - tiesiog traukti i virsu ar reik ka nors nuspaust, palenkt?
Akumo nereik atjungt pries istraukiant laidu fiskes?
gerai kad pasakei apie rakteli, nors siaip dazniausiai raktelio spynelej nepalieku.
rodyklės baika :) Vat išrinkus rasti ką perlytuoti - gan nemažas iššūkis. Akumo atjunginėti nereikia. Rodyklės turi tik fiksaciją ant maksimumo - ant nulio nesifiksuoja. Reikia atsižymėti padėtį rodyklių toj vietoj, kur sukant pagal laikrodžio rodyklę sustos. Bet geriau be schemų nepradėti ardyti....
Kaunas-Vilnius-Kaunas apie 200 km, t.y. apie 12-13l dyzelio, tai apie 50 Lt kelionė, na ir tiek pat remontas :) Ir šventa ramybė :)....
Matau kad be Vilniaus bus sunku, bo schemu tai tikrai neturiu... Jauciu vazinesiu dar taip, kol visiskai daknis, o tada tiesiu taikymu i Vilniu :)
Tomux, o tu po darbo arba savaitgaliais apsiimi tokiais darbais? Ir dar - kuriam Vilniaus rajone tave galima rasti?
Aš tik po darbo ir savaitgaliais ir galiu - (I-V nuo 8-17 dirbu nesusijusį darbą). Nuo Kauno pusės net per miestą beveik nereikia važiuoti -nedavažiavus Lazdynų žiedo į dešinę - Vilkpėdės g.
Tomux, as dabar kasdien pro tavo darba vazineju namo :))) tereiktu Pinskui atvezti skydeli i Akropoli, i musu parduotuve ir antradieni vakare as tau uzvesciau, o koki ketvirtadieni jau atiduociau i Kauna atgal :)))
Užsuk :) Nežinau, kaip dėl max 2 val remonto žmogui visą savaitę be mašinos būti. Man rodos atlėkti nutaikius kokius reikalus paprasčiau. Jei iš Klaipėdos atvažiavo, tai iš Kauno - juokų darbas.
euro skydelio kaina 150lt o anglo 80lt bet tai neiseitis, o todel kad reiks dar ji pririst programishkai (imobilaizeris ne sako cia ne mano daiktas) ir jei dejot kita skdeli rei palaukt anjungus akuma valandele nusiresetina immo ... as ji tiesiog perlitavau ir puikiausiai veikia, svarbiausia neperkaitint... ir forumas taipat labai padejo
Kai nukrisdavo visos rodykles ant nulio, patrankydavau per skydeli ir kuri laika neturedavau problemos. Kai trankyti pabodo, "Google" pagalba radau nuoroda i si foruma. Nuemiau skydeli, isardziau ir, virs anksciau mineto itampos stabilizatoriaus, panaudojes padidinamaji stikla, radau atitrukusia varza. Sulitavau, o prie stabilizatoriaus priklijavau aliuminio plokstele, kad geriau ausintusi. Pakolkas skydelis dirba nepriekaistingai.
Didelis dekui!!
pas mane visos rodykles gerai veikia isskyrus kuro , kuro rodykle ne tai kad nukrinta visai ,bet sokineja nuo nulio iki pilno bako sustodama tam intervale belekur. 15 saugikli buvau isemes tai nepadejo . sendien lysiu prie bako,bet galvoju ne ten problema,nes kartais rodo pilna baka,nors kuro tik puse.
gal kas kokiu minciu turi
ps abziurejau bako fiske viskas kaip ir tvarkoj ,nujemus rodykle nieko nerodoir ne sokineja.
pps 41 saugiklis ka saugo? nes net apsilydes.
O aš turiu tokį kvailą klausimą. Esu 2007m octavijoi mates toki skydeli kaip foto. Esme, kad ekranelyje rodo visa masinos vaizda su atidarytomis durimis.... O maniskeje 2008 m nieko panasaus nera..... Ar čia tik programavimo reikalas ar kazkas sudetingiau?
Pavyko sutvarkyti pas elektriką pasirodo spynelės kontaktai blogi pakeitė ir visos bėdos pradingo.Viskas kainavo 160 Lt su darbais kontaktai originalūs 115 Lt.
O mano atveju, tai is vis niekas jokiu minciu neturi, kalbejau su dviem elektrikais, tai sneka kaip kompiuterastai :D "negali buti" - viskas ka sugalvojo. Sako, kad turi iskart viskas uzgesti, o ne po truputi, net neisivaizduoja nuo ko pradeti ieskoti slieku, sako atvaziuok, kai viskas prasideda, tada ir ziuresim :) Dabar jau antra savaite nebebludija, gal ir praeis.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Sveiki, gal kas gali imest kokia nuoroda kaip skydeli isimt Skoda Octavia 2000 m.?
Jei rusiskai supranti http://otveto.ru/avto/index.php/avto-remont/skoda-octavia/14803-skoda-octavia-2502-----.html
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Gal Tomux kas tel. numeri turi, noreciau ir as skydeli palituot truputi :)
8652nulis1090
Dekui :)
Neseniai sugedo ir mano Octavijos prietaisų skydelis. Tas pats gedimas - pradėjo kritinėti visos keturios rodyklės.
Tik iki tol nebuvau matęs šitos temos, tad labai nudžiugau kad gedimas standartinis ir seniai aiškus.
Išsiėmiau skydelį, išsiardžiau, susiradau tuos varžekus, pralitavau - kaip elektronikui tai ne bėda. Bėda būtų lokalizuoti gedimą. "Šalta paikė" buvo vos įžiūrima.
Surinkau, sudėjau, išbandžiau - veikia ! Visas darbas užtruko iki 2val.
100km mieste jau pravažiavau, viskas ok.
Beja rodyklių lituodamas nenuėminėjau. Su smulkesniu lituokliu galima prieiti iš šono, ir pasisukus ciferblatą kad LCD ekranėlio skylė būtų litavimo vietoje.
Dėkui forumui, padėjo nerealiai !
Jei kam nors iš forumiečių kils ta pati bėda, manau labai norint galėčiau padėti:)
sveiki, pas mane siek tiek kitokia beda su skydeliu, pas mane jis blankiai sviecia, o kartais labai ryskiai, net nzn kur gali buti beda, gal kas esat susidure?:)
turbut streikuoja skydelio apsvietimo ryskumo reguliatorius, jis yra ant sviesu ijungejo, nedidelis pypsiukas, ji sukinejant keiciasi ryskumas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
O kada jis uzsidega ryskiau ir ar neuzsidega kokia papildoma lempute, pvz pagalviu?
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
niekas niekur neuzsidega, tiesiog viena karta pliekia i akis skydelio sviesa, kita karta negali nieko iziureti:DD
o gal cia akiu beda, o ne skydelio? :)
Octavia 2,0 TDI
ne nu taip daznai ju neuzpilu:) manau kad bus kaip ir tiukus sake:)
Kolegos, vakar keičiausi prietaisų skydelio octavia mkI perdegusią trumpųjų šviesų lemputę...išėmus skydelį pamačiau, kad dar be perdegusios lemputės neįsuktos dar dvi lemputės - viena pačioje kairiausėje pusėje - kiek suprantu, ji apšviečia patį ciferblatą, nes jokio ženkliuko ten nebuvo, tai į ją ir nieko nesukau, nes pas mane ir taip gražiai ir tolygiai šviečia, tai nenorėjau gadinti...
o va dar kita lemputė - tai gabaritinių šviesų ženkliukas. Galvoju pabandyti kas bus ir kodėl ji išimta...taigi įsukau. Žodžiu ji įdomiai dega - žymiai blankiau negu kitos, bet įdomu tai, kad ji užsidega iįungus gabaritus/trumpasias, bet išjungus gabaritus/trumpasias ji toliau lieka degti, ir išsijungia tik išjungus degimą - tai todėl matyt ankstesnis savininkas ją ir ištraukė, kad akių nebadytu...net sakyčiau, kad ji net nedega, o tiesiog gal kažkaip trumpina visą laiką, nes ji tokia blanki ir veikia visą laiką...
O kaip pas jus Octavijose (ypač mkI) - ar užsidega gabaritinių ženkliukas įjungus gabaritus? Ir ar normaliai išsijungia išjungus juos?
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Nera pas daug ka tos lemputes, pas mane irgi nera, nezinau kodel :) turejau irgi lempute, bet nera, tai ir nesukau :) nemanau, kad cia savininkas buves iseme ja
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Ta pati problema buvo del skydelio, bet Dekui Tomuxui uz gera darba, atvaziavau, padare greitai ir tvarkingai viska, ir siaip malonus zmogus :) super veikia dabar
Tomux šaunuolis, jau gali specializuotis skydelių remonte, pusei forumo turbūt jau skydelius perlitavai :)
Na iki puses dar tolokai ;) Nebent kalbam apie aktyvius forumiecius.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Dėkui už pagyras :) Jei puse forumo perlituočiau - jau galėčiau Majamyje poilsiauti :D
Hakuna - į sveikatą, kad tik neišlįstų kitos bėdos ;)
Kam bėda - galiu padėti ;)
sweiki,ir man si problema yra ir tai nervas yma kai vaziuoji ir nezinai ant kiek vaziuoti,:)Pakyla ir nukrenta apsukų, temperatūros, kuro, spidometro rodyklės visos vienu metu,
buvau elektrikui nuvezes bet vis man ziurejo 2-val ir nieko nepadare tik laika sugaiso,reiks atsispazdinti sias foto kur yra skodos forume,ir vel jam nuvesti tegu vel pasiknisa :)
Gal jau kas nors Kaune atsirado kas apsiimtu issprest sia problema?
Atlėk iki Vilniaus :) Padarysim.
Galetu Vilnius arciau buti :)
Siandien dar isemiau 15-a saugikli, tai dabar rodo, tik tiek kad, kai uzgesini visos rodykles lieka savo vietoj ir visa kita nusinulina. Man iskilo tada klausimas - ka tas saugiklis tada daro? Nes siaip saugiklis kiek suprantu tai yra skirtas tam kad kazkur uztrumpinus, saugiklis nudegtu. O cia taip iseina kad kazkur kaip ir trumpina, bet saugiklis sveikas.
Dar idomu jei vietoj 5A pvz ideciau koki 10A saugikli, gal tada viskas vel gerai rodytu ir su saugikliu?
Ir dar idomu - kiek ilgai kas vazinejot be saugiklio?
Kas kokiu minciu turit, bo is manes - tai silpnas elektrikas :)
Nieks ten niekur netrumpina, ir joks didesnio nominalo saugiklis tau nepades. Ten kaip tik kontakto nebuvimas yra. Tiesiog gal but isemus saugikli, davikliai gauna maitinima per kitus plokstes takelius del to ir veikia. Jau senai sita situacija yra isnadrineta ir tau nereikia slieku ieskoti. Reikia perlituoti spidaka ir viskas. O kad pas tave nera kam ta padaryti, tai aisku yra problema.
Isardai skydeli, plata siunti i VLN, sutvarko, siuncia atgal, susidedi ir vaziuoji.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Per autobusu stoti viskas gautusi net ta pacia diena.
Tada dar reikia informacijos, nes kiek ieskojau cia - nieko neradau. Spidometra kaip isimti - zodziu, kaip ta priekini lankeli nuimti? Virsuj du varztus radau, bet itariu kad ir apacioj dar kazkur turetu buti, bet nezinau kaip iki ju dasikasti? Gal kas galit kokias foto ar pav. imesti arba bent nupasakoti kiek varztu reik atsukti...
neuzmirsk, kad isemes skydeli su masina niekur negalesi vaziuoti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Apačioje varžtų nėra - tik fiksatorius plastmasinis. Kartais labai lengvai atsikabina, kartais tenka pažaisti. Tiesiog apatinėje dalyje per centrą jis laiko. Reikia paspausti iš viršaus į apačią - turėtų pasiduoti. Bet kas iš to, kad rėmelį nuimsi? Ten dar rasi krūvą reikalų. Vėl viršutiniuose kampuose po varžtą, apačioje kampuose po fiksatorių. Kairėje ir dešinėje laidų fiškės - jas galima atjungti tik ištraukus raktelį iš spynelės, nes kitaip nusimuš imobilaizeris ir tada beveik pipiec. Fiškės išsitraukia atlenkus fiksatorių svirteles su kokiu mažu atsuktuvu.
Tai jei gerai supratau - tai plastmasiu nuo vairo nuimineti nereikes? Varztai visi virsuj, o apacia laiko tik fiksatoriai. Kaip iveikti prietaisu skydelio fiksatorius - tiesiog traukti i virsu ar reik ka nors nuspaust, palenkt?
Akumo nereik atjungt pries istraukiant laidu fiskes?
gerai kad pasakei apie rakteli, nors siaip dazniausiai raktelio spynelej nepalieku.
Dar vienas iššūkis - rodyklės. Tomux, tu daugiau su tuo dirbi, papasakok kaip jas tinkamai nuimti, kad vėliau važiuojant 150 nerodytų 110 :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
rodyklės baika :) Vat išrinkus rasti ką perlytuoti - gan nemažas iššūkis. Akumo atjunginėti nereikia. Rodyklės turi tik fiksaciją ant maksimumo - ant nulio nesifiksuoja. Reikia atsižymėti padėtį rodyklių toj vietoj, kur sukant pagal laikrodžio rodyklę sustos. Bet geriau be schemų nepradėti ardyti....
Kaunas-Vilnius-Kaunas apie 200 km, t.y. apie 12-13l dyzelio, tai apie 50 Lt kelionė, na ir tiek pat remontas :) Ir šventa ramybė :)....
Matau kad be Vilniaus bus sunku, bo schemu tai tikrai neturiu... Jauciu vazinesiu dar taip, kol visiskai daknis, o tada tiesiu taikymu i Vilniu :)
Tomux, o tu po darbo arba savaitgaliais apsiimi tokiais darbais? Ir dar - kuriam Vilniaus rajone tave galima rasti?
Pinskau, pirmadieni skydeli i Kauno Akropoli atnesi, penktadieni ryte pasijami ten pat gatava ))))) Paslauga kainuoja 0 Lt )))))) Smulkmenos PM :)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Aš tik po darbo ir savaitgaliais ir galiu - (I-V nuo 8-17 dirbu nesusijusį darbą). Nuo Kauno pusės net per miestą beveik nereikia važiuoti -nedavažiavus Lazdynų žiedo į dešinę - Vilkpėdės g.
Tomux, as dabar kasdien pro tavo darba vazineju namo :))) tereiktu Pinskui atvezti skydeli i Akropoli, i musu parduotuve ir antradieni vakare as tau uzvesciau, o koki ketvirtadieni jau atiduociau i Kauna atgal :)))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Užsuk :) Nežinau, kaip dėl max 2 val remonto žmogui visą savaitę be mašinos būti. Man rodos atlėkti nutaikius kokius reikalus paprasčiau. Jei iš Klaipėdos atvažiavo, tai iš Kauno - juokų darbas.
Elektrikui sumokėjau ir veikė gal apie mėnesį,:D Tada pats susilitavau ir veikia jau metai.:D Aišku šio forumo info dėka.:)
Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
euro skydelio kaina 150lt o anglo 80lt bet tai neiseitis, o todel kad reiks dar ji pririst programishkai (imobilaizeris ne sako cia ne mano daiktas) ir jei dejot kita skdeli rei palaukt anjungus akuma valandele nusiresetina immo ... as ji tiesiog perlitavau ir puikiausiai veikia, svarbiausia neperkaitint... ir forumas taipat labai padejo
Kai nukrisdavo visos rodykles ant nulio, patrankydavau per skydeli ir kuri laika neturedavau problemos. Kai trankyti pabodo, "Google" pagalba radau nuoroda i si foruma. Nuemiau skydeli, isardziau ir, virs anksciau mineto itampos stabilizatoriaus, panaudojes padidinamaji stikla, radau atitrukusia varza. Sulitavau, o prie stabilizatoriaus priklijavau aliuminio plokstele, kad geriau ausintusi. Pakolkas skydelis dirba nepriekaistingai.
Didelis dekui!!
pas mane visos rodykles gerai veikia isskyrus kuro , kuro rodykle ne tai kad nukrinta visai ,bet sokineja nuo nulio iki pilno bako sustodama tam intervale belekur. 15 saugikli buvau isemes tai nepadejo . sendien lysiu prie bako,bet galvoju ne ten problema,nes kartais rodo pilna baka,nors kuro tik puse.
gal kas kokiu minciu turi
ps abziurejau bako fiske viskas kaip ir tvarkoj ,nujemus rodykle nieko nerodoir ne sokineja.
pps 41 saugiklis ka saugo? nes net apsilydes.
41 - cigaretem prikurke :)))))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Kuro kiekį rodo ir VAG-COM, galima pasižiūrėti, ar netikslūs duomenys iš plūdės gaunami, ar skydelyje kažkas durniuoja.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
gal kas kaune gali paziuret uz pigiai
edit radau tema
buvau ale pas elektrika tai sake reik plude jamt ziuret ,itaria kad ji trumpina
Dėkingas Tomux už kokybišką skydelio remontą (jau mėnuo kaip nedurniuoja.. :), policininkai nebaudžia :D )
`99 octavia tdi 66kW
Ir man ta pati problemėlė įvyko, tai nukrenta tai vėl atsigauna visos keturios skydelio rodyklės...Dėkui Tomux'ui už remontą, kol kas veikia
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
O aš turiu tokį kvailą klausimą. Esu 2007m octavijoi mates toki skydeli kaip foto. Esme, kad ekranelyje rodo visa masinos vaizda su atidarytomis durimis.... O maniskeje 2008 m nieko panasaus nera..... Ar čia tik programavimo reikalas ar kazkas sudetingiau?
Įdomus klausimas. Ar pas tave toks displėjus/ekranas yra ? Jei nėra tai programuok neprogramavęs jo nepagimdysi. O jeigu yra ir nieko panašaus nerodo, tai dar įdomiau - tiesa sakant nesu matęs , kad taip būtų. Šiaip šis ekranas vadinasi "MAXI DOT display" . Kažkur teko skaityti, kad po tam tikru manipuliacijų su laidais, galima pasikeisti visą skydą į skydą su "MAXI DOT display".
http://www.google.lt/search?q=skoda+a5+dot+display&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=SPgVUsfYN4uK4gSc1IGQCA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1024&bih=485#fp=6e69710f370cda3d&q=skoda+maxi+dot+display&tbm=isch
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
Pats displėjus tokio pat dydžio, bet duomenys rodomi tik viršutinėje dalyje. Apatinė - skendi tamsoje :)
Puslapiai