Rudeni, kai nakti oro temperatura nukrenta iki +5 +10, tai žvakės jau dirba, ir jei nors viena bloga, tai netolygiai dirba cilindrai, kol sušyla ir žinoma yra balti dūmai. Tai trunka nuo kelių iki kialesdešimt sekundžių, priklausomai nuo variklio amžiaus ir oro temperatūros.
Negerai kai per daug tepalo įpila, tikriausiai tepalą įpylė tokį, kokio reikia ? Net ir instrukcijoje rašo, kad gali katalizatorių sugadinti. Man kažkodėl atrodo, kad kai tepalo norma bus iki max lygio ir kažkiek dar pavažinėsi, kol išmetimo sistema prasivalys, tai ir balto dūmo ryte neliks.
Pridedu instrukcijos tris puslapius rusų kalba, apie tepalą.
Paveiksliukai:
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
AIsku daug tepalo negerai, cia tikrai reikia sutvarkyti.
Bet jei butu dumai susije su tepalu, tai kodel nedumija vaziuojant? Ir kodel nepradejo duminti is karto kita diena po keitimo, o pradejo tik vos ne uz savaites...
Nors sita versija del tepalu man labiausiai patinka :)
Pas mane Superbe is 4 zvakiu trys neveike, o ketvirta buvo vos givibinga ir jokiu dumu nemete, cia 100% ne zvakes. Vasara jos isvis neveikia.
Pas mane po vieną žvakę neveikdavo ir mesdavo baltą dūmą užkūrus. Ir variklis padrebėdavo. Pakeitus žvakę visa tai išnyko. Tai kaip tu gali šimtu procentų tvirtinti kad tikrai ne žvakės kaltos?
P.S. Gal kas galit pasakyti, nuo kada tepalas baltais dūmais dega? :)))) Beje, tie balti dūmai saliara nesmirda?
Buvau servise. Pasake, kad kol tik tokie simptomai, neknisciau prota :)
Siaip sake kad gali buti ir zvakes, tipo nesuveikia ir tada vienas cilindras neiskarto pradeta veikti.
Ir dar prisiminiau, kad pries ta dideli dumu kamuoli is ryto, vakare pripiliau pilna baka is Nestes. Bet nezinau ar tai susije...
ps. Egis73, smirdejo saliara.
Kažkaip mes nesusikalbame . #47 poste rašiai: "Dar vienas pavyzdys: įsidėjus tą rėlę su varža, žvakės pradėjo kaitinti maximalų joms skirtą laiką - 3 minutes. Spiralė nedega. Kad nekankinti be reikalo tų žvakių, visai išėmiau pakaitinimo rėlę.:" Kiek supratau čia kalba apie vasarą. Ar po šios operacijos Atsirado baltas dūmas?
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
Ar pas mane meta baltą dūmą dabar, tai nekreipiau dėmesio. Bet jei ir nemeta, tai dar nieko nereiškia. O dėl viso pikto siūlau paskaityti 56 postą. O be to, tepalas, antifrizas ir kiti dalykai niekaip nesukels balto dūmo su saliaros kvapu.
Papka, nemanau, kad saliaros užpylimas susijęs su tais dūmais. Greičiausiai tai tik sutapimas.
Laikas kasrytinei apzvalgai.
Kamuoliu nebuvo, buvo tik drebulis ir kazkiek padumija. Kai variklis nustojo drebeti, t.y. issilygino jo darbas, nustojo ir duminti. Antifrizas vietoje. Visgi labai panasu i tai kad startuoja ne visi cilindrai. Taigi reikia varyti i komp. diagnostika. Ar ARX patikimas? O gal kas is forumieciu turi galimybes uz atligi paziureti klaidas?
Gali būt su oru kažkas negerai, gal filtras pasikimšęs, gal šlangą ar šlangelės trūkusios, oro srauto matuoklė, ar šiaip koks daviklis, gal degimas peršokęs. Per daug kuro gauna kūrimosi metu (arba per mažai oro), todėl ir meta dūmą. Dėl elektroninių gedimų kompas klaidą turėtų mest, dėl mechaninių reikia įdėmiai apžiūrėt, filtrus pasikeist. Dėl žvakių vasarą tai tikrai abejoju. Man asmeniškai baltą dūmą mesdavo su bloga oro srauto matuokle, bet tada ir ant traukos jautėsi. Gal ir dėl kuro, bet šiaip iš Neste lyg ir geras eina.
P.S. tik dabar perskaičiau, kad diagnostika nedaryta - tai nuo to ir pradėti reikia.
Kadangi diskusijos apie baltą dūmą nėra, tai pasidžiaugsiu čia. Pasivažinėjus ir užgesinus, bei po keleto minučių užkūrus apsipila garais per duslintuvą su antifrizo kvapu. Kuo toliau tuo debesis didėja, pradžioje buvo tik menkas pagaravimas, dabar jau užmynus per tapkę-rūko užsklandą palieku. Antifrizas bakelyje palengva mažėja, egr cooleris sandarus, taip kad trečiadienį lups galvą ir ieškosim smagumų ten :) auto: dvilitrinis pumpaduzas su 16 vožtuvų pavadintas octavia.
nieko keisto cia 2,0 Tdi bedos lenda, varikliai yra ligoti ir net labai
pradziai pakeisi tarpine arba net rasi galva trukusia, manau kuo toliau tuo bus linksmiau :)
tarkim pirma pavara spustelejus meta silpna silpna dumeli, nezinau kaip kitom reiktu vaziuot ziuret is galo. bet tikrai nesipila kaminai ... tai cia normalu kaip zyzeliui ? ( niekad neturejes zyzelio tai nezinau )
Na as kai nupirkau oktavia tai ir vazineju kaip pensininkas, nors ir amzius jau toks nei sioks nei toks, kad lakstyt. Tai retkarciais kur nuo sviesoforo kai pastartuoju tai kas paskui manes, manau, mano numeriu jau neiziuretu. Bet po dar keliu startu nebelieka tu velnio bezdalu..
Pas mane Superbe is 4 zvakiu trys neveike, o ketvirta buvo vos givibinga ir jokiu dumu nemete, cia 100% ne zvakes. Vasara jos isvis neveikia.
Rudeni, kai nakti oro temperatura nukrenta iki +5 +10, tai žvakės jau dirba, ir jei nors viena bloga, tai netolygiai dirba cilindrai, kol sušyla ir žinoma yra balti dūmai. Tai trunka nuo kelių iki kialesdešimt sekundžių, priklausomai nuo variklio amžiaus ir oro temperatūros.
Negerai kai per daug tepalo įpila, tikriausiai tepalą įpylė tokį, kokio reikia ? Net ir instrukcijoje rašo, kad gali katalizatorių sugadinti. Man kažkodėl atrodo, kad kai tepalo norma bus iki max lygio ir kažkiek dar pavažinėsi, kol išmetimo sistema prasivalys, tai ir balto dūmo ryte neliks.
Pridedu instrukcijos tris puslapius rusų kalba, apie tepalą.
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
AIsku daug tepalo negerai, cia tikrai reikia sutvarkyti.
Bet jei butu dumai susije su tepalu, tai kodel nedumija vaziuojant? Ir kodel nepradejo duminti is karto kita diena po keitimo, o pradejo tik vos ne uz savaites...
Nors sita versija del tepalu man labiausiai patinka :)
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
Pas mane po vieną žvakę neveikdavo ir mesdavo baltą dūmą užkūrus. Ir variklis padrebėdavo. Pakeitus žvakę visa tai išnyko. Tai kaip tu gali šimtu procentų tvirtinti kad tikrai ne žvakės kaltos?
P.S. Gal kas galit pasakyti, nuo kada tepalas baltais dūmais dega? :)))) Beje, tie balti dūmai saliara nesmirda?
]
Buvau servise. Pasake, kad kol tik tokie simptomai, neknisciau prota :)
Siaip sake kad gali buti ir zvakes, tipo nesuveikia ir tada vienas cilindras neiskarto pradeta veikti.
Ir dar prisiminiau, kad pries ta dideli dumu kamuoli is ryto, vakare pripiliau pilna baka is Nestes. Bet nezinau ar tai susije...
ps. Egis73, smirdejo saliara.
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
Kažkaip mes nesusikalbame . #47 poste rašiai: "Dar vienas pavyzdys: įsidėjus tą rėlę su varža, žvakės pradėjo kaitinti maximalų joms skirtą laiką - 3 minutes. Spiralė nedega. Kad nekankinti be reikalo tų žvakių, visai išėmiau pakaitinimo rėlę.:" Kiek supratau čia kalba apie vasarą. Ar po šios operacijos Atsirado baltas dūmas?
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
Ar pas mane meta baltą dūmą dabar, tai nekreipiau dėmesio. Bet jei ir nemeta, tai dar nieko nereiškia. O dėl viso pikto siūlau paskaityti 56 postą. O be to, tepalas, antifrizas ir kiti dalykai niekaip nesukels balto dūmo su saliaros kvapu.
Papka, nemanau, kad saliaros užpylimas susijęs su tais dūmais. Greičiausiai tai tik sutapimas.
]
Laikas kasrytinei apzvalgai.
Kamuoliu nebuvo, buvo tik drebulis ir kazkiek padumija. Kai variklis nustojo drebeti, t.y. issilygino jo darbas, nustojo ir duminti. Antifrizas vietoje. Visgi labai panasu i tai kad startuoja ne visi cilindrai. Taigi reikia varyti i komp. diagnostika. Ar ARX patikimas? O gal kas is forumieciu turi galimybes uz atligi paziureti klaidas?
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
Gali būt su oru kažkas negerai, gal filtras pasikimšęs, gal šlangą ar šlangelės trūkusios, oro srauto matuoklė, ar šiaip koks daviklis, gal degimas peršokęs. Per daug kuro gauna kūrimosi metu (arba per mažai oro), todėl ir meta dūmą. Dėl elektroninių gedimų kompas klaidą turėtų mest, dėl mechaninių reikia įdėmiai apžiūrėt, filtrus pasikeist. Dėl žvakių vasarą tai tikrai abejoju. Man asmeniškai baltą dūmą mesdavo su bloga oro srauto matuokle, bet tada ir ant traukos jautėsi. Gal ir dėl kuro, bet šiaip iš Neste lyg ir geras eina.
P.S. tik dabar perskaičiau, kad diagnostika nedaryta - tai nuo to ir pradėti reikia.
Na šeip diskusija apie juodą dūmą. Ir sprendimai, dėl ko kyla juodas ir baltas dūmas yra skirtingi. Manau nereikėtų į vieną temą suplakti visko.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Kadangi diskusijos apie baltą dūmą nėra, tai pasidžiaugsiu čia. Pasivažinėjus ir užgesinus, bei po keleto minučių užkūrus apsipila garais per duslintuvą su antifrizo kvapu. Kuo toliau tuo debesis didėja, pradžioje buvo tik menkas pagaravimas, dabar jau užmynus per tapkę-rūko užsklandą palieku. Antifrizas bakelyje palengva mažėja, egr cooleris sandarus, taip kad trečiadienį lups galvą ir ieškosim smagumų ten :) auto: dvilitrinis pumpaduzas su 16 vožtuvų pavadintas octavia.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
Užuojauta :( . Papasakok ką ras.
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
nieko keisto cia 2,0 Tdi bedos lenda, varikliai yra ligoti ir net labai
pradziai pakeisi tarpine arba net rasi galva trukusia, manau kuo toliau tuo bus linksmiau :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
tarkim pirma pavara spustelejus meta silpna silpna dumeli, nezinau kaip kitom reiktu vaziuot ziuret is galo. bet tikrai nesipila kaminai ... tai cia normalu kaip zyzeliui ? ( niekad neturejes zyzelio tai nezinau )
Gi pas tave DPF stovi tad nelabai to dūmo ir bus. :)
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
tai as ir nenoriu akd butu , tik klausimas ar tai normalu ? ar jau blogai jei bent kiek dumija?
Buvo ir bus tas dumas, ko gero dar nera tokio filtro, kas sulaikytus viska :) Vazinek ir nesuk galvos :)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
supratau :)) karts nuo karto pravalysiu viska "liaudiskai" ir ok :D
Šiaip tai 1,9 tdi neturi to DPF filtro, o dūmas, ypač juodas yra gerai :)
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
As jei spustelsiu nuo sviesoforo, ypac jei iki to kaip pensininkas vaziavau ilgai, tai kas uz manes galetu sustoti :)
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
Karts nuo karto reikia dyzeliui duoti prasratsa ant aukstu pavaru kad prasivalytu katalizatorius ir pan...
Po tu visu nauju TA reikalavimu, tai irgi karts nuo karto pajudedavau dugnais nuo sviesoforo, o dabar pastebejau, kad kitaip nebelabai ir moku :)))))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
branco :D o kaip su kuro suvartojimu ? turejo soktelt gerokai :) as tai kur praspaudziu tai uzmiesti 15+.. :):):)
Na as kai nupirkau oktavia tai ir vazineju kaip pensininkas, nors ir amzius jau toks nei sioks nei toks, kad lakstyt. Tai retkarciais kur nuo sviesoforo kai pastartuoju tai kas paskui manes, manau, mano numeriu jau neiziuretu. Bet po dar keliu startu nebelieka tu velnio bezdalu..
Na, i 1K km su baku nebetelpu :) o pernai iseidavo issukti 1k km su baku :)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Puslapiai