maniškiui jau 25 000 km, tai motoras pagaliau prisidirbo, jei valgydavo pilnai pakrautas 10 ltr prie 140 km greičio (rida iki 15 000 km), tai dabar važiuodamas 150 km sutelpu į 9 ltr, o jei 140 km tai ir į 8. Jau gerai :)
Po ilgos pertraukos, po atostogų atėjo laikas atnaujinti info apie kurą. Juo labiau kad pasitaikė proga pavažinėti daug ir įvairiais režimais.
Šiai dienai situacija maždaug tokia.
Su automobilius pravažiuota 17.000 km. Kuro sąnaudos nuo automobilio eksploatacijos pradžios ženkliai sumenko, variklis dirba kaip laikrodukas (tfu tfu, kad neprisikalbėčiau :bigsmile: )
Miestas ~ 8,5, užmiestis ~ 6-6,5.
Greitkelis:
120 km/h. - 6.7 - 7
140 km/h - 8.5-9
160 km/h - 11
180 km/h - 13
Greitkelyje mano minėtas sąnaudas galima ženkliai sumažinti jei važiuoti "pasislėpus" už kito automobilio. jos gali sumažėti net iki 2 litrų 100 km.
Jei yra labai stiprus priešpriešinis vejas, tai kuro sąnaudos išauga itin ženkliai. Pvz. 120 km/h kuro sąnaudos - ~ 10ltr/100.
Bendros kuro sąnaudos pas mane nuolat gaunasi maždaug 7-7.1.
Pervažiavau pusę Europos į vieną pusę ramiai (greitkelyje - 120, kitur leidžiamas greitis) - vid sąnaudos ~6.5.
Kitus 2000 km sukoriau per Lenkiją ir Vokietiją (kur neribotas greitis nuolat važiavau 140-160 km/h.) - vid. sąnaudos 7.9. Automobilis buvo neblogai pakrautas.
susirask temą, kur apie tai buvo jau kalbėta. Tai aktualu ne tik Yeti, bet ir kitoms Škodoms. Iš parašymo suprantu, kad dar nelabai moki naudotis savo automobiliu.
To Force:
ne kažkur apie 5000km, o tiksliai, kai rodo visų kelionių trukmę 99val59min(parodymai NR.2). Kadangi ekranėlis rodo tik valandų ir minučių du skaičius, todėl vėl per naują sukasi.
2017 Škoda Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140kW/6DSG
2007 Škoda Octavia Combi 1.9TDI/77kW/manual
Seniai jau berašiau apie tai kaip mano auto draugauja su kuru.
Taigi, pravažiuota 20.000 km. variklis dirba kaip bitutė - lankstus ir labai smagus, nebūčiau patikėjęs kad taip lengvai 1.4 TSI vaiko yeti.
Kuro sąnaudos nusistovėjo. Kadangi daug maluosi po miestą, tai važinėjant mieste vidurkis dabar išeina apie ~ 8.5-9 ltr., pagrinde dėl to kad praktiškai didžiąją laiko dalį mieste tenka maltis po kamščius, kurie nuo rudens pradžios akivaizdžiai padidėjo.
Greitkelio režimu kuro sąnaudos atrodo stabiliai - važiuojant 120km/h naudoja maždaug 6.7-7.5, labai priklauso ar yra vėjas ar ne.
Važinėjant tarpmiestiniais keliais kuro sąnaudos svyruoja apie 6.1-6.3 ltr/100, važiuojant labai ramiai ne kartą pavyko įtilpti į 5.6 ltr. Bendros kuro sąnaudos išvedus vidurkį gautųsi maždaug 7.1-7.2 ltr/ 100 km. Labai netoli nuo gamintojo deklaruojamų skaičių.
Labas kolegos. Kuro normos: užmiestis 4.7 ltr.( greitis 83 km/h), miestas 6,2 ltr. ( perjunkite pavaras kaip displėjui rodo). Tai ir skaičiuokite vidurkį. Prabėgus auto tik 3200 km. Tikrai išbandžiau. Tik va bėda nusprogo Common rail sistema. Jau 4 dienos servise ir nežinau kada padarys. Derina viską su gamykla.
Tik tiek ir nežinau ką daryti. Vis seka pasakas, kad derina viską su gamykla. Auto tik trys mėn. Šiandiena jau kelsiu skandalą, tegul duoda pakaitinę auto.
arx pakaitiniu turi gal tik kokias 5 masinas ant lietuvos :( tai nelabai gausi o jei istikruju dave uzklausa i gamykla tai jie gali iki savaites uztrukti, bet remontui jiems yra ribojimas laikas kad neuztemtu - tai stengsis ganetinai greitai sutvarkyti (man garantine grandine atsisiunte ir pakeite per ketures savaite)
Labas kolegos. Kuro normos: užmiestis 4.7 ltr.( greitis 83 km/h), miestas 6,2 ltr. ( perjunkite pavaras kaip displėjui rodo). Tai ir skaičiuokite vidurkį. Prabėgus auto tik 3200 km. Tikrai išbandžiau. Tik va bėda nusprogo Common rail sistema. Jau 4 dienos servise ir nežinau kada padarys. Derina viską su gamykla.
Senili, man klausimas - tu ėmei Greenline modeli.
Kaip pas tave su galia. Nėra trūkumo?
Pažįstamas truri Greenline Škoda Octavia, labai gerai dirba ir itin ekonomiška. Pravažiavo 20.000+km jokių nusiskundimų neturi.
Rollai pas mane Yeti tdi 2.0 81 kw Tikrai pats bandziau, nepagailejau laiko ir zaidziau su auto pilotu. Tikrai gaunasi kaip rasiau. Vaziavau is Kauno i Plunge.Dabar prabeges 4 800 km. kuo toliau tuo labiau patinka sis auto.
Sveiki,
turiu klausima, pries pora savaiciu isigijau Yeti 1.2 TSI, nuvazeves dar esu tik ~500km ir kuro sanaudos vaziuojant autostrada ~120km/h gaunasi ~8.6, ar variklis apsidirbes dirbs ekonomiskiau? gaunasi kam nors skodos oficialiai skelbemos vidutines sanaudos 6.4?
dekui uz atsakyma
sveiknu įsigijus Škoda. Teoriškai sąnaudos turėtų šiek tiek sumažėti nuvažiavus 10 000-15 000 km. Wurth'as daugiausiai turbūt km prasukęs tokiu varikliu, tai glėtų jis plačiau pasidalinti realiomis sąnaudomis po tam tikros ridos.
Sveiki,pasidalinsiu info apie savo auto,nuvaziuota 16000,deze automatine,bandziau visokius rezimus ir salygos.Resume-didziausias priesas Yecio yra oro pasipresinimas,vaziuojant 90 km/val. ilga atstuma sanaudos nuo 6,4 iki 6,6,bet judeti tokiu greiciu neuztenka kantyibes,prie 120 sanaudos apie 7,6 -7,9.Vaziuojant 150-160 kuro sanaudos KOSMOSAS,net tikslai nepasakisiu kiek,bet jausmas kad galiu matyti kaip krenta kuro rodikle,ir dar toks pastebejimas,auto pilnai gali prikrauti kiek tik ji i telpa,ir vaziuojant apie 90-100 km/val,sanaudos ejgu ir skiriasi nuo tuscio auto,tai visai nadaug,o galiu vaziuoti visiskai tuscias,bet gerokai greiciau,suvartos gerokai daugiau.ir pabaigai,labai taupiai galyma judeti ejgu ne spausti pedala gazo,ir miestie uzteks iki 7 litru,nes Norge labai greztos taisykles tai priverstas buti drausmingas ir tuo paciu taupus,bet ir is kitos puses,nepraturtesiu ejgu sutaupisiu viena kita litra vienam bakui kuro,kartais norisi ir smagiai pavazineti,ir pabaigai,manau patis galyme,aisku proto rybose regulioti kura sanaudos,viskas priklauso nuo GAZO PEDALO.Manau ejgu su tokiu motoriuku isygiti Fabia ar Octavia sanaudos sumazetu kokiu litru.Ir dar forume buvo diskussiju del kuro bako talpos,dabar zynau tiksliai,nuo pat dugno iki momento kai galyte matyti benza ir palesti ji su pirstu tilps 65 ltr.Uzsidegus lempai bake lieka apie 10,5 ltr kuro,istacius pistoleta ir iki momento kai jis atzaus tilps 44-45 ltr.kartu bus apie 55ltr,ka ir sako gamyntojas,bet jiegu nepatingeti ir pilti toliau,otai truks apie 5-6 minutes,ir zmones ziures tikrai keistai,tai dar sutilps 10-11 ltr,taigi vaziuojant i tolima kelione total bake galyma tureti 65 ltr.Kas ne aisku-klauskite.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
Na viskas aisku. As mieste akcentuoju ne gaza, bet stabdi. Vaziuokit kuo maziau naudodami stabdi-taupumo efektas bus milziniskas :)Kiekvienas pastabdymas sueda masinos inercija...na ir t.t.nieko naujo..
Neseniai grįžinėjau nuo Klaipėdos, tai, kol neatsibodo, stebėjau momentinį "ryjimą":
~110 km/h - 7,5 - 8,5 l;
~130 km/h - 10 - 13 l.
Nustebino, kad mieste įmetus autopilotą, sąnaudos 4,5 - 6 l.
Pravažiavęs virš 30 tkst.
kam idomu, jau pravazevau ~1300km, tai kuro sanaudos vaziuojant 120km/h, nuo paskutinio karto kai rasiau kad buvo ~8.6l/100km pravazevus 500km, dabar nukrito iki 8.0l/100km vaziuojant autostrada klp-kaunas, visa kelia buvau ijungias auto pilota.
Tai jauciasi kad sanaudos pobiski krenta :)
Sveiki, na pas mane jau apie 75000 tai galiu drąsiai pasakyti jei važinėji pensininko režimu ir iki 110 tai galima itilpi i kokiu 6,7 l, bet jei važinėji po miestą ir neduodi mašinėliai snausti tai man gaunasi apie 10L (žiauru) dabar bendras vidurkis sujungus miestą ir rajoną gaunasi apie 8L. Jau nelabai taupi ta dėžutė su ratais, to pasekoje jau šį mėnesį užsakinėsiu kitą auto (gaila bet ne skodą) :(
Mane nustebino šiek tiek kolegos kurių 1.2 ryja daug kuro. Realios vidutinės sąnaudos pas mane svyruoja tarp 7.0-7.5.
Galiu patvirtinti kad didžiausias priešas - oro pasipriešinimas, kitaip sakant didelis greitis. Mašina tam tikrai nėra skirta. Pvz. 160km/h. Vidutinės kuro sąnaudos esant normalioms oro sąlygoms 11-12 ltr./100 km.
Važiuojant 140 km/h. - 9-10ltr. priklausomai nuo vietovės.
120km/h - apie 7 ltr/100.
90km/h - 4.5-5.5 ltr./100. (tiek 5, tiek ir 6 pavara)
mieste - 8.5-9.0 (priklauso nuo miesto).
50km/h (5 pavara) - 4.0-4.5 ltr.
Važinėjant ramiai (taip kaip aš važinėju kuro sąnaudos mieste) arba agresyviai skiriasi maždaug 2 litrais.
Labai rimtas daiktas yra autopilotas - ji naudoju maksimaliai - labai patogu, ypač kur ilgesni atstuma mieste leidziamas greitis yra 50/70 ir t.t. Autopiloto režimu sąnaudos ŽENKLIAI mažesnės, nebent tai būtų kalvota vietovė ir reikėtų žaisti su pagreitėjimais/sulėtėjimais įkalnėse ir nuokalnėse.
Kažkas jau pastebėjo kad nėra itin didelio skirtumo tarp pakrauto ir tuščio auto kuro sąnaudų. Kažkieks skiriasi, tačiau tikrai nėra didelis tas skirtumas, kaip ir su įjungtu kondicionierium.
Pradedu mąstyti apie naujo auto pirkimą. Kirba mintis vėl pirkti 1.4TSi, tačiau su Start/STOP nes to labai trūksta mieste arba 2.0 GreenTech ir sąnaudos mažos (ypač tikiuosi važiuojant greičiau) ir galios pakankamai.
Neteko važiuoti su 1.2TSI, tačiau tikiu kad važiavimas skiriasi labai smarkiai nuo 1.4 TSI, nes anksčiau turėjau auto, kuris buvo lėtesnis beveik 2 sekundėm.
Nu jeigu tu cia rimtai viska rasei, tai turiu pora klausimu:
1. Kiek laiko vaziuoji iki Klaipedos, nors ne, cia jau kaip ir atostogas reiktu imti, tada iki Utenos?
2. Koks tau skirtumas per kiek renka 100 km/h?
branco.
Teisybę pasakius neskaičiavau kiek laiko užtrunka į KLP iš VLN. Visada telpu į 3 val., dažniausiai apie 2,5 val. Į Utenos miestelį atleisk bet nevažinėju, neturiu ten jokių interesų.
Tai, kad pateikiau pavyzdį apie autopiloto naudojimą 50/70 km nereiškia kad tokiais greičiais važinėju greitkelyje ar paprastam kelyje.
Skirtumas esminis per kiek laiko ima 100km/h. Jeigu tau nėra skirtumo, tad tikrai kad važiuosi visas atostogas iš VLN į KLP, nes vien pasiekti 140/150 km/h tau prireiks pusdienio su kokia karieta, kuri bėgėjasi 17 sek. iki 100. Jau nekalbu apie norą kažką aplenkti tiek mieste, o ypač užmiestyje važiuojant kiek didesniu greičiu. Galimybė pagreitėti sparčiau man reiškia ir didesnį saugumą eismo metu.
Prie ko cia pavyzdys, jei jis praktiskai nenaudojamas? :))) Stovint is vis neryja kuro :))) O kas link mano karietos, tai gali nepergyventi, tikrai geriau vaziuoja negu kioskas ant ratu :))))
Kaip tai praktiškai nenaudojamas? Maža LT vietų kur greičiu 50/70 važiuosi 2-3 km? Tada spustelėji vieną mygtuką ir riedi vienodu greičiu nesukdamas galvos. Aš apie tai. Lygiai taip pat ant 90, 120, 160 ir t.t.
P.S. Apie tavo ratus kaip apie karietą čia nekalbama. Nežinau per kiek tavo auto bėgėjasi ir man teisybę pasakius nėra labai įdomu. Gerai paskaityk sakinį, tai pateikta kaip pavyzdys o ne konkretus badymas pirštais į tave ir tavo automobilį.
P.S.2. Rišam šią beprasmę "priekabų" diskusiją, nes tema apie kurą.
Sveiki.kelione Vilnius-Tallinas-Helsinkis-Bodo ir atgal.Nuvaziuota 4206 km. Apie 90% uzmiestis.Kiti 10% kertant miestus ir kiti greicio apribojimai.Vyd greitis 84 km/val.Sunaudota 280 ltr.benzino,vydurkis 6.65 ltr/100km.Vaziavo 2 suauge vyrai,sedines isimtos,bet vietoj ju pri deta buvo kitu dalyku,tai bendras svoris viduje kartu su zmonemis apie 200kg.(butu sedines,tai butu apie 250kg).Apie 15% buvo kalnuoti norvegiski keliai.Tai tiek info.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
Sveiki, pirkau nauja Yeti, 2,0 variklis automatas, tai kuro sanaudos autostradoi labai dideles, vaziuojant 120 km/h greiciu, 8 litrai. net nebezinau ka daryti, gal kas susiduret su panasia situacija?
sveikas,teurejau Yeciuka,ir is savo patirties zinau,kad auto yra sukurtas TIK MIESTUI ir greiciams iki 90-100.O O kai isjudinsi ji iki 120 ir daugiau tai sanaudos gali buti didesnes negu mieste,o vaziuojant 160 tai jausmas buvo kad matai kaip kuro rodykle krenta,gal viena is pagrindiniu prezesciu ,tai kad juo aptakumas yra prastesnis negu Cadillac Escalade.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
O gal senai keisti tepalai ir filtrai? Nes as irgi nesenai pasikeiciau, tai kuro sanaudos susinormalizavo, pries tai buvo zymiai didesnes, dabar vel ima 5.1 / 5.6 l. autostradoj. Bet pas mane Octavia.
patarimas- neziurek i kompiuteri, sanaudas paskaiciuok pildamas pilna baka. Matysi REALU vidurki.
PS, apie sanaudas reikia kalbeti po kokiu 15000km, o ne vaziuojant namo, katik atsiemus auto is salono :)P
Mani Yeti 2014m, 2,0 variklis, 4.4 visi varantys ratai, mieste ramei vazinejant telpu ir i 6,5 l, autostradoi vaziuojant 120km/h greiciu 8 litrai, vaziavau i skoda nes man pasirode dideles sanaudos, tai pasirodo prie 120 greicio automatiskai isijungia galinis tiltas, o siaip vidutines 7,3 litrai
maniškiui jau 25 000 km, tai motoras pagaliau prisidirbo, jei valgydavo pilnai pakrautas 10 ltr prie 140 km greičio (rida iki 15 000 km), tai dabar važiuodamas 150 km sutelpu į 9 ltr, o jei 140 km tai ir į 8. Jau gerai :)
Po ilgos pertraukos, po atostogų atėjo laikas atnaujinti info apie kurą. Juo labiau kad pasitaikė proga pavažinėti daug ir įvairiais režimais.
Šiai dienai situacija maždaug tokia.
Su automobilius pravažiuota 17.000 km. Kuro sąnaudos nuo automobilio eksploatacijos pradžios ženkliai sumenko, variklis dirba kaip laikrodukas (tfu tfu, kad neprisikalbėčiau :bigsmile: )
Miestas ~ 8,5, užmiestis ~ 6-6,5.
Greitkelis:
120 km/h. - 6.7 - 7
140 km/h - 8.5-9
160 km/h - 11
180 km/h - 13
Greitkelyje mano minėtas sąnaudas galima ženkliai sumažinti jei važiuoti "pasislėpus" už kito automobilio. jos gali sumažėti net iki 2 litrų 100 km.
Jei yra labai stiprus priešpriešinis vejas, tai kuro sąnaudos išauga itin ženkliai. Pvz. 120 km/h kuro sąnaudos - ~ 10ltr/100.
Bendros kuro sąnaudos pas mane nuolat gaunasi maždaug 7-7.1.
Pervažiavau pusę Europos į vieną pusę ramiai (greitkelyje - 120, kitur leidžiamas greitis) - vid sąnaudos ~6.5.
Kitus 2000 km sukoriau per Lenkiją ir Vokietiją (kur neribotas greitis nuolat važiavau 140-160 km/h.) - vid. sąnaudos 7.9. Automobilis buvo neblogai pakrautas.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
VIDUTINES KURO SANAUDOS 5.5 LITRO 100 KM.
KOMPAS RODO 5.3 LITRO
RIDA 10 000 KM.
Skoda Yeti 2.0 CR , 81KW, (110AG) Mato brown metallic , Experience +
gal zinote kodel nusimusha kompjuterio parodymai apie suvartota vidutini kuro kieki ?
1.4 TSI/90 kW (122 AG) DSG, Adventure Balta 2013 m
1.4 TSI/90 kW (122 AG) DSG, Adventure Balta 2014 m
nusimuša kas kažkiek ten kilometrų, pas mane kas 5000 km kažkur.
man nusimusha pastovejus ilgiau :(
1.4 TSI/90 kW (122 AG) DSG, Adventure Balta 2013 m
1.4 TSI/90 kW (122 AG) DSG, Adventure Balta 2014 m
susirask temą, kur apie tai buvo jau kalbėta. Tai aktualu ne tik Yeti, bet ir kitoms Škodoms. Iš parašymo suprantu, kad dar nelabai moki naudotis savo automobiliu.
To Force:
ne kažkur apie 5000km, o tiksliai, kai rodo visų kelionių trukmę 99val59min(parodymai NR.2). Kadangi ekranėlis rodo tik valandų ir minučių du skaičius, todėl vėl per naują sukasi.
2017 Škoda Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140kW/6DSG
2007 Škoda Octavia Combi 1.9TDI/77kW/manual
INXS aišku, Nr1 po nakties (ar jei ilgiau 4 valandas mašina stovėjo) nusinulina, o dėl Nr.2 mane apšvietei, ačiū
INXS ,dekingas! :)
1.4 TSI/90 kW (122 AG) DSG, Adventure Balta 2013 m
1.4 TSI/90 kW (122 AG) DSG, Adventure Balta 2014 m
Seniai jau berašiau apie tai kaip mano auto draugauja su kuru.
Taigi, pravažiuota 20.000 km. variklis dirba kaip bitutė - lankstus ir labai smagus, nebūčiau patikėjęs kad taip lengvai 1.4 TSI vaiko yeti.
Kuro sąnaudos nusistovėjo. Kadangi daug maluosi po miestą, tai važinėjant mieste vidurkis dabar išeina apie ~ 8.5-9 ltr., pagrinde dėl to kad praktiškai didžiąją laiko dalį mieste tenka maltis po kamščius, kurie nuo rudens pradžios akivaizdžiai padidėjo.
Greitkelio režimu kuro sąnaudos atrodo stabiliai - važiuojant 120km/h naudoja maždaug 6.7-7.5, labai priklauso ar yra vėjas ar ne.
Važinėjant tarpmiestiniais keliais kuro sąnaudos svyruoja apie 6.1-6.3 ltr/100, važiuojant labai ramiai ne kartą pavyko įtilpti į 5.6 ltr. Bendros kuro sąnaudos išvedus vidurkį gautųsi maždaug 7.1-7.2 ltr/ 100 km. Labai netoli nuo gamintojo deklaruojamų skaičių.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Labas kolegos. Kuro normos: užmiestis 4.7 ltr.( greitis 83 km/h), miestas 6,2 ltr. ( perjunkite pavaras kaip displėjui rodo). Tai ir skaičiuokite vidurkį. Prabėgus auto tik 3200 km. Tikrai išbandžiau. Tik va bėda nusprogo Common rail sistema. Jau 4 dienos servise ir nežinau kada padarys. Derina viską su gamykla.
Nubegus 3200 km :glasses:
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Tik tiek ir nežinau ką daryti. Vis seka pasakas, kad derina viską su gamykla. Auto tik trys mėn. Šiandiena jau kelsiu skandalą, tegul duoda pakaitinę auto.
arx pakaitiniu turi gal tik kokias 5 masinas ant lietuvos :( tai nelabai gausi o jei istikruju dave uzklausa i gamykla tai jie gali iki savaites uztrukti, bet remontui jiems yra ribojimas laikas kad neuztemtu - tai stengsis ganetinai greitai sutvarkyti (man garantine grandine atsisiunte ir pakeite per ketures savaite)
YETI 1.2
Chebra Tema apie kuro sanaudas :)
;) oke oke ...
YETI 1.2
Senili, man klausimas - tu ėmei Greenline modeli.
Kaip pas tave su galia. Nėra trūkumo?
Pažįstamas truri Greenline Škoda Octavia, labai gerai dirba ir itin ekonomiška. Pravažiavo 20.000+km jokių nusiskundimų neturi.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Rollai pas mane Yeti tdi 2.0 81 kw Tikrai pats bandziau, nepagailejau laiko ir zaidziau su auto pilotu. Tikrai gaunasi kaip rasiau. Vaziavau is Kauno i Plunge.Dabar prabeges 4 800 km. kuo toliau tuo labiau patinka sis auto.
Sveiki,
turiu klausima, pries pora savaiciu isigijau Yeti 1.2 TSI, nuvazeves dar esu tik ~500km ir kuro sanaudos vaziuojant autostrada ~120km/h gaunasi ~8.6, ar variklis apsidirbes dirbs ekonomiskiau? gaunasi kam nors skodos oficialiai skelbemos vidutines sanaudos 6.4?
dekui uz atsakyma
Skoda Yeti 1.2 TSI
Sveikas,
sveiknu įsigijus Škoda. Teoriškai sąnaudos turėtų šiek tiek sumažėti nuvažiavus 10 000-15 000 km. Wurth'as daugiausiai turbūt km prasukęs tokiu varikliu, tai glėtų jis plačiau pasidalinti realiomis sąnaudomis po tam tikros ridos.
Sveiki,pasidalinsiu info apie savo auto,nuvaziuota 16000,deze automatine,bandziau visokius rezimus ir salygos.Resume-didziausias priesas Yecio yra oro pasipresinimas,vaziuojant 90 km/val. ilga atstuma sanaudos nuo 6,4 iki 6,6,bet judeti tokiu greiciu neuztenka kantyibes,prie 120 sanaudos apie 7,6 -7,9.Vaziuojant 150-160 kuro sanaudos KOSMOSAS,net tikslai nepasakisiu kiek,bet jausmas kad galiu matyti kaip krenta kuro rodikle,ir dar toks pastebejimas,auto pilnai gali prikrauti kiek tik ji i telpa,ir vaziuojant apie 90-100 km/val,sanaudos ejgu ir skiriasi nuo tuscio auto,tai visai nadaug,o galiu vaziuoti visiskai tuscias,bet gerokai greiciau,suvartos gerokai daugiau.ir pabaigai,labai taupiai galyma judeti ejgu ne spausti pedala gazo,ir miestie uzteks iki 7 litru,nes Norge labai greztos taisykles tai priverstas buti drausmingas ir tuo paciu taupus,bet ir is kitos puses,nepraturtesiu ejgu sutaupisiu viena kita litra vienam bakui kuro,kartais norisi ir smagiai pavazineti,ir pabaigai,manau patis galyme,aisku proto rybose regulioti kura sanaudos,viskas priklauso nuo GAZO PEDALO.Manau ejgu su tokiu motoriuku isygiti Fabia ar Octavia sanaudos sumazetu kokiu litru.Ir dar forume buvo diskussiju del kuro bako talpos,dabar zynau tiksliai,nuo pat dugno iki momento kai galyte matyti benza ir palesti ji su pirstu tilps 65 ltr.Uzsidegus lempai bake lieka apie 10,5 ltr kuro,istacius pistoleta ir iki momento kai jis atzaus tilps 44-45 ltr.kartu bus apie 55ltr,ka ir sako gamyntojas,bet jiegu nepatingeti ir pilti toliau,otai truks apie 5-6 minutes,ir zmones ziures tikrai keistai,tai dar sutilps 10-11 ltr,taigi vaziuojant i tolima kelione total bake galyma tureti 65 ltr.Kas ne aisku-klauskite.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
Na viskas aisku. As mieste akcentuoju ne gaza, bet stabdi. Vaziuokit kuo maziau naudodami stabdi-taupumo efektas bus milziniskas :)Kiekvienas pastabdymas sueda masinos inercija...na ir t.t.nieko naujo..
Liofka, tai tu Norgej...sakau, kur dinges is kaimynystes :)
юзербары для форумов
Neseniai grįžinėjau nuo Klaipėdos, tai, kol neatsibodo, stebėjau momentinį "ryjimą":
~110 km/h - 7,5 - 8,5 l;
~130 km/h - 10 - 13 l.
Nustebino, kad mieste įmetus autopilotą, sąnaudos 4,5 - 6 l.
Pravažiavęs virš 30 tkst.
2010-09-28 Yeti 1,2 TSI, 77kW, Experience+
Sveiki,
kam idomu, jau pravazevau ~1300km, tai kuro sanaudos vaziuojant 120km/h, nuo paskutinio karto kai rasiau kad buvo ~8.6l/100km pravazevus 500km, dabar nukrito iki 8.0l/100km vaziuojant autostrada klp-kaunas, visa kelia buvau ijungias auto pilota.
Tai jauciasi kad sanaudos pobiski krenta :)
Skoda Yeti 1.2 TSI
maluosi visad po miesta,pravaziavau 17000,kuro sanaudos nukrito litru,dabar sudaro 7,5
1.4 TSI/90 kW (122 AG) DSG, Adventure Balta 2013 m
1.4 TSI/90 kW (122 AG) DSG, Adventure Balta 2014 m
Sveiki, na pas mane jau apie 75000 tai galiu drąsiai pasakyti jei važinėji pensininko režimu ir iki 110 tai galima itilpi i kokiu 6,7 l, bet jei važinėji po miestą ir neduodi mašinėliai snausti tai man gaunasi apie 10L (žiauru) dabar bendras vidurkis sujungus miestą ir rajoną gaunasi apie 8L. Jau nelabai taupi ta dėžutė su ratais, to pasekoje jau šį mėnesį užsakinėsiu kitą auto (gaila bet ne skodą) :(
YETI 1.2
jai nepaslaptis i kokia keisi :)
1.4 TSI/90 kW (122 AG) DSG, Adventure Balta 2013 m
1.4 TSI/90 kW (122 AG) DSG, Adventure Balta 2014 m
turbut kia sportage :(
YETI 1.2
norėjai taupyt reikėjo imti dyzeli!!!!...nemanau kad benzinine sportage turės tokia dinamika ir valgys mažiau kuro.
Begdamas nuo vilko, uzsoko ant meskos.....
naujas sportage labai gut
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Mane nustebino šiek tiek kolegos kurių 1.2 ryja daug kuro. Realios vidutinės sąnaudos pas mane svyruoja tarp 7.0-7.5.
Galiu patvirtinti kad didžiausias priešas - oro pasipriešinimas, kitaip sakant didelis greitis. Mašina tam tikrai nėra skirta. Pvz. 160km/h. Vidutinės kuro sąnaudos esant normalioms oro sąlygoms 11-12 ltr./100 km.
Važiuojant 140 km/h. - 9-10ltr. priklausomai nuo vietovės.
120km/h - apie 7 ltr/100.
90km/h - 4.5-5.5 ltr./100. (tiek 5, tiek ir 6 pavara)
mieste - 8.5-9.0 (priklauso nuo miesto).
50km/h (5 pavara) - 4.0-4.5 ltr.
Važinėjant ramiai (taip kaip aš važinėju kuro sąnaudos mieste) arba agresyviai skiriasi maždaug 2 litrais.
Labai rimtas daiktas yra autopilotas - ji naudoju maksimaliai - labai patogu, ypač kur ilgesni atstuma mieste leidziamas greitis yra 50/70 ir t.t. Autopiloto režimu sąnaudos ŽENKLIAI mažesnės, nebent tai būtų kalvota vietovė ir reikėtų žaisti su pagreitėjimais/sulėtėjimais įkalnėse ir nuokalnėse.
Kažkas jau pastebėjo kad nėra itin didelio skirtumo tarp pakrauto ir tuščio auto kuro sąnaudų. Kažkieks skiriasi, tačiau tikrai nėra didelis tas skirtumas, kaip ir su įjungtu kondicionierium.
Pradedu mąstyti apie naujo auto pirkimą. Kirba mintis vėl pirkti 1.4TSi, tačiau su Start/STOP nes to labai trūksta mieste arba 2.0 GreenTech ir sąnaudos mažos (ypač tikiuosi važiuojant greičiau) ir galios pakankamai.
Neteko važiuoti su 1.2TSI, tačiau tikiu kad važiavimas skiriasi labai smarkiai nuo 1.4 TSI, nes anksčiau turėjau auto, kuris buvo lėtesnis beveik 2 sekundėm.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Nu jeigu tu cia rimtai viska rasei, tai turiu pora klausimu:
1. Kiek laiko vaziuoji iki Klaipedos, nors ne, cia jau kaip ir atostogas reiktu imti, tada iki Utenos?
2. Koks tau skirtumas per kiek renka 100 km/h?
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
branco.
Teisybę pasakius neskaičiavau kiek laiko užtrunka į KLP iš VLN. Visada telpu į 3 val., dažniausiai apie 2,5 val. Į Utenos miestelį atleisk bet nevažinėju, neturiu ten jokių interesų.
Tai, kad pateikiau pavyzdį apie autopiloto naudojimą 50/70 km nereiškia kad tokiais greičiais važinėju greitkelyje ar paprastam kelyje.
Skirtumas esminis per kiek laiko ima 100km/h. Jeigu tau nėra skirtumo, tad tikrai kad važiuosi visas atostogas iš VLN į KLP, nes vien pasiekti 140/150 km/h tau prireiks pusdienio su kokia karieta, kuri bėgėjasi 17 sek. iki 100. Jau nekalbu apie norą kažką aplenkti tiek mieste, o ypač užmiestyje važiuojant kiek didesniu greičiu. Galimybė pagreitėti sparčiau man reiškia ir didesnį saugumą eismo metu.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Prie ko cia pavyzdys, jei jis praktiskai nenaudojamas? :))) Stovint is vis neryja kuro :))) O kas link mano karietos, tai gali nepergyventi, tikrai geriau vaziuoja negu kioskas ant ratu :))))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Kaip tai praktiškai nenaudojamas? Maža LT vietų kur greičiu 50/70 važiuosi 2-3 km? Tada spustelėji vieną mygtuką ir riedi vienodu greičiu nesukdamas galvos. Aš apie tai. Lygiai taip pat ant 90, 120, 160 ir t.t.
P.S. Apie tavo ratus kaip apie karietą čia nekalbama. Nežinau per kiek tavo auto bėgėjasi ir man teisybę pasakius nėra labai įdomu. Gerai paskaityk sakinį, tai pateikta kaip pavyzdys o ne konkretus badymas pirštais į tave ir tavo automobilį.
P.S.2. Rišam šią beprasmę "priekabų" diskusiją, nes tema apie kurą.
2010-12-27 Yeti 1.4 TSI, 122 AG, Mato brown metallic, Ambition +
Sveiki.kelione Vilnius-Tallinas-Helsinkis-Bodo ir atgal.Nuvaziuota 4206 km. Apie 90% uzmiestis.Kiti 10% kertant miestus ir kiti greicio apribojimai.Vyd greitis 84 km/val.Sunaudota 280 ltr.benzino,vydurkis 6.65 ltr/100km.Vaziavo 2 suauge vyrai,sedines isimtos,bet vietoj ju pri deta buvo kitu dalyku,tai bendras svoris viduje kartu su zmonemis apie 200kg.(butu sedines,tai butu apie 250kg).Apie 15% buvo kalnuoti norvegiski keliai.Tai tiek info.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
2,0d 4x4 81kw mechanke R17
mišriai Kaunas/rajonai nei taupiai nei skraidant - 6,5ltr
2,0d 4x4 81kw mechanika R16
mieste ir autostradoje realios kuro sąnaudos ~7,5 ltr., paprastuose užmiesčio keliukuose ~6 ltr.
Sveiki, pirkau nauja Yeti, 2,0 variklis automatas, tai kuro sanaudos autostradoi labai dideles, vaziuojant 120 km/h greiciu, 8 litrai. net nebezinau ka daryti, gal kas susiduret su panasia situacija?
sveikas,teurejau Yeciuka,ir is savo patirties zinau,kad auto yra sukurtas TIK MIESTUI ir greiciams iki 90-100.O O kai isjudinsi ji iki 120 ir daugiau tai sanaudos gali buti didesnes negu mieste,o vaziuojant 160 tai jausmas buvo kad matai kaip kuro rodykle krenta,gal viena is pagrindiniu prezesciu ,tai kad juo aptakumas yra prastesnis negu Cadillac Escalade.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
O gal senai keisti tepalai ir filtrai? Nes as irgi nesenai pasikeiciau, tai kuro sanaudos susinormalizavo, pries tai buvo zymiai didesnes, dabar vel ima 5.1 / 5.6 l. autostradoj. Bet pas mane Octavia.
manu, kad taip ir turi būti... prisitrins variklio dalys ir iki 20 000 km sąnaudos vis mažės ir mažės... pavartyk manualą rašo 5,8 l/ 100 km su dsg.
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
O as neisiskaiciau, ir nrpamaciau, kad naujas Yetis :))))) Tada virsuj komentaras ne prie ko mano :))))
Aha kioskas ant ratu su 5,8L, maziau skaitykit tas manualu vietas, kur sanaudos rasomos
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
patarimas- neziurek i kompiuteri, sanaudas paskaiciuok pildamas pilna baka. Matysi REALU vidurki.
PS, apie sanaudas reikia kalbeti po kokiu 15000km, o ne vaziuojant namo, katik atsiemus auto is salono :)P
octavia '14 1.6tdi
2,0 mechaninė dėžė, 2 WD. Per metus didžiausios vidutinės sąnaudos 6,2 litr. Apie 30% mieste. Užsipilinėju visada iki kolonėlės pistoleto atsijungimo.
pravaziuota 5500km, paskutinis matavimas - 7,2ltr..
mechanine 4x4..miesto 30%.
octavia '14 1.6tdi
Mani Yeti 2014m, 2,0 variklis, 4.4 visi varantys ratai, mieste ramei vazinejant telpu ir i 6,5 l, autostradoi vaziuojant 120km/h greiciu 8 litrai, vaziavau i skoda nes man pasirode dideles sanaudos, tai pasirodo prie 120 greicio automatiskai isijungia galinis tiltas, o siaip vidutines 7,3 litrai
Puslapiai