Praėjo du metai nuo žvakių keitimo, per tą laiką prasukta 20000km, ir tie daugumoj vasаrą. Dvi iš keturių pakaitinimo žvakių, firmos "Beru" mirę. Žvakės pirktos iš didmeninko o ne turgaus. Sakyčiau silpnokai, noname geresnių rezultatų pasiekia :)
perki ISKRA slovakiskos berods ir zinai, kad tikrai metus laikys, o kaina tai perpus lyginant su BERU ir nesukdamas galva kasmet keiti, negaila net ismetineti :)
Sakyčiau kad rimtai permokėjai. Bosch Duraterm eina maždaug po 35 litus. Taigi, darbas tau kainavo apie 200 litų. Tiukus būtų žymiai pigiau padaręs. Nebent 2,0 varikliui eina kokios kitokios mandresnės žvakės.
Aš irgi galvočiau truputi brangoka, vasara Bosch pirkau už 40 Lt., ir būdamas ne mechanikas nesunkiai pats pasikeičiau. Aišku dabar žiema, šalta, reikia važiuoti, žmonės moka tiek kiek prašo, dažniausia nėra laiko ieškoti pigiausio varianto.
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
Ausegroj Vilniuje. Zvakes 4x55 Lt + pakeitimas 120Lt. Zvakes eina po dangteliu, bet ne darbo kaina mane nustebino, o zvakiu. Tipo sako japoniskos kazkokios geresnes nei Bosh. As kaip per daug nesidomejau, nes extra reikejo susitvarkyti masina, tai taip ir gavosi.
Nu jo, zvakiu kaina tai tikrai "gera". Idomu kuo jau jos ten geresnes uz Bosch? Na, bet kaip sakoma, po musio kumsciais jau nemojuojama, kaip yra taip yra. Per velai i foruma uzsiregistravai, butume ka nors kito patare. :)
As i WV buvau isimetes NGK zvakes, tai tikrai nusiskundimu neturejau, dabar i savo Skoduke sumete man originalias pagal kodus ar pan. mokejau 4 x 45 Lt, jau antra ziema vazineju, kolkas taip pat neturiu nusiskundimu.
Sveiki. Kažkodėl tai skodukė mano labai sunkiai kuriasi, nors lauke nedidelis minusas. Saliara gera, ** žvaigždžių, visi filtrai, tepalai pakeisti. Tai nusprendžiau patikrint pakaitinimo žvakes. Tai viena nekibirkščiavo. Pakeičiau tik tą vieną (nes turėjau garaže kaip tik vieną), bet ji jau panaudota buvo. Dabar vakar vėl iš ketvirto karto užsikūriau. Tai gal reiktų tiesiog visas 4 naujas nusipirkt ir pasikeist? Ir pakaitinimo spiralė ilgai labai dega ~15s kokių. Nors lauke palygint nebuvo jau taip šalta.
Pamirskit jus zvakiu tikrinima su kibirkstim ir su lempute. Geros zvakes varza turi buti apie 1.5 Omus. Skirtumas tarp zvakiu negali buti didelis. Kuo varza didesne, tuo daugiau laiko zvakei reik, kad ji pasiektu darbine temp. Imi multimetra ir matuoji kiekviena zvake. Visu keist tikrai nereik.
Stai rimtas testas. Pagal jūsų atliekamus kibirksciavimo testus, visas rodytu kaip geras. Tačiau realiai viena žvakė lėva.
Reikia tikrinti pipkes, kurios maunasi ant zvakiu.
1. atjungi pipke nuo visu zvakiu.
2. su testeriu praskambini, ar yra kontakas tarp pipkiu ertmiu. t.y. I viena ertme kisi testerio juoda kistuka, o per kitus praeini su raudonu. testeryje turi buti nustatyta padetis, kuri parodo, ar praeina srove. Pvz. šiame testeryje butu 8 padėtis nuo OFF padėties, einant pagal laikrodžio rodyklę. arba "->|-" simbolis. Kai nera kontakto, rodomas 1, jei yra, apie 0.
Jei tarp visų yra kontaktas, tada reik pažiūrėti, ar ateina +12V.
3. juoda gala jungi prie auto korpuso, bet prie pliko metalo. tai gali buti variklis ir panasiai. Raudona tinkamai istatai i kuria nors pipkes vieta. tada paprasyk kad kas nors ijungtu degima. Jei rodo virs +12, tada gerai.
Robke, kam taip sudetingai? Faktiskai nereikia ten jokiu skambinimu, labai abejojiu kad kur gali buti laidas trukes. O jeigu jau norint praskambint, tai zmogui butu paprasciau, kaf neziureti simboliu, o sujungti abu testerio laidus ir sukant ta ratuka rasti padeti kai testeris pradeda pypti. Tai ir grandine tikrinti taip paprasta: pypia-gerai, nepypia-blogai. O paprasciausia, tai patikrinti ar i kiekviena pypke itampa ateina.
Egi, ne visi testeriai pypia. O paprasciau yra praskambinti ar tarp pipkiu yra kontaktas, ir tada viena karta paziureti ar ateina 12 v. Nes per 20 s. visu tirkai nepatikrins. Ir tai, cia su salyga, kad atjungs temp. davikli :) arba lauke bus labai, labai salta, kad kaitintu maksimalu laika.
Ačiū jum kaip visada už suteiktas naujas žinias ir patarimus :) bandysiu savaitgalį susitvarkyt šitą reikalą, parašysiu kaip sekėsi ir kas gavosi
O jei viskas tvarkoj, tada žvakių varžą patikrint ir žiūrėt ar maždaug po 1.5 omo? O ant multimetro nustatyt padėtį ties varža ir 20 omų, taip? Na ten ta mažiausia padala
Taigi, su įtampa lyg ir viskas gerai. Bet kai tikrinau žvakes, 3jų varža ~1.1omo, o kitos begalybę rodė kaip suprantu. Pasirodo skaičiai sekundei ir td atsiranda vienetas (kaip būna, kai nepridėjus rodo). Tai nulėkiau nusipirkau žvakę, pasikeičiau, tai dabar ta naujoji rodo ~1.5omo. Čia nėr didelis sirtumas:? Žiūrėsim kaip dabar kursis, nes šį ryt tai be šancų buvo, krokodilais užtarškino.
Net viena nedirbanti žvakė turi didelę įtaką automobilio kūrimuisi. Pabandysi kaip bus su ta nauja. Gal net ir kitas gali tekti pakeisti, nors nenorėčiau tikėti, kad laaabai didelę įtaką gali turėti toks varžos skirtumas.
Aišku. Na žiūrėsiu kaip rytoj ryte kursis. Jei viskas normaliai, tai vadinasi ten toks minimalus skirtumas tarp žvakių varžų neturi labai didelės įtakos, nes šiąnakt turėtų paspausti šaltukas.
Na ne tik zvakes lemia uzsikurima, pas mane prie -5 ir su viena veikiancia be problemu kurdavosi :)))) kuro filtras, akumas ir kuras dar lemia :)) Kiek pamenu jei varza mazene negu 1,5 omo, tai gali mesti tas zvakes, nesu garantuotas, gal ir klystu.
Paprastai, kuo varža mažesnė, tuo srovė didesnė, kuo srovė didesne, tuo labiau žvakė kaista. Labai nustebau kai kolega paraše, kad senų žvakių varža mažesnė negu naujų, gal dėl to kad gamintojai skirtingi. Senstant pakainimo žvakems varža didėja arba visai nudega. Pas mane 2.0 Ltr. motoriuke tiek senų (beru) tiek naujos (bosch) žvakių varža buvo 0,6 omo (aišku būna ir testerio paklaida +- 0,5)
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
Na, manau kad 0.4 ohm nėra didelis skirtumas. Internete radau, kad varza zvakes turi buti tarp 0.5 ir 1.5 Ohm. Taciau tarp zvakiu neturetu buti skirtumas didesnis nei 0.5 ohm.
Tai jau dasikasus iki pakaitinimo žvakių nebesunku jas išsukt ir uzmovus pypkes pridėt prie masės, ir paprašyt kad kas įjungtų degimą. Tada geriausiai matosi kaip kas vyksta.
Po sunkaus kūrimosi pirmadienį, ir po dar blogesnio antradienio ryto, apsilankyta pas tiukų, pakeistos kaitinimo žvakės. Rezultatas džiugina. Šįryt -8, kūrėsi kaip vasara :) Vakar ryte rodė -18, užsikūriau tvarkingai, ne puse apsisukimo bet gal ant trečio :D
Na pakeitus žvakę užsikūriau prie minuso, bet po visų tų birbinimų kai žvakė buvo numirus, akumas apmirė, tai nebesukė praktiškai. Po to pakroviau, tai visai neblogai kūrėsi. Žiūrėsiu kaip toliau čia bus. O dar norėjau paklaust ar pakaitinimų kiekis turi įtakos kūrimuisi? Vieni sako, kad užtenka vieną kartą pakaitint, kiti sako, kad reikia kelis kartus..
Gal nuo dizelio priklauso ar verta. Man visa laika uzsikuria max nuo 1,5 apsisukimo ir jokiu keliu kaitinimu nedarau ir nesvarbu kiek lauke salcio. Tfu, tfu, tfu ...
Šiuo klausimu gali būti daug nuomonių. Kaip ir dėl variklio šildymo užkūrus. Aišku, jei automobilis vienodai puikiai kuriasi su vienu pakaitinimu tiek prie -5 tiek ir prie -25, tai tada kelis kartus kaitinti gal ir nebūtina, bet jei prie didesnio šalčio reikiailgiau sukti, tai varikliui žymiai sveikiau bus kokius 2-3 pakaitinti, negu drožti įšalusį variklį, kai jis neturi puikaus tepimo. O ir akumą žymiai labiau iškraunat negu pakartotinai pakaitindami, tai ateityje išlenda naujomis problemomis.
pabandysiu pacituot is kito forumo
daukartinis zvakiu kaitinimas be pertrauku yra zalingas pacioms zvakems ir labai sutrumpina zvakiu tarnavimo laika ,jei kaitinima yra kelis kartus reikia tai daryti bent jau su ilgesnem pertraukom kad galetu atvest biski zvakes,arba biski pasukt motora kad saltas kuras atvesintu jas.
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Jei butum atidziai skaites visa tema, tai butu nereikeje cituoti beprasmio teksto. Technika tobuleja. Zvakes irgi. Taip kaip yra pritaikytos zvakes dujoms, taip jau yra ir zvakes pritaikytos pakartotiniams pakaitinimams. Kaip jau rasiau, esu sisidejes zvakes, kurios nebijo pakartotimo pakaitino. Bent jau viena is ju yra Bosch Duraterm. Nezinau kiek jos efektyvios, bet gamintojas tai deklaruoja. Ir baidytis pakartotino pakaitinimo del to, kad galbut kazkas gali atsktikti ar sugesti, yra visiska nesamone.
Praėjo du metai nuo žvakių keitimo, per tą laiką prasukta 20000km, ir tie daugumoj vasаrą. Dvi iš keturių pakaitinimo žvakių, firmos "Beru" mirę. Žvakės pirktos iš didmeninko o ne turgaus. Sakyčiau silpnokai, noname geresnių rezultatų pasiekia :)
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
perki ISKRA slovakiskos berods ir zinai, kad tikrai metus laikys, o kaina tai perpus lyginant su BERU ir nesukdamas galva kasmet keiti, negaila net ismetineti :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tas tai jo, bet kadangi keitimas pas 2,0tdi toks nelabai švarus procesas, ir pinigai piniginę spaudžia :), tai perkami rimti vardai, kurie apsišika...
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
tavo tiesa, darbas ten sudetingesnis
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Pirkau Bosch. Kazkokios kurios nebijo pakartotinu pakaitinimu. Bosch Duraterm.
]
Siandien savam 2.0 TDi servis pakeiciau visas zvakes, malonumas ne pats pigiausias, 340 Lt. Sake kazkokias japoniskas idejo ...
SKODA Oktavia II 2.0 TDI DSG
Sakyčiau kad rimtai permokėjai. Bosch Duraterm eina maždaug po 35 litus. Taigi, darbas tau kainavo apie 200 litų. Tiukus būtų žymiai pigiau padaręs. Nebent 2,0 varikliui eina kokios kitokios mandresnės žvakės.
]
Aš irgi galvočiau truputi brangoka, vasara Bosch pirkau už 40 Lt., ir būdamas ne mechanikas nesunkiai pats pasikeičiau. Aišku dabar žiema, šalta, reikia važiuoti, žmonės moka tiek kiek prašo, dažniausia nėra laiko ieškoti pigiausio varianto.
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
Tai ir jauciausi kaip slapiu maisu per veida gaves, dar bandziau aisintis kodel taip brangiai, bet .... zodziu pavargau as ten su jais aiskintis
SKODA Oktavia II 2.0 TDI DSG
o tai kur keitei?
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
o ten zvakes ne po variklio dangteliu eina? tai pakeitimas tikrai brangiau nei variklio isoreje esancias keisti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Suprantu kad brangiau, bet ne kokie 200 kaip siuo atveju.
]
Ausegroj Vilniuje. Zvakes 4x55 Lt + pakeitimas 120Lt. Zvakes eina po dangteliu, bet ne darbo kaina mane nustebino, o zvakiu. Tipo sako japoniskos kazkokios geresnes nei Bosh. As kaip per daug nesidomejau, nes extra reikejo susitvarkyti masina, tai taip ir gavosi.
SKODA Oktavia II 2.0 TDI DSG
Nu jo, zvakiu kaina tai tikrai "gera". Idomu kuo jau jos ten geresnes uz Bosch? Na, bet kaip sakoma, po musio kumsciais jau nemojuojama, kaip yra taip yra. Per velai i foruma uzsiregistravai, butume ka nors kito patare. :)
]
Autoaibej yra kazkokios vokiskos zvakes po 16 Lt, sake kaina tokia, nes jie patys jas importuoja. Ziuresim kaip laikys :)
Baniokas tau greiciausia sudejo NGK zvakes, jos tikrai geros, bedu neturesi.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Paguodzianciai skamba :)
SKODA Oktavia II 2.0 TDI DSG
As i WV buvau isimetes NGK zvakes, tai tikrai nusiskundimu neturejau, dabar i savo Skoduke sumete man originalias pagal kodus ar pan. mokejau 4 x 45 Lt, jau antra ziema vazineju, kolkas taip pat neturiu nusiskundimu.
Pas mane NKG irgi :) antri metai problemu neturiu.
P.S. Naujokai, prasom smulkiau apie tas originalias pagal kodus detas :))))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Nesikabinek......
Tai Beru bus greičiausiai, irgi geros.
Jap Beru, pasiskambyjau meistriukuj tai patvirtino kad jas imete.
branco>> skaityt ismok : dabar i savo Skoduke sumete man originalias pagal kodus ar pan.
P.S. pan. yra zodis panašiai...
Sveiki. Kažkodėl tai skodukė mano labai sunkiai kuriasi, nors lauke nedidelis minusas. Saliara gera, ** žvaigždžių, visi filtrai, tepalai pakeisti. Tai nusprendžiau patikrint pakaitinimo žvakes. Tai viena nekibirkščiavo. Pakeičiau tik tą vieną (nes turėjau garaže kaip tik vieną), bet ji jau panaudota buvo. Dabar vakar vėl iš ketvirto karto užsikūriau. Tai gal reiktų tiesiog visas 4 naujas nusipirkt ir pasikeist? Ir pakaitinimo spiralė ilgai labai dega ~15s kokių. Nors lauke palygint nebuvo jau taip šalta.
Skoda Octavia 1.9TDI 66KW 1999m.
O aplamai ar įtampa į žvakes ateina?
]
Pamirskit jus zvakiu tikrinima su kibirkstim ir su lempute. Geros zvakes varza turi buti apie 1.5 Omus. Skirtumas tarp zvakiu negali buti didelis. Kuo varza didesne, tuo daugiau laiko zvakei reik, kad ji pasiektu darbine temp. Imi multimetra ir matuoji kiekviena zvake. Visu keist tikrai nereik.
Stai rimtas testas. Pagal jūsų atliekamus kibirksciavimo testus, visas rodytu kaip geras. Tačiau realiai viena žvakė lėva.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
O kaip patikrint ar ateina įtampa į žvakes? Esu žalias su elektra. Reikės tada multimetrą pasiėmus patikrint žvakes
Skoda Octavia 1.9TDI 66KW 1999m.
Reikia tikrinti pipkes, kurios maunasi ant zvakiu.
1. atjungi pipke nuo visu zvakiu.
2. su testeriu praskambini, ar yra kontakas tarp pipkiu ertmiu. t.y. I viena ertme kisi testerio juoda kistuka, o per kitus praeini su raudonu. testeryje turi buti nustatyta padetis, kuri parodo, ar praeina srove. Pvz. šiame testeryje butu 8 padėtis nuo OFF padėties, einant pagal laikrodžio rodyklę. arba "->|-" simbolis. Kai nera kontakto, rodomas 1, jei yra, apie 0.
Jei tarp visų yra kontaktas, tada reik pažiūrėti, ar ateina +12V.
3. juoda gala jungi prie auto korpuso, bet prie pliko metalo. tai gali buti variklis ir panasiai. Raudona tinkamai istatai i kuria nors pipkes vieta. tada paprasyk kad kas nors ijungtu degima. Jei rodo virs +12, tada gerai.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Robke, kam taip sudetingai? Faktiskai nereikia ten jokiu skambinimu, labai abejojiu kad kur gali buti laidas trukes. O jeigu jau norint praskambint, tai zmogui butu paprasciau, kaf neziureti simboliu, o sujungti abu testerio laidus ir sukant ta ratuka rasti padeti kai testeris pradeda pypti. Tai ir grandine tikrinti taip paprasta: pypia-gerai, nepypia-blogai. O paprasciausia, tai patikrinti ar i kiekviena pypke itampa ateina.
]
Egi, ne visi testeriai pypia. O paprasciau yra praskambinti ar tarp pipkiu yra kontaktas, ir tada viena karta paziureti ar ateina 12 v. Nes per 20 s. visu tirkai nepatikrins. Ir tai, cia su salyga, kad atjungs temp. davikli :) arba lauke bus labai, labai salta, kad kaitintu maksimalu laika.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
atjungus temperaturos davikli pakaitinimo rele atidirba visa cikla - 3 minutes. per tiek laiko ir zvakes patikrinsi ir alaus spesi isgerti :-)
]
Sakai atjungus 3 minutes kaitina? matka boska :D Na jo, tada galima taip.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Ačiū jum kaip visada už suteiktas naujas žinias ir patarimus :) bandysiu savaitgalį susitvarkyt šitą reikalą, parašysiu kaip sekėsi ir kas gavosi
O jei viskas tvarkoj, tada žvakių varžą patikrint ir žiūrėt ar maždaug po 1.5 omo? O ant multimetro nustatyt padėtį ties varža ir 20 omų, taip? Na ten ta mažiausia padala
Skoda Octavia 1.9TDI 66KW 1999m.
Jo, statai ant šio simbolio ribos:
Minimali reikšmė priklauso nuo testerio. Bet šiaip pasistatai ant x0 arba x00. Esmė, kad po kablelio dar parodytu :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Taigi, su įtampa lyg ir viskas gerai. Bet kai tikrinau žvakes, 3jų varža ~1.1omo, o kitos begalybę rodė kaip suprantu. Pasirodo skaičiai sekundei ir td atsiranda vienetas (kaip būna, kai nepridėjus rodo). Tai nulėkiau nusipirkau žvakę, pasikeičiau, tai dabar ta naujoji rodo ~1.5omo. Čia nėr didelis sirtumas:? Žiūrėsim kaip dabar kursis, nes šį ryt tai be šancų buvo, krokodilais užtarškino.
Skoda Octavia 1.9TDI 66KW 1999m.
Net viena nedirbanti žvakė turi didelę įtaką automobilio kūrimuisi. Pabandysi kaip bus su ta nauja. Gal net ir kitas gali tekti pakeisti, nors nenorėčiau tikėti, kad laaabai didelę įtaką gali turėti toks varžos skirtumas.
]
Aišku. Na žiūrėsiu kaip rytoj ryte kursis. Jei viskas normaliai, tai vadinasi ten toks minimalus skirtumas tarp žvakių varžų neturi labai didelės įtakos, nes šiąnakt turėtų paspausti šaltukas.
Skoda Octavia 1.9TDI 66KW 1999m.
Na ne tik zvakes lemia uzsikurima, pas mane prie -5 ir su viena veikiancia be problemu kurdavosi :)))) kuro filtras, akumas ir kuras dar lemia :)) Kiek pamenu jei varza mazene negu 1,5 omo, tai gali mesti tas zvakes, nesu garantuotas, gal ir klystu.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Paprastai, kuo varža mažesnė, tuo srovė didesnė, kuo srovė didesne, tuo labiau žvakė kaista. Labai nustebau kai kolega paraše, kad senų žvakių varža mažesnė negu naujų, gal dėl to kad gamintojai skirtingi. Senstant pakainimo žvakems varža didėja arba visai nudega. Pas mane 2.0 Ltr. motoriuke tiek senų (beru) tiek naujos (bosch) žvakių varža buvo 0,6 omo (aišku būna ir testerio paklaida +- 0,5)
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
Na, manau kad 0.4 ohm nėra didelis skirtumas. Internete radau, kad varza zvakes turi buti tarp 0.5 ir 1.5 Ohm. Taciau tarp zvakiu neturetu buti skirtumas didesnis nei 0.5 ohm.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Tai jau dasikasus iki pakaitinimo žvakių nebesunku jas išsukt ir uzmovus pypkes pridėt prie masės, ir paprašyt kad kas įjungtų degimą. Tada geriausiai matosi kaip kas vyksta.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
Po sunkaus kūrimosi pirmadienį, ir po dar blogesnio antradienio ryto, apsilankyta pas tiukų, pakeistos kaitinimo žvakės. Rezultatas džiugina. Šįryt -8, kūrėsi kaip vasara :) Vakar ryte rodė -18, užsikūriau tvarkingai, ne puse apsisukimo bet gal ant trečio :D
OIII 1.4TSI DSG
Na pakeitus žvakę užsikūriau prie minuso, bet po visų tų birbinimų kai žvakė buvo numirus, akumas apmirė, tai nebesukė praktiškai. Po to pakroviau, tai visai neblogai kūrėsi. Žiūrėsiu kaip toliau čia bus. O dar norėjau paklaust ar pakaitinimų kiekis turi įtakos kūrimuisi? Vieni sako, kad užtenka vieną kartą pakaitint, kiti sako, kad reikia kelis kartus..
Skoda Octavia 1.9TDI 66KW 1999m.
As iki -20 kaitinu tik 1 viena karta.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Taip, pakaitinimų kiekis turi reikšmę kūrimuisi. Aš iki kokių -15 kaitinu vieną kartą, jei šalčiau, tai nekankinu variklio ir pakaitinu du kartus.
]
Aišku, supratau. Vadinasi ne veltui kaitinu pora sykių kai šalta :)
Skoda Octavia 1.9TDI 66KW 1999m.
Iki -10 - 1 kartas. Virs - 3 kartai.
Jei gerokai salciau, 3 pakaitinimai, trumpas starterio ir variklio prasukimas. Vel 3 pakaitinimai ir tada uzvedimas.
O atsakant i klausima ar verta, kaip ir Egis pasakysiu kad verta, nes manau kad labiau isila kamera.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Gal nuo dizelio priklauso ar verta. Man visa laika uzsikuria max nuo 1,5 apsisukimo ir jokiu keliu kaitinimu nedarau ir nesvarbu kiek lauke salcio. Tfu, tfu, tfu ...
TDI DSG7
Šiuo klausimu gali būti daug nuomonių. Kaip ir dėl variklio šildymo užkūrus. Aišku, jei automobilis vienodai puikiai kuriasi su vienu pakaitinimu tiek prie -5 tiek ir prie -25, tai tada kelis kartus kaitinti gal ir nebūtina, bet jei prie didesnio šalčio reikiailgiau sukti, tai varikliui žymiai sveikiau bus kokius 2-3 pakaitinti, negu drožti įšalusį variklį, kai jis neturi puikaus tepimo. O ir akumą žymiai labiau iškraunat negu pakartotinai pakaitindami, tai ateityje išlenda naujomis problemomis.
]
pabandysiu pacituot is kito forumo
daukartinis zvakiu kaitinimas be pertrauku yra zalingas pacioms zvakems ir labai sutrumpina zvakiu tarnavimo laika ,jei kaitinima yra kelis kartus reikia tai daryti bent jau su ilgesnem pertraukom kad galetu atvest biski zvakes,arba biski pasukt motora kad saltas kuras atvesintu jas.
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Jei butum atidziai skaites visa tema, tai butu nereikeje cituoti beprasmio teksto. Technika tobuleja. Zvakes irgi. Taip kaip yra pritaikytos zvakes dujoms, taip jau yra ir zvakes pritaikytos pakartotiniams pakaitinimams. Kaip jau rasiau, esu sisidejes zvakes, kurios nebijo pakartotimo pakaitino. Bent jau viena is ju yra Bosch Duraterm. Nezinau kiek jos efektyvios, bet gamintojas tai deklaruoja. Ir baidytis pakartotino pakaitinimo del to, kad galbut kazkas gali atsktikti ar sugesti, yra visiska nesamone.
]
Puslapiai