Gal ne i tema, bet kam trukdyti masinai vaziuoti. Uzsidege, pravarei, uzgeso. Viskas, problemos nebera. Uzsikims tada galvosi :)
ps. kolega turi Volvo. Tai perskaite, kad DPF regeneracijos rekordas su naujom masinom yra 29km ridos. Taip kad pas tave dar daug
Radau siulomam skysciui satacen 25 analoga - JLM Skystis dyzelinių variklių dalelių filtrui valyti. Galima nusipirkt internetu - www.lubrita.lt . kaina dabar 148Lt/litras. Skambinau jiems. jie irodineja kad jis tinka ir vw, skodoms . Skambinau ir skodai. ju techninis skyrius netrvirtina, kad netinka. tiesiog sako , kad nezino tokio produkto. Tai ir nezinau ar verta siulyt ji naudot.
As ko gero nesirysiu eksperimentuot. Isipilsiu pora litru to, skodos siulomo.
Buvau vakar ARX dasipilt to skyscio, tai siek tiek ispudziu.
Prasiau ipilt 1 litra. Darbas 60t, skyscio kaina apie 230Lt . priemejas dar pasitikslino ar ipilt minimaliai.
Po poros val grazina masina ir pasiurlo susimoket netoli 800. nes matai ipyle 3 litrus. Susibarem. Atsisakiau moket. Tai ivare atgal masiniuka ir issipyle viena litra atgal. :), Uz likusius 2 sumokejau.
cia manau isidurei, kad leidai atgal ivaryti masina, kad nupiltu skysti, reikejo pasakyti, kad buvo sutarta ipilti 1ltr sutartos darbu ir skysciu kainos ir viskas, jei jau to jie nesuprato ir daro savaip cia jau ju bedos, o ne tavo
Sveiki , turiu skoda superb 1.9 tdi greenline 2009m, ar pildosi eolis siam modeli ? Gyvenu danijoj tai nulekiai i skodos servisa paklaust tai akis ispute ziurejo , is viso apie toki dalyja negirdeja kaip nudeginima ar 4 litru talpos bakeli :)
chebra nesugalvokit eolio maišyt su adblue. tai visiškai skitringos sistemos ir veikimo principai.
iš škodų scr/adblue sistemas turi tik superb'as ir kodiaq'as(jei neklystu dar vrs'as)
bla bla bla ir panašiai...
„AdBlue“ paskirtis ir veikimo principas
Kas yra SCR technologija?
SCR (angl. Selective Catalyc Reduction) – tai selektyvinė išmetamųjų dujų valymo sistema, veikianti naudojant katalizatorių. Šią sistemą sudaro „AdBlue®“ skysčio bakas, valdymo blokas, lygmens, kokybės, temperatūros davikliai, „AdBlue®“ dozatorius, purkštukas ir katalizatorius.
Kaip ši sistema veikia?
Kai išmetamosios dujos nukreipiamos į selektyvųjį katalizatorių, tuo pat metu prieš katalizatorių į išmetamųjų dujų vamzdį purškiamas „AdBlue®“ tirpalas. Esant aukštai temperatūrai ten išsiskiria amoniakas, kuris cheminės reakcijos metu suskaido išmetamosiose dujose esančius azoto oksidus (NOx) į visiškai nekenksmingas medžiagas – vandens garus (H2O) ir azotą (N2).
jei reikės galiu dar papsakot...
Octavia Scout 2,0 TDI 135kW (CUNA/DQ250) '15
Rapid Spaceback 1,2 TSI 77kW (CBZB/MQ200) '15
Rapid Spaceback 1,2 TSI 81kW (CJZD/MQ200) '16
ex - Octavia II 4x4 1,9 TDI 77kW (BKC) '07
Chebra..skaičiau,skaičiau aš čia visą straipsnį ir priėjau vieną išvadą..reikia sarašo kokioms mašinoms buvo statomi tie DPF filtrai,o kokioms nebuvo..pvz,pas mane Superbas mkI 2007 2,0TDI PD ir aš dabar jau nebežinau stovi jis pas mane ar nėr ten jo..kartais užsidega pakaitinimo žvakiu lempukas..padega..užgesta pats,o kartais užgesta tik po sekančio mašinos užvedimo..klaidų nemeta.. nesu matęs,kad užsidegtu filtro lempukas..mašina nubėgusi 245000km..paskaičius straipsnį,suprasčiau,kad tas filtras pas mane turėtų būti ir karts nuo karto užsideganti pakait.žv.lemputė duoda žinoti,kad trūksta man to skysčio..ar gerai aš čia mąstau?jei ką-pataisykite.kaip nustatyti vizualiai kur yra tas filtras,kaip jis turi atrodyti..kitaip tariant ko ieškot po mašina..kur yra tas bakelis kur pilasi skystis?
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No SW: 03G 906 016 GT HW: 038 906 016 K
Component: R4 2,0L EDC G000SG 9780
Revision: 12345678 Serial number: SKZ7Z0G4091806
Coding: 0000072
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 7BF59D8A39244A9AF5-5140
1 Fault Found:
19527 - Reservoir for Additive for Particle Filter
P3071 - 000 - Empty - MIL ON
Freeze Frame:
RPM: 840 /min
Torque: 52.0 Nm
Speed: 50.0 km/h
(no units): 10.0
Mileage: 60 km
(no units): 0.0
Readiness: 0 0 1 0 0
viskas kaip ir aišku lyg ir..nėra skysčio..dasipilt reikia,bet kas mane suglumino..aš kaip suprantu,kompe užfiksuotas paskutinis bandymas daryti valyma,taip?O užfiksuota matau greitį 50km/h ir beveik laisvas apsukas..tai čia kaip suprasti?Kiek žinau tam,kad kompas paleistų deginimą,reikia,kad greitis būtų ne mažiau 80km/h ir apsukos lyg ir apie 2000 aps/min turėtų būti..truputį gal ne į temą,bet iš tos operos,"Address 01: Engine Labels: Redir Fail!" kas čia negerai?
Tiksliai nežinau, bet esu tikras, kad pas mane DPF regeneracija kartais pasileidžia ir prie mažesnio greičio, pvz. važiuojant mieste, kur tikrai 80km/h nepasiekdavau. Matyt, čia nuo dar keleto parametrų priklauso, gal ir nuo filtro užsikimšimo...pvz, jeigu jau labiau užsikimšęs ar paskutinė regeneracija ar kelios nepavyko/nutrūko, tai gal tada pasileidžia ir prie mažesnių greičių/apsukų.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
gal kas gali pasakyti prie kokių tiksliai sąlygų kompas paleidžia regeneraciją?Kitas klausimas:kur randasi tas bakelis skysčio regeneracijai?Ar kas bandė patys pasipildyti?Įmanoma?ar čia jau tik į servisą?
Beje, tas skystis labai brangus. Tas AdBlue kur kolonėlėse sunkvežimiams ir pigiai kainuoja - berods netinka, turėk tai mintyje.
Dėl tikslių DPF regeneracijos paleidimo parametrų nepasakysiu, ir jie manau skirsis priklausomai ar pasyvi ar aktyvi regeneracija. Ir išmetimo dujų temperatūra svarbu. Čia nemažai parašyta, jeigu angliškai kerti, pasiskaityk, gausi supratimą kas ir kaip: http://www.myturbodiesel.com/1000q/vw-jetta-tdi-golf-dpf-filter.htm. Čia nuoroda į 2 dalį kur apie regeneraciją šneka, o pirmoje dalyje apie DPF kaip sistemą paaiškinta.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Gal ne i tema, bet kam trukdyti masinai vaziuoti. Uzsidege, pravarei, uzgeso. Viskas, problemos nebera. Uzsikims tada galvosi :)
ps. kolega turi Volvo. Tai perskaite, kad DPF regeneracijos rekordas su naujom masinom yra 29km ridos. Taip kad pas tave dar daug
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
Radau siulomam skysciui satacen 25 analoga - JLM Skystis dyzelinių variklių dalelių filtrui valyti. Galima nusipirkt internetu - www.lubrita.lt . kaina dabar 148Lt/litras. Skambinau jiems. jie irodineja kad jis tinka ir vw, skodoms . Skambinau ir skodai. ju techninis skyrius netrvirtina, kad netinka. tiesiog sako , kad nezino tokio produkto. Tai ir nezinau ar verta siulyt ji naudot.
As ko gero nesirysiu eksperimentuot. Isipilsiu pora litru to, skodos siulomo.
as kaip isivazduoju turi but kazkokia specifikacija to skyscio ar kodai atitikmens
taip sakant na "ura" nepilciau .
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Buvau vakar ARX dasipilt to skyscio, tai siek tiek ispudziu.
Prasiau ipilt 1 litra. Darbas 60t, skyscio kaina apie 230Lt . priemejas dar pasitikslino ar ipilt minimaliai.
Po poros val grazina masina ir pasiurlo susimoket netoli 800. nes matai ipyle 3 litrus. Susibarem. Atsisakiau moket. Tai ivare atgal masiniuka ir issipyle viena litra atgal. :), Uz likusius 2 sumokejau.
:D cia tau minimaliai supyle iki virsaus, kol pradejo pro virsu begti :D :D
isdure tave, be to juk net nezinai istikro kiek tau jo ipyle :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
suprantu kad isdure. ten juk neleidzia eit i vidu ziuret ka daro.Todel ir rasau. Gal kiti pasimokys is mano klaidu
cia manau isidurei, kad leidai atgal ivaryti masina, kad nupiltu skysti, reikejo pasakyti, kad buvo sutarta ipilti 1ltr sutartos darbu ir skysciu kainos ir viskas, jei jau to jie nesuprato ir daro savaip cia jau ju bedos, o ne tavo
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Is dalies tai taip, nes dabar neaisku kiek istikruju jie nusipyle. Is piktumo galejo ir du litrus nusipilti.
]
gal ir taip. Bet (nezinau ar tai gerai ar blogai) nemoku isistatyt "kiaules akiu" ir sakyt nemokesiu. Nors gal tai butu ir teisinga
greiciausia tai pamoka ir jau sita servisa aplenksi is tolo, be to labai gera reklama sitam servisui
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Turime mes šitų skysčių.
Gal kas domejotes dabar kiek tas filtras kainuoja? GAL ATPIGO?
Škoda Octavia Ambiente Combi 2009m . 1.9 TDI, 100 kW
ŽAIDIMAS CLASH OF CLANS - JUNGIAMES Į NAUJĄ KLANĄ - HITMAN CLAN :)
seniuose pardavinėja >>> koks efektas?
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
Sveiki , turiu skoda superb 1.9 tdi greenline 2009m, ar pildosi eolis siam modeli ? Gyvenu danijoj tai nulekiai i skodos servisa paklaust tai akis ispute ziurejo , is viso apie toki dalyja negirdeja kaip nudeginima ar 4 litru talpos bakeli :)
Taviškėj mašinoj skystis nepilamas. Regeneracija atliekama deginant kurą.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
o kai galutinai uzsikisa jis yra visas keiciamas uz kosminius pinigus
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kas tas eolis? As zinau tik salietra Ad blue, kur ir i furas ir i naujas auto eina. Cia tas pats bb?
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
jo i lengvasias eolis eina, panasu i ad blue, tik daug brangesnis
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
AdBlue yra kita sistema. Tai yra skystis, naudojamas azoto oksidams neutralizuoti, o sistema vadinasi SCR (Selective catalytic reduction).
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
chebra nesugalvokit eolio maišyt su adblue. tai visiškai skitringos sistemos ir veikimo principai.
iš škodų scr/adblue sistemas turi tik superb'as ir kodiaq'as(jei neklystu dar vrs'as)
bla bla bla ir panašiai...
„AdBlue“ paskirtis ir veikimo principas
Kas yra SCR technologija?
SCR (angl. Selective Catalyc Reduction) – tai selektyvinė išmetamųjų dujų valymo sistema, veikianti naudojant katalizatorių. Šią sistemą sudaro „AdBlue®“ skysčio bakas, valdymo blokas, lygmens, kokybės, temperatūros davikliai, „AdBlue®“ dozatorius, purkštukas ir katalizatorius.
Kaip ši sistema veikia?
Kai išmetamosios dujos nukreipiamos į selektyvųjį katalizatorių, tuo pat metu prieš katalizatorių į išmetamųjų dujų vamzdį purškiamas „AdBlue®“ tirpalas. Esant aukštai temperatūrai ten išsiskiria amoniakas, kuris cheminės reakcijos metu suskaido išmetamosiose dujose esančius azoto oksidus (NOx) į visiškai nekenksmingas medžiagas – vandens garus (H2O) ir azotą (N2).
jei reikės galiu dar papsakot...
Octavia Scout 2,0 TDI 135kW (CUNA/DQ250) '15
Rapid Spaceback 1,2 TSI 77kW (CBZB/MQ200) '15
Rapid Spaceback 1,2 TSI 81kW (CJZD/MQ200) '16
ex - Octavia II 4x4 1,9 TDI 77kW (BKC) '07
Chebra..skaičiau,skaičiau aš čia visą straipsnį ir priėjau vieną išvadą..reikia sarašo kokioms mašinoms buvo statomi tie DPF filtrai,o kokioms nebuvo..pvz,pas mane Superbas mkI 2007 2,0TDI PD ir aš dabar jau nebežinau stovi jis pas mane ar nėr ten jo..kartais užsidega pakaitinimo žvakiu lempukas..padega..užgesta pats,o kartais užgesta tik po sekančio mašinos užvedimo..klaidų nemeta.. nesu matęs,kad užsidegtu filtro lempukas..mašina nubėgusi 245000km..paskaičius straipsnį,suprasčiau,kad tas filtras pas mane turėtų būti ir karts nuo karto užsideganti pakait.žv.lemputė duoda žinoti,kad trūksta man to skysčio..ar gerai aš čia mąstau?jei ką-pataisykite.kaip nustatyti vizualiai kur yra tas filtras,kaip jis turi atrodyti..kitaip tariant ko ieškot po mašina..kur yra tas bakelis kur pilasi skystis?
Škoda SuperB mkI 2007 2,0TDI 103kW (BSS)
spiralei mirksint klaidu kad nerodo but negali. pasijung normalu daikta.
superb 2012 1.6 GreenLine
Na kagi..pasijungiau VCDS ir gavau štai ką:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No SW: 03G 906 016 GT HW: 038 906 016 K
Component: R4 2,0L EDC G000SG 9780
Revision: 12345678 Serial number: SKZ7Z0G4091806
Coding: 0000072
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 7BF59D8A39244A9AF5-5140
1 Fault Found:
19527 - Reservoir for Additive for Particle Filter
P3071 - 000 - Empty - MIL ON
Freeze Frame:
RPM: 840 /min
Torque: 52.0 Nm
Speed: 50.0 km/h
(no units): 10.0
Mileage: 60 km
(no units): 0.0
Readiness: 0 0 1 0 0
viskas kaip ir aišku lyg ir..nėra skysčio..dasipilt reikia,bet kas mane suglumino..aš kaip suprantu,kompe užfiksuotas paskutinis bandymas daryti valyma,taip?O užfiksuota matau greitį 50km/h ir beveik laisvas apsukas..tai čia kaip suprasti?Kiek žinau tam,kad kompas paleistų deginimą,reikia,kad greitis būtų ne mažiau 80km/h ir apsukos lyg ir apie 2000 aps/min turėtų būti..truputį gal ne į temą,bet iš tos operos,"Address 01: Engine Labels: Redir Fail!" kas čia negerai?
Škoda SuperB mkI 2007 2,0TDI 103kW (BSS)
Tiksliai nežinau, bet esu tikras, kad pas mane DPF regeneracija kartais pasileidžia ir prie mažesnio greičio, pvz. važiuojant mieste, kur tikrai 80km/h nepasiekdavau. Matyt, čia nuo dar keleto parametrų priklauso, gal ir nuo filtro užsikimšimo...pvz, jeigu jau labiau užsikimšęs ar paskutinė regeneracija ar kelios nepavyko/nutrūko, tai gal tada pasileidžia ir prie mažesnių greičių/apsukų.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
gal kas gali pasakyti prie kokių tiksliai sąlygų kompas paleidžia regeneraciją?Kitas klausimas:kur randasi tas bakelis skysčio regeneracijai?Ar kas bandė patys pasipildyti?Įmanoma?ar čia jau tik į servisą?
Škoda SuperB mkI 2007 2,0TDI 103kW (BSS)
Tikrai pačiam galima. Kiek teko matyti, būna bagažinės kažkuriam šone, paieškok ten. Na, maždaug kaip čia: https://www.youtube.com/watch?v=1h9hWlvg6sM
Beje, tas skystis labai brangus. Tas AdBlue kur kolonėlėse sunkvežimiams ir pigiai kainuoja - berods netinka, turėk tai mintyje.
Dėl tikslių DPF regeneracijos paleidimo parametrų nepasakysiu, ir jie manau skirsis priklausomai ar pasyvi ar aktyvi regeneracija. Ir išmetimo dujų temperatūra svarbu. Čia nemažai parašyta, jeigu angliškai kerti, pasiskaityk, gausi supratimą kas ir kaip: http://www.myturbodiesel.com/1000q/vw-jetta-tdi-golf-dpf-filter.htm. Čia nuoroda į 2 dalį kur apie regeneraciją šneka, o pirmoje dalyje apie DPF kaip sistemą paaiškinta.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Puslapiai