sweiki! pasijungiau stiprintuva nuo jo pajungti kiausai ir subas! groja puikei kol neuzkuri masinos,kada uzkuri atsiranda kazkoks cipimas is subo ir kiasiniu,kada spaudi gaza jis stiprejo zodziu reguoja i gaza! kame saknis gali buti? aciu uz pagalba
Problemele su garso stiprintuvu
Ket, 2010-11-18 13:01
#1
rafas
Offline
Last seen: prieš 12 metų 9 mėnesiai
Joined: 2010-07-12 21:27
Problemele su garso stiprintuvu
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
o ar nebus susije su generatoriumi? kai masina neuzvesta tai aparatura dirba nuo akumo, o kai uzvedi pagrindinis maitinimas nuo generatoriaus eina, o kai gazuoji jis sukasi stipriau.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
o ka tada daryti gal eina kaip nors kitaip pajungti? ir iseina taip kad pas mane blogas generatorius?
trikdziai eina, cia konkreciau gali atsakyti elektrikai ar kas uzsiima aparatura.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
cia statomi filtrai kazkokie kiek pamenu, manau daugiau situo klausimu atsakys Valdesas.
Octavia 2,0 TDI
Galimi keli variantai.
Lievas stiprintuvas.
Maitinimo pliusini laida ir linijinius laidus vedei viena salia kito. Labai blogi linijiniai.
Generatorius.
Paprasciausia pradeti tikrinti nuo linijiniu laidu. Jei jau masinoje jie jau paslepti, tai paimti kitus ir pajungti per salona taip kad butu kuo toliau nuo pliuso. Jei visai niekas negereja, tai beda kitur.
Stiprintuvuose buna bloga mase linijiniu lizduose(cia jei labai paprastas gedimas), blogi filtrai ir t.t. Jei yra galimybe pabandyk kita stipra.
Prie genero lysciau pabaigoje.
Papildomi fitrai yra, bet juos naudoti reikia irgi tik tada kai jau visi kiti budai isbandyti.
pabandyk kondery http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=83766 jei fitrai nepadeda , dar klausimas stiprekas per linijini pajungtas ?
Sweiki! jo stiprintuvas per linijini pajungtas! as tokio pat condencatorio nerandau cia as nelietuvoj givenu! o ar oks kitoks tiktu? o negali buti paciam stiprintuvuj ragas?
Nereikalingas tau joks kondikas, o nuo ko reikia pradeti as jau rasiau. Bet jei negaila pinigu tai pirk Brax firmos.
siaip dar pabandyk ar patc stiprintuvas nefonuoja atjunk linijini nuo stiprintivo , ir gerai butu kad pabandytum koki mp3 grotuva kuris nesijungtu nuo masinos maitinimo ,tada prijung laidus ir is kitos puses prijung mp3 jei nia tada bus fonavimas is mago, jei nedidelis tai pades ir kondikas , kitu atveju rekes jau induktyvinio filtro , siaip dar gali but priezastis prastas ekranas linijiniu laidu . istikruju kondencatorius nesvarbu koks , i kruva galima prijungt daug mazesnes talpos , cia tik pabandymui , kad stiprintuvas fonuos mazai tiketina nes siuolaikyniuose naudojami impulsiniai maitinimo blokai , magui fitras butu pigesnis nes nereikes dideles galios , dar isjunk visus ventiliatorius ir valytuvus , nes tai buna irgi trigdziu priezastis . kai bus aisku is kur trigdziai eina galima bus ir sprest
zodziu pasijungisu kita stiprintuva ir beda dingo! je me ir buvo saknys! dabar viskas gerai! nebera jokiu pasaliniugarsu
Nu va pirmas mano prielaidu variantas :)
Nuo kur arciausiai galima pajungti stiprintuvui maitinima, jei stiprintuvas stoves bagazinej? Auto Octavia I universalas
Stiprintuvas gal tiksliau ekvalaizeris senas 200W galingumo - tai gal nebutina vesti laidus nuo akumo?
Ir kaip padaryti kad stiprintuvas isijungtu tik ijungus maga, nes siaip ten yra pliuso , minuso laidas ir dar rodo kad kazkoki laida reikia nuo stiprintuvo korpuso prie masinos korpuso pajungti. Ant pacio stiprintuvo yra ijungimo mygtukas, bet juk nelisiu kiekviena karta i bagazine kad ji ijungt.
jei nenori uzdegt masinos tai stiprintuva jungi tik tais nuo akumo atskiru laidu
kad stiprintuvas isijungtu kartu su magu turi prasivest nuo mago iki stiprintuvo atskira remote laida.
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Nieko jis ten neuzdegs, jei ir pasijungs kitur - visur stovi saugikliai.
Neaisku kokie ten 200 w. Siaip jei dyzelis tai virs pedalu yra keli gan normalus + laidai. Bet vis tiek ant savo laido reikia deti atskira saugikli, kuris atitiktu laido skerspjuvi ir nebutu didesnis nei esantis gamyklinis saugiklis (cia jei visdelto jungsi prie masinos laidu). O is esmes visada geriau tiesiai nuo akumo, juolab kad ten apie metra daugiau gausis.
Jei aparatas neturi savo remote laido, o tik ijungimo/isjungimo mygtuka, tai reikia ir naudoti to mygtuko laidus. Arba prie ju jungti mago remote laida, arba atsivedus tuos laidus statyti kita papildoma mygtuka tau patogioje vietoje (bet islieka galimybe, kad kada pamirsi isjungti ir paliksi), arba tuos laidus jungti prie degimo(jei sakysim magas neturi remote).
Dar tiesa neaisku kokia itampa komutuoja tas mygtukas. Bet kokiu atveju reikia pasizaisti.
O kaip su reliuske ???
Skodufke Octa-II 2006 2.0 TDI 140 kumelių
Toyota URBAN CRUISER 1.8 (Bobrikas)
O kas su reliuske?
Nuo ko tu nori ja valdyti ir ka su ja nori komutuoti?
Patisklinau temos pavadinima, nes fabijos irgi turi elektrinius stiprintuvus - vairo. :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Jei bijai kad gali pamirsti isjungti stipriaka galima su reliuske padaryti
Skodufke Octa-II 2006 2.0 TDI 140 kumelių
Toyota URBAN CRUISER 1.8 (Bobrikas)
ka jus cia svaigstat apie tas reliuskes ,visuose grotuvuose yra "remote" laidas suzadinimo laidas kuris duoda pliusa ijungus grotuva nuo jo pajungiama stiprintuvai automatines antenos ir t.t ir nereikai cia isradinet dviracio...
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Tu kalbi apie tai, kad stiprui, kaip pagrindini sroves saltini, naudoti maga? Nemanau kad del sportinio intereso stiprai jungiami gan storu kabeliu.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
stulpas, ne tau man aiskint ka turi grotuvai (ir ne visi jie turi remote), pasiskaityk zmogaus klausima ir pamatysi, kad jo stipras neturi paties remote iejimo. Pasiziurek mano 15 posta ir nereikes bereikalingai kartotis.
O del reliuskes, tai cia kaip supratau vienas zmogus, kazka kazkur girdejo, kad yra kazkas daroma, bet nelabai supranta kada tai reikia daryti.