Idomu, kazkada su Vimota susirasiau, tai jie sake kad keicia kita parmetra. Pasak ju, kad uzsvestu (gal paduotu kura) reik kad motora starteris suktu 200 ar 250 rpm. Jie ale keicia sita parametra i mazesni skaiciu. Daba pasirodo daro kita dalyka. Bet tai nera blogai, nes uzvedimo metu paduodama kuro kieki berods galima pakeisti per VAG-COM. Reik pratestuo. Gaila Justas kad ne is VLN, butu idomu nuskaityti koks parametras yra ivestas.
Del nuskaitymo problemu jokiu nebutu, jei koks kolega kaune sukinejasi, kuris ta galetu padaryti, nes praktiskai iki liepos pradzios darbo dienom cia dar busiu, taip, kad galeciau patikrai masinyte duoti, kad dar aiskesne tema taptu.
Bet logiskai pamascius turi buti kuro norma kelta, nes kuro siurblys sukasi dvigubai leciau uz varikli. Reguliuojant siurbli jo startine norma sureguliuojama ties 100 aps/min. Kai buna karstas variklis buna ir kuras pasiles, vadinasi jis tampa takesnis. Automatiskai mazesnis pasipriesinimas ir mazesnis slegis. Norint isgauti ta pati efekta, kaip saltam varikliui, reikia daugiau kuro per ta pati laika, kad susidarytu slegis tas pats... Didinant starterio sukius ta pavyktu padaryti, bet juk 200 ir 250 aps/min tikrai skiriasi, cia ne 3500 ir 3550, tokiuose sukiuose jau nebelabai skirtuma jusi.
Kita vertus, juk kiekvienas automobilis saltu varikliu ima daugiau kuro, kai isila, norma buna sumazinama automatiskai kompiuterio, tad gaunasi, kad starto metu nera "pariebinimo" signalo is kompiuterio.
Cia aisku tik mano pasvarstymai, bet gal kas dar ka ismastysit juos paskaite :)
Gamikliskai stovi nustatymas 32768 - prie tokiu parametru Inj. Qantity - 21.6-22 mg/str. Keiciau i viena ir i kita puse parametrus. Rezlutatas tas pats :( Vienu metu, uzdejus max reiksme 33268 - buvo 50mg/str. Kuresi gerai. dumo pradzioj irgi buvo gerai :) . Speju reik pakeist programa, nes turbut levas crack ir normaliai nepakeicia.
Dar karta uzklausiau ta kuris ant Golf pakoregavo kuro kieki ir problema dingo, stai ka parase:
"Eik Engine, tada Login padaryk 12233 kodu, tada adaptation, nepamenu kanalo tiksliai, turi but "starting conditions" ir pakelk ta skaiciu keliais simtais o tas skaicius atrodo 32768 ar kazkas pan :)"
Kaip matau tu ten pat ir kaitaliojai, gal pabandyk maziau pakeisti
Taciau kazkaip nelabai man ten susikalbejo kazkas. Buvau ir 13000 padares :) vis vien kuresi taip pat. Buvau maksimum uzdejes - tas pats. Vienu momentu lyg ir suveike. Uzvedimo metu kuro kiekis is ~22 buvo 50. Atstaciau atgal, o dar karteli nebepadare to. Daba padares esu 33000 taciau kuriasi taip pat. Reiks megint programa kita arba kita laida.
Taciau kazkaip nelabai man ten susikalbejo kazkas. Buvau ir 13000 padares :) vis vien kuresi taip pat. Buvau maksimum uzdejes - tas pats. Vienu momentu lyg ir suveike. Uzvedimo metu kuro kiekis is ~22 buvo 50. Atstaciau atgal, o dar karteli nebepadare to. Daba padares esu 33000 taciau kuriasi taip pat. Reiks megint programa kita arba kita laida.
Aha, Robke, greiciau surask tuos stebuklingus skaiciukus :) nes mano irgi tas pats, sunkiai kuriasi silta :) Tai tada prie :beer: ir mano paziuretum ;)
arba dar gali but kad siurblys smarkiai padiles, ant tiek kad neina sureguliuoti. Man mechaniskai bande paankstint degima, kuro kieki padidint - bet siurblys nelabai reaguoja i tai. Reikia dar programiskai pabandyt, bet neturiu VAG-COM.
Na kaip minejau, vienu metu buvo kazkas pagereje. Ir seip, jei butu padiles siurblys, manau ir saltas blogiau kurtusi :)
siurblys iki tam tikro lygio turi buti buti padiles, kad pajustum. Paprasciausias variantas yra pasimatuoti slegi, ka siurblys duoda i forsunkes. Taciau kiekvienas prietaisiuku pamatavimui neturi juk, tektu iki dyzelistu nulekt, koki 20-40 min (priejimas juk geras octavijoj, kad nuo siurblio vamzduka auksto slegio atjungt ir prijungti prietaisa) ir butu aisku, kiek jis spaudzia ir nebereiktu mastyti ar plundzeris kaltas. Butu aisku.
man asmeniskai atrodo, kad jei uz paslauga ima 300lt. tai su laidu cia nieko nepadarysi...
nemaisyk gedimu, jei reikia koreguot ecu programa, kad duotu kuro zemiau 200rpm , tai tada 300lt, o jei priezastis kuro normoje, ir uztenka tik adaptacija su vagcom padaryt, tai pas ta pati Vitolda diagnostika berods 50lt., jei reikia keist siublio plunzeri, dar kitos islaidos.
man asmeniskai atrodo, kad jei uz paslauga ima 300lt. tai su laidu cia nieko nepadarysi...
nemaisyk gedimu, jei reikia koreguot ecu programa, kad duotu kuro zemiau 200rpm , tai tada 300lt, o jei priezastis kuro normoje, ir uztenka tik adaptacija su vagcom padaryt, tai pas ta pati Vitolda diagnostika berods 50lt., jei reikia keist siublio plunzeri, dar kitos islaidos.
Sveiki visiems.
Pas mane ta pacia problema kazkur apie metus- kai siltas reikia sukti 5-7 sekundes. Bet nesuprantu kodel reikia keisti apsukos, juk viska liko tas pats - starteris taip pat suka, nekeiciant apsukos, akumas sveikas, nusimusymo programos nebuvo, temperaturos daviklis sveikas ir atsirado ta beda.
Pries tai as tureja pasata su panasia beda, bet ten uztekdavo pakeisti slangelius ant griztamo kuro ir viska atsistatydavo. Toks ispudis, kad is siurblio(sistemos) nuteka kuras ir uzpildosi oru ir reikia su starteriu pripumpuoti kura.
Visi sie pasiulymai skirti modernizuoti valdyma o ne pasalinti priezasti. Juk iki siol viskas veikia puikiai. Reiskia kazkas atsitiko - arba kuro sistema sandaruma prarado, arba valdymo programa nusimuse, arba dar kas nors.
Idomiause, kad as kolkas neradau komentaru, kad gedimas yra pasalintas be isikisymu i kompiuteri.
Jeigu tas gedimas jau toks masinis, taip turi buti turbut isnagrinetas priezastis.
Ar as neteisus?
Idomiai ar gamintojai arba servisas turi paaskinima, teko iems sutvarkyti sia problema?
Sveiki visiems.
Pas mane ta pacia problema kazkur apie metus- kai siltas reikia sukti 5-7 sekundes. Bet nesuprantu kodel reikia keisti apsukos, juk viska liko tas pats - starteris taip pat suka, nekeiciant apsukos, akumas sveikas, nusimusymo programos nebuvo, temperaturos daviklis sveikas ir atsirado ta beda.
Pries tai as tureja pasata su panasia beda, bet ten uztekdavo pakeisti slangelius ant griztamo kuro ir viska atsistatydavo. Toks ispudis, kad is siurblio(sistemos) nuteka kuras ir uzpildosi oru ir reikia su starteriu pripumpuoti kura.
Visi sie pasiulymai skirti modernizuoti valdyma o ne pasalinti priezasti. Juk iki siol viskas veikia puikiai. Reiskia kazkas atsitiko - arba kuro sistema sandaruma prarado, arba valdymo programa nusimuse, arba dar kas nors.
Idomiause, kad as kolkas neradau komentaru, kad gedimas yra pasalintas be isikisymu i kompiuteri.
Jeigu tas gedimas jau toks masinis, taip turi buti turbut isnagrinetas priezastis.
Ar as neteisus?
Idomiai ar gamintojai arba servisas turi paaskinima, teko iems sutvarkyti sia problema?
Del kuro nusedimo patarciau pabandyti ideti atbulini voztuveli (paprasciausias sprendimas) su 1.9td buvo toks atvejis, padejo.
Pas mane ant ateinancios slangeles uzdetas - deje geriau nera. Nebent dar deti elektrovoztuva ant gryztamos slangeles. nes seip isjungus degima, girdisi kaip kuras atgal bega.
Sveiki visiems.
Pas mane ta pacia problema kazkur apie metus- kai siltas reikia sukti 5-7 sekundes. Bet nesuprantu kodel reikia keisti apsukos, juk viska liko tas pats - starteris taip pat suka, nekeiciant apsukos, akumas sveikas, nusimusymo programos nebuvo, temperaturos daviklis sveikas ir atsirado ta beda.
Pries tai as tureja pasata su panasia beda, bet ten uztekdavo pakeisti slangelius ant griztamo kuro ir viska atsistatydavo. Toks ispudis, kad is siurblio(sistemos) nuteka kuras ir uzpildosi oru ir reikia su starteriu pripumpuoti kura.
Visi sie pasiulymai skirti modernizuoti valdyma o ne pasalinti priezasti. Juk iki siol viskas veikia puikiai. Reiskia kazkas atsitiko - arba kuro sistema sandaruma prarado, arba valdymo programa nusimuse, arba dar kas nors.
Idomiause, kad as kolkas neradau komentaru, kad gedimas yra pasalintas be isikisymu i kompiuteri.
Jeigu tas gedimas jau toks masinis, taip turi buti turbut isnagrinetas priezastis.
Ar as neteisus?
Idomiai ar gamintojai arba servisas turi paaskinima, teko iems sutvarkyti sia problema?
I Vilniaus skodos servisa kai skambinau - sake atvaryk masina, ziuresim, buk tai cia pas mane pirma tokia problema.
Apie Kauno skodos servisa tai isvis - geriau patylesiu, toks ispudis kad isvis jie ten nieko nesupranta - paskambinus detale idealiai apibudinu - neranda, paskui nuvaziavus i ten po kokio pusvalandzio vargais negalais kompe surado, bet turejau pats pirstu parodyt ko reikia, nes tas kur uz stalo sedi, tai net nesupranta i kuria puse kuras masinoj teka :)
Panevezy buvau uzsukes - ten bene geriausiai apie auto supranta. Uzsiminiau apie sia problema - sake greiciausiai siurblys bus padiles ir net nurode kur meistra rast.
Na mes su 1.9Tdi (cia forumietis) biski pazaidem su nustatymais. Dekui jam uz pagalba. Is pirmo zvilgsnio gal ir geriau kuriasi, ziuresim kaip bus toliau.
Kas buvo padaryta:
1. adaptation 1 kanale uzdeta max reiksme. Kuro kiekis 3,2-3,4.
2. adaptation 5 kanale uzdeta max reiksme. Kurko kiekis ~21 (priklauso nuo temperaturos)
as labai paprastai padariau, is tos fiskes kur i varikli isikisa, kirpau melyna laida ir tarp galu idejau varza ir tiek, viskas puikiai veikia ir nebesuku sau galvos:) varzos berods dejau 2k:)
:) Na ne pats geriausias sprendimas. Kompas mato pastoviai mazesne temp. reiksme nei is tikro yra. Varza reik det per rele ir generatoriu arba starteri, ked uzvedus varikli srove neitu per varza.
Na mes su 1.9Tdi (cia forumietis) biski pazaidem su nustatymais. Dekui jam uz pagalba. Is pirmo zvilgsnio gal ir geriau kuriasi, ziuresim kaip bus toliau.
Kas buvo padaryta:
1. adaptation 1 kanale uzdeta max reiksme. Kuro kiekis 3,2-3,4.
2. adaptation 5 kanale uzdeta max reiksme. Kurko kiekis ~21 (priklauso nuo temperaturos)
tai kokia situacija po 2 savaiciu - geriau kuriasi; atrodo, kad geriau kuriasi ar tas pats? :)
Labai banguotai. Netgi buna kad ir is ryto biski ilgiau pasuka, bet cia jau retas variantas. Gal biski tam turi atjungtos priekines kaires puses durys. O siltas, tai kaip minejau - banguotai. Kartais taip pat, kartais labai gerai.
Man padejo temperaturos daviklio keitimas. Iki tol temperatura pakildavo iki kazkur 70C. Bet viena diena galutinai uzlinko daviklis, tad ji pakeiciau. Dabar kuriasi gerai, temperatura stabiliai stovi 90C, kai uzsyla, o isyla per kazkur 5 min nuo vaziavimo pradzios. Davikli dejau ne geriausia, nes tuo metu turejo tik vienos rusies, kainavo kazkur 25 Lt.
Labai banguotai. Netgi buna kad ir is ryto biski ilgiau pasuka, bet cia jau retas variantas. Gal biski tam turi atjungtos priekines kaires puses durys. O siltas, tai kaip minejau - banguotai. Kartais taip pat, kartais labai gerai.
Ilgiau pavazinejus ir akyliau pastebejus, galima sakyti kad kuriasi geriau. Gal neideliai, bet cia turbut akumo beda. Kolkas neteko ilgai sukti starterio kaip anksciau. Taciau ir is pirmo apsisukimo nesikuria.
noriu paklausti, gal kas gales padeti/patarti, turiu Skoda Octavia
2005-04
2.0 TDI, 103kW
Rida: 171 t.km
Pries gerus kelis men. pastebejau, kad esant siltam varikliui ilgiau tenka
palaikyti pasukus rakteli kad uzsivestu auto, variklis kaip ir anksciau dirba
puikiai, kuro sanaudos nera pakite.
ARX pakeite impulsu davikli, kuris turejo kaip ir padeti patvarkyt situacija,
taciau ir toliau lieka tas pailgintas uzvedimas esant siltam varikliui.
Kuro pompa - atlikus diagnostika - sako kad nera gendanti, tai net nezinau
kas dar gali buti blogai, gal kam jau taip buve ar pavyko sutvarkyti.
ARX kaip visada savo stiliuje, keicia detales ir sako, kad pades, o rezultato nera, vien tik, kad babkes paimti.
Tikrink temperaturini, slegio ir kt daiviklius, per kompa patikrink degimo kampa,gal ji reikia reguliuoti
Sveiki visiems.
Pas mane ta pacia problema kazkur apie metus- kai siltas reikia sukti 5-7 sekundes. Bet nesuprantu kodel reikia keisti apsukos, juk viska liko tas pats - starteris taip pat suka, nekeiciant apsukos, akumas sveikas, nusimusymo programos nebuvo, temperaturos daviklis sveikas ir atsirado ta beda.
Visi sie pasiulymai skirti modernizuoti valdyma o ne pasalinti priezasti. Juk iki siol viskas veikia puikiai. Reiskia kazkas atsitiko - arba kuro sistema sandaruma prarado, arba valdymo programa nusimuse, arba dar kas nors.
Idomiause, kad as kolkas neradau komentaru, kad gedimas yra pasalintas be isikisymu i kompiuteri.
Jeigu tas gedimas jau toks masinis, taip turi buti turbut isnagrinetas priezastis.
Nu va prireikę savęs cituoti :bigsmile:
Priės gera mėnesi pakeičiau akuma į naują Varta (senukuose buvo akcija - minus 30%) ir visos bėdos baigęsi - kuriasi nuo puse apsisukimo kaip šiltas taip ir šaltas. Ko gero senam akume buvo per dideles įtampos kritimas užvedimo metu, dėl to ir reikėjo daug sukti starteri. Jokiu įsikyšimu i kompiuteri, jokiu varžų.
kuro siurblio nereikia restauruoti kadangi uzkurta gerai vaziuoja,reikia pastatyti apgavika kompui,as pats sau vakar pasidariau ir iskart uzkuriu silta masina.
Del nuskaitymo problemu jokiu nebutu, jei koks kolega kaune sukinejasi, kuris ta galetu padaryti, nes praktiskai iki liepos pradzios darbo dienom cia dar busiu, taip, kad galeciau patikrai masinyte duoti, kad dar aiskesne tema taptu.
Bet logiskai pamascius turi buti kuro norma kelta, nes kuro siurblys sukasi dvigubai leciau uz varikli. Reguliuojant siurbli jo startine norma sureguliuojama ties 100 aps/min. Kai buna karstas variklis buna ir kuras pasiles, vadinasi jis tampa takesnis. Automatiskai mazesnis pasipriesinimas ir mazesnis slegis. Norint isgauti ta pati efekta, kaip saltam varikliui, reikia daugiau kuro per ta pati laika, kad susidarytu slegis tas pats... Didinant starterio sukius ta pavyktu padaryti, bet juk 200 ir 250 aps/min tikrai skiriasi, cia ne 3500 ir 3550, tokiuose sukiuose jau nebelabai skirtuma jusi.
Kita vertus, juk kiekvienas automobilis saltu varikliu ima daugiau kuro, kai isila, norma buna sumazinama automatiskai kompiuterio, tad gaunasi, kad starto metu nera "pariebinimo" signalo is kompiuterio.
Cia aisku tik mano pasvarstymai, bet gal kas dar ka ismastysit juos paskaite :)
Skoda Octavia Combi 1.9TDI, 66 kW SLX
Vienu zodziu - ryt pasiimu VAG-COM ir testuoju :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Nepamirsk parasyti rezultatu ;)
Testu rezultatai.
Gamikliskai stovi nustatymas 32768 - prie tokiu parametru Inj. Qantity - 21.6-22 mg/str. Keiciau i viena ir i kita puse parametrus. Rezlutatas tas pats :( Vienu metu, uzdejus max reiksme 33268 - buvo 50mg/str. Kuresi gerai. dumo pradzioj irgi buvo gerai :) . Speju reik pakeist programa, nes turbut levas crack ir normaliai nepakeicia.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Dar karta uzklausiau ta kuris ant Golf pakoregavo kuro kieki ir problema dingo, stai ka parase:
"Eik Engine, tada Login padaryk 12233 kodu, tada adaptation, nepamenu kanalo tiksliai, turi but "starting conditions" ir pakelk ta skaiciu keliais simtais o tas skaicius atrodo 32768 ar kazkas pan :)"
Kaip matau tu ten pat ir kaitaliojai, gal pabandyk maziau pakeisti
Taciau kazkaip nelabai man ten susikalbejo kazkas. Buvau ir 13000 padares :) vis vien kuresi taip pat. Buvau maksimum uzdejes - tas pats. Vienu momentu lyg ir suveike. Uzvedimo metu kuro kiekis is ~22 buvo 50. Atstaciau atgal, o dar karteli nebepadare to. Daba padares esu 33000 taciau kuriasi taip pat. Reiks megint programa kita arba kita laida.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Aha, Robke, greiciau surask tuos stebuklingus skaiciukus :) nes mano irgi tas pats, sunkiai kuriasi silta :) Tai tada prie :beer: ir mano paziuretum ;)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
arba dar gali but kad siurblys smarkiai padiles, ant tiek kad neina sureguliuoti. Man mechaniskai bande paankstint degima, kuro kieki padidint - bet siurblys nelabai reaguoja i tai. Reikia dar programiskai pabandyt, bet neturiu VAG-COM.
Na kaip minejau, vienu metu buvo kazkas pagereje. Ir seip, jei butu padiles siurblys, manau ir saltas blogiau kurtusi :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
siurblys iki tam tikro lygio turi buti buti padiles, kad pajustum. Paprasciausias variantas yra pasimatuoti slegi, ka siurblys duoda i forsunkes. Taciau kiekvienas prietaisiuku pamatavimui neturi juk, tektu iki dyzelistu nulekt, koki 20-40 min (priejimas juk geras octavijoj, kad nuo siurblio vamzduka auksto slegio atjungt ir prijungti prietaisa) ir butu aisku, kiek jis spaudzia ir nebereiktu mastyti ar plundzeris kaltas. Butu aisku.
Skoda Octavia Combi 1.9TDI, 66 kW SLX
Vilniuj darbo dienom gali kada privaziuot su laidu, paziuresim kartu, ar kas ten iseina ar neiseina padaryt.
O pats laida turi? Ir kur randiesi?
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
man asmeniskai atrodo, kad jei uz paslauga ima 300lt. tai su laidu cia nieko nepadarysi...
Tomai, esme tokia, kad vieniems padeda akumo pakeitimas, kitiems starterio perrinkimas, kiti su relem zaidzia. O cia dar vienas budas pamegint.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Laida tai turiu v8.05, bet laptopas nusprogo :) tai nebent i tavo galeciau instaliuot. Jeigu ka po svenciu rasyk i pm.
nemaisyk gedimu, jei reikia koreguot ecu programa, kad duotu kuro zemiau 200rpm , tai tada 300lt, o jei priezastis kuro normoje, ir uztenka tik adaptacija su vagcom padaryt, tai pas ta pati Vitolda diagnostika berods 50lt., jei reikia keist siublio plunzeri, dar kitos islaidos.
o pas mus klube taikomas alaus mokestis :)
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
Sveiki visiems.
Pas mane ta pacia problema kazkur apie metus- kai siltas reikia sukti 5-7 sekundes. Bet nesuprantu kodel reikia keisti apsukos, juk viska liko tas pats - starteris taip pat suka, nekeiciant apsukos, akumas sveikas, nusimusymo programos nebuvo, temperaturos daviklis sveikas ir atsirado ta beda.
Pries tai as tureja pasata su panasia beda, bet ten uztekdavo pakeisti slangelius ant griztamo kuro ir viska atsistatydavo. Toks ispudis, kad is siurblio(sistemos) nuteka kuras ir uzpildosi oru ir reikia su starteriu pripumpuoti kura.
Visi sie pasiulymai skirti modernizuoti valdyma o ne pasalinti priezasti. Juk iki siol viskas veikia puikiai. Reiskia kazkas atsitiko - arba kuro sistema sandaruma prarado, arba valdymo programa nusimuse, arba dar kas nors.
Idomiause, kad as kolkas neradau komentaru, kad gedimas yra pasalintas be isikisymu i kompiuteri.
Jeigu tas gedimas jau toks masinis, taip turi buti turbut isnagrinetas priezastis.
Ar as neteisus?
Idomiai ar gamintojai arba servisas turi paaskinima, teko iems sutvarkyti sia problema?
Octavia Elegance 2001-2003, 1,9 TDI, 81kW
Del kuro nusedimo patarciau pabandyti ideti atbulini voztuveli (paprasciausias sprendimas) su 1.9td buvo toks atvejis, padejo.
Skoda Octavia Combi 1.9TDI, 66 kW SLX
Pas mane ant ateinancios slangeles uzdetas - deje geriau nera. Nebent dar deti elektrovoztuva ant gryztamos slangeles. nes seip isjungus degima, girdisi kaip kuras atgal bega.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
atjungus temperaturos davikili manoji skoda kuresi puikiai, o ijungtu reikia sukt starteri apie 5 sec, beda cia temperaturos daviklyje ar kame kitam?
I Vilniaus skodos servisa kai skambinau - sake atvaryk masina, ziuresim, buk tai cia pas mane pirma tokia problema.
Apie Kauno skodos servisa tai isvis - geriau patylesiu, toks ispudis kad isvis jie ten nieko nesupranta - paskambinus detale idealiai apibudinu - neranda, paskui nuvaziavus i ten po kokio pusvalandzio vargais negalais kompe surado, bet turejau pats pirstu parodyt ko reikia, nes tas kur uz stalo sedi, tai net nesupranta i kuria puse kuras masinoj teka :)
Panevezy buvau uzsukes - ten bene geriausiai apie auto supranta. Uzsiminiau apie sia problema - sake greiciausiai siurblys bus padiles ir net nurode kur meistra rast.
Pakeiciau nauju, o beda liko. Jei nori eksperimentuot - galiu parduot uz simbolini alaus buteli (lyg dar bagazineje daviklis voliojasi)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
sveiki kolegos:) turiu geru ziniu, isprendziau cia aptarinejima buda mechaniniu budu:) tereikia varza isideti ir uzsikuria is puses apsisukimo:)
Na galejia ir biski placiau aprasyt :) kur ir kokia. Ar kalbi apie schema, kuri cia anksciau buvo apkalbinejama?
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Octavia Elegance 2001-2003, 1,9 TDI, 81kW
Na mes su 1.9Tdi (cia forumietis) biski pazaidem su nustatymais. Dekui jam uz pagalba. Is pirmo zvilgsnio gal ir geriau kuriasi, ziuresim kaip bus toliau.
Kas buvo padaryta:
1. adaptation 1 kanale uzdeta max reiksme. Kuro kiekis 3,2-3,4.
2. adaptation 5 kanale uzdeta max reiksme. Kurko kiekis ~21 (priklauso nuo temperaturos)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
as labai paprastai padariau, is tos fiskes kur i varikli isikisa, kirpau melyna laida ir tarp galu idejau varza ir tiek, viskas puikiai veikia ir nebesuku sau galvos:) varzos berods dejau 2k:)
:) Na ne pats geriausias sprendimas. Kompas mato pastoviai mazesne temp. reiksme nei is tikro yra. Varza reik det per rele ir generatoriu arba starteri, ked uzvedus varikli srove neitu per varza.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
ar yra kazkoks super didelis skirtumas ka tas kompas mato:) na zvakes menesiu anksciau pakeisiu ir tiek:) geriau nei starteri drozti:D
Jei kompas mato kad variklis saltas, vadinasi jis ir kuro daugiau duoda.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
del kuro sanaudu nieko nepastebejau nors jau ir pravaziavau 3k km po patvarkymo:)
turėtų labiau dumyt
nieko nepastebejau kolkas bus matyt kaip toliau , as atjunges dar ir egr isvis:)
tai kokia situacija po 2 savaiciu - geriau kuriasi; atrodo, kad geriau kuriasi ar tas pats? :)
Labai banguotai. Netgi buna kad ir is ryto biski ilgiau pasuka, bet cia jau retas variantas. Gal biski tam turi atjungtos priekines kaires puses durys. O siltas, tai kaip minejau - banguotai. Kartais taip pat, kartais labai gerai.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Man padejo temperaturos daviklio keitimas. Iki tol temperatura pakildavo iki kazkur 70C. Bet viena diena galutinai uzlinko daviklis, tad ji pakeiciau. Dabar kuriasi gerai, temperatura stabiliai stovi 90C, kai uzsyla, o isyla per kazkur 5 min nuo vaziavimo pradzios. Davikli dejau ne geriausia, nes tuo metu turejo tik vienos rusies, kainavo kazkur 25 Lt.
Ilgiau pavazinejus ir akyliau pastebejus, galima sakyti kad kuriasi geriau. Gal neideliai, bet cia turbut akumo beda. Kolkas neteko ilgai sukti starterio kaip anksciau. Taciau ir is pirmo apsisukimo nesikuria.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
sveiki,
noriu paklausti, gal kas gales padeti/patarti, turiu Skoda Octavia
2005-04
2.0 TDI, 103kW
Rida: 171 t.km
Pries gerus kelis men. pastebejau, kad esant siltam varikliui ilgiau tenka
palaikyti pasukus rakteli kad uzsivestu auto, variklis kaip ir anksciau dirba
puikiai, kuro sanaudos nera pakite.
ARX pakeite impulsu davikli, kuris turejo kaip ir padeti patvarkyt situacija,
taciau ir toliau lieka tas pailgintas uzvedimas esant siltam varikliui.
Kuro pompa - atlikus diagnostika - sako kad nera gendanti, tai net nezinau
kas dar gali buti blogai, gal kam jau taip buve ar pavyko sutvarkyti.
Aciu is anksto uz atsakymus.
ARX kaip visada savo stiliuje, keicia detales ir sako, kad pades, o rezultato nera, vien tik, kad babkes paimti.
Tikrink temperaturini, slegio ir kt daiviklius, per kompa patikrink degimo kampa,gal ji reikia reguliuoti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Nu va prireikę savęs cituoti :bigsmile:
Priės gera mėnesi pakeičiau akuma į naują Varta (senukuose buvo akcija - minus 30%) ir visos bėdos baigęsi - kuriasi nuo puse apsisukimo kaip šiltas taip ir šaltas. Ko gero senam akume buvo per dideles įtampos kritimas užvedimo metu, dėl to ir reikėjo daug sukti starteri. Jokiu įsikyšimu i kompiuteri, jokiu varžų.
Octavia Elegance 2001-2003, 1,9 TDI, 81kW
Gal galetum konkreciau parasyti koks pries tai akumas buvo ir koki dabar idejai(parametrus)
Sis sprendimo budas yra vienas is galimu. Bet ne visiems padedantis.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Buvau toli išvykęs. Stovėjo Varta 66 A/h, 560A - dabar Varta 74 A/h, 680 A Blue dynamic E11 (199 Lt)
Octavia Elegance 2001-2003, 1,9 TDI, 81kW
kuro siurblio nereikia restauruoti kadangi uzkurta gerai vaziuoja,reikia pastatyti apgavika kompui,as pats sau vakar pasidariau ir iskart uzkuriu silta masina.
Kaip apgaviką dareisi?
]
reikia nukirpti ruda su geltona spalva laida i paleisti per rele,tuomet kompas mato kad saltas variklis ir kuria iskart:)
Bet ir dūmo gerai meta tada. Reikia varžą dar dėti.
]
pas mane nemeta jokio dumo:)
ir reikia pasidaryti jungikly arba rele kad uzkurimo metu to laido grandine nutrauktu.
Puslapiai