Mieli kolegos pasidalinkit savo įspūdžiais ir mintimis apie 3 cilindrų variklius:
1. Tipas - benzinas ar dyzelis?
2. Kiek KW?
3. Realios sąnaudos mieste/užmiestyje (kokiu greičiu važiuojant)?
4. Važiavimo komfortas (trauka, stabilumas kelyje, garso izoliacija, kokių matmenų padangos)?
5. Kita info...
3 cilindrų varikliai
Ant, 2009-11-17 00:48
#1
Giedrius
Offline
Last seen: prieš 10 metų 2 mėnesiai
Joined: 2009-11-04 19:11
3 cilindrų varikliai
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
1. Benzinas 1.2L 2005 metu
2. 47KW
3. Mieste ~7.5-8 nuo kamsciu priklauso, uzmiesti 5.3-6
4. Kai vienas, dviese vaziuoji trauka pakankama, isedus dar dviem-trims zmonems gale, trauka sumazeja labai pastebimai. Variklis dirba galbut garsiau nei pries tai turetos 95 metu fiat punto 1.2L, padangos R14. Kelyje vaziuoja stabiliai.
5. Cia turbut pas mane tik kazkokia beda, kad kai stovi vietoje, variklis nei is sio nei is karts nuo karto pasipurto (gal kas patars kame galetu buti problema?)
variklis kuris neturi nei dinamikos nei ekonomijos... imk 1.9 TDI bus ir zhymiai geresne trauka ir valgys maziau...
Pay tha cost to be da BOSS!!
1. Benzinas 1.2 HTP 2005 m.
2. 47 KW
3. Mieste ~ 6,5 nestoviu kamščiuos ;) o užmiestyje ~ 4,5-5 važiuojant 90 km/h greičiu (beje važinėju vienas)
4. Traukos užtenka, tik reikia tinkama pavara važiuoti ir nebijot apsukų ties 3500-4000, garso izoliacija minimali (galvoju papildomai po kapotu pasidaryt, nes standartiškai nėra), su žieminėm 175/65 R14 padangom nėra tokia stabili kaip su 185/60 R14 vasarinėm, bet minkščiau važinėt mūsų duobėtais keliais.
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
nu idomiai su kuro sanaudom :) pas mane 4 cilindru 74kw 1.4 16v mieste 7.5-8.0, trasa 5.8 - 6.5 (cia greiciai 90- 120). nu ir traukos uztenka, ne pro kur uz 3 cilindru varikli nepasisakysiu. nebent kas kosmine isvada padarytu ;)
:tired:
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
1.2 HTP bei 1.4 TDI irgi veža.... :)
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
1. sdi, 1,9 2001m
2. 47 kw
3. mieste 4,5, uzmiestyje 3,8-4 l (ziema 1l daugiau)
4. trauka nuo 1 iki 4 pavaros normaliai, pradedant nuo 80km ryskiai mazeja, bek juk miesto masiniukas ner ka noret - ne lenktynems skirta
5. garso izoliacija siap sau, bet muzika pasileidziu ir nieko nesigirdi, o dyzeliukas kaip traktoriukas, kai isyla nurimsta :)
6. man mieste nepakeiciamas masiniukas, svarbiausiai negenda!!!
7. vasarines padangos 195 50 r15, ziemines 185 65 r14
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Teko vazinet su 2007 polo 1.4 tdi 3 cilindru. Apie auto tik geri atsiliepimai. trauka gera,tikrai uztenka,kaip mieste. kuro sanaudos mazos. nepasakysiu tiksliai,nes vazinejau nepilna savaite,taciau susukau gerus 700 km su juo.
Octavia 07 1.9 TDI
Viskas priklauso nuo masiniuka. Audi A2 1.2 TDI 45 kW, 140 Nm, mieste 3.8 trasoje 2.8. ir tai automatas.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Koliega, bijau sakyti, bet speju kad smagratis ant ribos. Ruoskites placiai atverti pinigine, jei tai pasitvirtintu.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Meganei turejau tokia beda... O siaip nuvaziavus pas drauga i garaziuka, jis man kazkoki filtriuka isvede is kazkur (filtras nuo volvo sunkvezimio) ir problema buvo ispresta... :D
Octavia 07 1.9 TDI
Na dar pavazinesiu, o i gala garantinio (BRC dave puse metu varikliui ir greiciu dezei garantija) nuvesiu jiems, kad pasiaiskintu, kame problema.
beje smagratis, tai cia variklio dalis ar greiciu dezes ar dar kazkas?
variklio dalis
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
O ne sankabos dalis?
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
jau yra trys spejimai: variklis, greiciu deze ir sankaba. kas dar kokiu minciu turit? :) as uz sankaba :)
Octavia 2,0 TDI
bet tai variklio dalis :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
mano omega tai vaziuojant karatytis pradedavo, atrode kad begiu riciagas soka :) , galvojau kad greiciu dezei ragas. buvau pas meistrus nuvares ir variklio pagalves patikrint, finalas toks kad degimo kontaktai buvo nudege. pakeite atreguliavo degima ir bedos baiges. neaisku kaip taviske purtos....
Jei pasipurtymas = nukritusios apsukos, tada bedos ne smagratyje o variklyje reikia ieskoti. Pradeti nuo smulkmenu - pasitikrinti kompiuterio klaidas, zvaklaidzius, zvakes, paskirstytoja, visus filtrus.
Na, apibendrinus - bedu gali but daug, o kiekvienas meistras sakis vis kita. Bet kuriuo atveju - sekmes.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
mano Fabia irgi sustojus kamštyje purtydavosi, bet pas mane dar "variklio sistemos gedimas" lempute pradejo mirkseti ;) cilindru bloko galvute keite... kolkas vaziuoja tfu tfu tfu :)
prisiminiau viena dalykamano skoda kolkas uzkonservuota garaze, tai ne viska atsimint iseina :) , bet pas mane stovint vietoj laisvom apsukom apsukos keicias svyruoja ir jaigu geriau isiklausai girdis kaip vairo stiprintuvo variklis pastoviai dyrba + sviesos pulsuoja, normaliai taip. tai va pabandyk atjunkt vairo stiprintuvo kampo matavimo dacika - jai pas tave taip yra. gal todel ir nusipurto...
pas mane sviesos stovint irgi pulsuoja, vaziuojant nesijaucia. o apsukos pradedavo kilti tada kai pildavau rusiska kura, kai pilu is nestes, viskas ok. beje kur tas dacikas randasi?
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
paiekok yra atskira tema apie tai, fabiju skilty
biski nesupratau,priciom cia smagratis ir variklio purtymasis?smagratis,greiciau variklio,nes ji suka starteris kad uzvest varikli,tokia jo paskirtis automobili.butu smagratis suestas,tai tau vedimo metu butu slykstus garsa.:)
kai smagratis isibaladoja is savo vietos jis tokia vibracija gali sukelineti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
zekit gal zinot ant fabuskos 1.2l 12v 47kw kompencatoriai reguliuojami ar ne?
Taigi, vairuoju jau nuo 2008 vidurio skoduke su 3 cilindru varikliuku. Seip masinyte pirkta buten sita del to kad buvo geriausias variantas is kitu pasiulymu pagal kainas ir kokybe.
Taigi sanautos: uzmiestyje vaziuojan apie 90 km/h. apie sunaudoja 4.5 l/100m.
mieste tai priklausomai nuo vaziavimo, as kaip ramiai vazinejantis niekur neskubantis, tai sunaudoja apie 6.5/100km
cia mazdaug primeciau nes seip niekad taip labai tiksliai nesekiau ypac miesto parodymu.
varikliukas yra 1.4l TDI 3 cilindru 59 KW, na kaip tokiam masiniukui tai traukos sociai, ir tikrai nesigailiu kad buten pasirinkau skoduke su 1.4 varikliuku. padangos tai R15, pirktos kartu su auto is salono, pavadinimo dabar nepamenu tiksliai. na vaziavimo komfortas tai na lyginti isties neturiu baisiai su kuom nes pries tai vairavau visiskai skirtinga auto (audi 90, 2.3l benzinas 1991m. berods) tai tikrai nepalyginsiu tarp ju. bet viena pasakysiu dalyka, kad pries pirkdamas kategoriskai buvau nusistates pries dyzelinius variklius kol nepavaziavau, o dabar dziaugiuosi ir tikrai nesigailiu kad turiu dyzeliuka kol nauja auto tai kai buvo salciai net -28 be vargo kuresi, jokiu pasispardymu.
Škoda Fabija 1.4 TDI 59KW 2008 m.
Na as iki gramu irgi niekada neskaiciuoju, bet kaip 3 kausams ir masinos masei, jokio super ekonomiskumo nesimato.Praktiskai identiski parodymai mano senutei Oktai.Todel nelabai suprantu gamintoju i ka jie taiko su tokiu sprendimu.
PS. Na nebent mazesni gamybos kastai.
valdesai akivaizdu jie taikosi i pigesne gamyba :)
Pay tha cost to be da BOSS!!
nzn jokios cia ekonomijos is tu 3 cilidru nematau. tenka pasivazinet su 1,2l 47kw bendzu, kura ryja ir netraukia.norint kad biski vaziuotu reik pastoviai aukstas apsukas laikyt. pataupe,ant viena cilindro ir pridejo mandru detaliu,pvz termostata keist reikejo, tai su nuolaida uz 80lt pasiemiau ir tai uzsakinet reikejo, ir laukt 2 sav., nes niekur kaune neradau kad butu.nu zodziu kvailas reikalas, o cia kad raso kad 6-8l valgo 100km,tai nzn kaip cia vaziuot reik.
Gal ir del to, bet tikriausiai del kitu europos saliu. Nes cia zemesnio luomo zmones perka tokias masinas del to kad pigesnis draudimas, uz 1.4 tdi net nereikia uz keliu mokescius (UK) moketi, nes labai mazas CO2. Ir tikrai jas perka ne del to kad maziau kuro ryja. Cia labai populiarus 316d nauji bimbalai, bet as asmeniskai net neziureciau i 1.6 motora ir dar ypac BMW. Bet jie perka butent del pigesniu mokesciu. O Lietuvoje, beveik jokio skirtumo koks litrazas, draudimas tiek pat kainuoja ir jokio keliu mokescio, tai as asmeniskai masina rinkciaus viduriu tarp galios ir ekonomiskumo, t.y. 1.9 tdi 74kw
viskas good su tais 3 cilindrais. Jau 2 metus turiu VW Lupo 3L TDI, varikliu patenkintas, tarska graziai. normaliai vazinejant mieste vasara 4.1/100, VLN->KLP ~100km/h 3,2/100, ziema apie 5-5,5/100. viskas butu gerai jeigu ne robotiziotas greiciu dezes valdymas (jis senas ir luzta, o taisymas brangus).
pries savaite isigijau Skoda Fabia 1,4 tdi, 2004, universala. kolkas dar bandom masina ir sanaudas. Pirma laukia tepalai, dirzai ir kt. bet reziume pasakius abi masinas traukos pakankamai normaliai. abi jas lyginant skoda dar smagesne. bendrai 3 cilindrai yra gerai kol jie TDI, nes jeigu ne tai paprastas dizeliokas, arba benzas - tai tikrai sudas.
Prikelsiu sena tema.
Polo 1.4 TDI 59kw, bet dabar galia padidinta, matavimai neatlikti, bet turetu buti apie 72kw ir 230 Nm.
Pusantru metu rasausi kiek nuvaziuota ir kiek supilta kuro. Siai dienai vidurkis 5,05 l/100 km. Vaziuojant 90 km/h - 4,1 - 4,3. 110 km/h - 4,7 - 5,0. Jeigu stiprus priespresinis vejas tai maziausiai 0,6 litro reikia prideti. Mieste nuo 5 iki 6, priklauso nuo kamsciu ir kojos sunkumo.
Komforto kaip tokiai masinytei pakanka. Traukos ir taip uzteko, bet po galios padidinimo jos jau yra su atsarga:) Garso izoliacija buvo minimali, teko sudeti papildoma.
Siaip skundu del 3 cilindru variklio kolkas neturiu.