Greičiausiai jau kaip pusmetis Lietuvoje pasirodė nauja ,sauso jungimo 7 DSG su TSI 1,2-1,4 ir TDI 1,6 CR varikliais.Keičiant tepalus reikalauja tik 1,4 ltr. labai ekonomiška kurui.WW koncernas už ją gavo
apdovanojimą.Beje, 6 DSG pakolkas keisti nežada.
Gal kam teko su ja važinėtis.Kokie atsiliepimai.Pats atstovybėse ieškojau modelio su 1,6 tdi cr 7dsg ir
neradau.Sako mažai kas užsako,nes brangoka,bet parduota buvo.
7 laipsnių DSG
Ket, 2010-08-26 00:38
#1
Ramieiga
Offline
Last seen: prieš 7 metai 9 mėnesiai
Joined: 2010-04-21 16:56
7 laipsnių DSG
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
7dsg neatlaiko daugiau kaip 250Nm sukimo momento, jeigu tai tinka, tada labai gera deze, taupo ir tepala ir kura
labai daug yra rusu forume informacijos apie tokias dezes, pvz http://forum.skoda-club.ru/viewtopic.php?f=16&t=48037
candy white rs
Aleksej,ačių už nuorodą.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
2009m DSG automatas ,labai graziai dirba ,vazinejiu patiko ,tik prieziura brangi 600.lt kas 60000km o remontas geriau nezinoti
be to 7 laipsniu dsg tepalai nera keiciami is vis. keicia tepala tik 6 DSG. tak vot :) ir siaip kiek teko skaityt, problemu su 6 DSG maziau, bet jeigu jau atsiranda, tai brangiai kainuoja remontas. tiksliau keitimas :)
Man VW pasakojo, kad dažnai 6DSG problemos pasitaiko, ir pats turėjau Octavia 1,9TDI DSG tai kai pardaviau, pirkėjui nepatiko dėžės darbas (dunksi perjungiant) ir po kelių dienų jam ARX pasiūlė keisti kažką už 7000 litų su darbu, bet vėlgi VW pasakė, kad taip būna dažnai ir pasiūlė važiuoti neimant į galvą iki subyrės. O aš nusipirkau ir vis dar važiuoju su 1,6TDI 7DSG - tikrai daug smagesnė dėžė nei 6DSG
Octavcia Elegance 2011 1,6TDI-CR 7DSG
xyz, kiek km jau nuvaziavai su savo 7DSG? Ar nauja emei? Kokie pastebejimai? Problemu turejai ar ne? Blem, buvau taip uzsideges 1.6 DSG 7, bet pririskaiciau tiek istoriju apie aptarnavimus ir remonta, kad tmanau jog yra savizudybe pirkti toki varianta (kalbu apie ne nauja, o ~100k km).....
Sveikas,savizudybe yra labai tiksliai pasakita,pamastik logiskai,perkant nauja auto dezes kaina 8000 lt plius.(pirkau jau dvi masinas)tai isivaizduok kiek tau pasakitu ARx suploti uz tokia deze montuojant ja nauja sugedus senai,abejoju kad surastum koki kita sprendima del remonto,bet negaliu buti ir 100 procentu tuo tikras,gal jau yra vietu kur taiso tokius dalykus,bet bet kokiu atveju remonto kaina gali buti identiska kitokio naudoto automobilio kaina, su tokia deze,donoras.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
Tai ką daryti!!!??? :) Automatas - būtinas !!! Octavia būtų optimalus automobiliukas visom prasmėm, jei tik ne ta nenuspėjama DSG... Svarsčiau Avensisą nuo 2009, bet nuobodus automobilis, o ir šiaip daug kas teigia, kad po atnaujinimo suprastėjo apdailos medžiagos, garso izoliacija, automatas "srebia" dyzelį... Dar buvo variantas - Mondeo, bet nuvertėjimas-tragiškas...
Jau kaz kur siame forume rasiau,ejgu turi pinigu automobiliui nuo 2009m.Tai sprendimas (bent jau man)butu labai paprastas,truputi palaukti,surinkti dar pinigu ir pirkti nauja,tegu tuscia butu,bet su DSG.Gauni 5 metus garantijos,ir tiesiogine ta zodzio prasme-tik uzkuri ir vaziuoji.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
http://www.skodaklubas.lt/forum/octavia/octavia-vairo-kolonele#new
Cikada cia tau kaip pavyzdys kokiu problemu turi zmogus su neremontoujamu daiktu,tai ne deze,bet esme suprantama,tas pats gali buti ir su deze,visur ieskosi meistru,ir abejoju ar surasi.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
liofka12123, dėkui už abu postus. Visiškai naujos mašinos pirkimui dar psichologiškai nesubrendau nors finansiškai galėčiau tai daryti. Juolab kai pageidaujama komplektacija kainuoja 80k LTL ir daugiau... Mano skaičiavimais per garantinį laikotarpį nuvažiuočiau apie 120k km. Turbūt tai ir būtų riba kada prasidėtų visi vargai. Jei jau tos DSG iš tikro lūžta prie panašios ridos vadinasi prie mano sumokėtų ~80k LTL pradėčiau dar apvalią sumelę. Todėl gal geriau ieškoti 2-4 metų Octavios su jau nusprogusia DSG, pasikeisti į naują ir be rupesčių sukti kilometrus? Beje vokiečiuose pažiūrėjus skelbimus Octavijų su defektuotomis DSG7 neredau nei vienos!
kam diskutuoti kai nera asinos ir apsisprendimo ka pirkti, jei jau pirksi kokiu 2-4m senumo masina tai ji kainuospuse kainos, remontui bet kokiam liks kita puse, o gal jos remontuoti nereiks, pagaliau pirk is skodos salono deveta masina su garantija, jei jau kas pareis tai per pirmus metus ir nemokamaibus suremontuota
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Skaitau ir zvengiu, dar masinos neturi, o jau remontus skaiciuoja :)) Imk DSG 6, ana isvis problemu neturi, bet tada ka darysi jei galva truks??? Vel islaidos :)))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Ko tu žvengi? :) Taigi tam forumas ir yra, kad sudėliot visus pliusus ir minusus... Kas čia blogo?
Niekas nėra apdraustas pirkdamas mašiną ir niekad nebus taip, kad niekas nenusprogs. :) Pasiėmiau aš 2006 1.9 tdi DSG 6, dėžė gera, bet smagračiai nekokie. Nu ir nieko, kolkas važinėju su tuo smagračiu, ateis laikas ir pasikeisiu. :) Kaip ir su ex Audi A6 2.5tdi V6 Tiptronic, visi rėkė, atkalbinėjo, varė, kad ges čia tau, kad nelaikys niekas, nei variklis nei dežė, atvažinėjau be gedimų ir dar pardaviau geros buklės, žmogus pats į Odesą parvažiavo. :) Teip, kad nereik nusiteikt, kad iškarto tas ar anas suges.
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
visada islieka tas faktorius ar imsi nauja ar deveta auto tai yra loterija, tik nauja auto yra apdrausta nuo nenumatytu gedimu (gamykline garantija), perkant deveta tuos nenumatytus gedimus prisiimi sau, tikrai nebus vieno atsakymo kokia pirkti ir galutinis sprendimas vistiek bus pacio ir tik pats vargsi ar dziaugsies sita masina... Svarbiausia, kad ta masina butu funkcionali ir atitiktu tavo poreikius, jei reikia automato, tu vistiek pirksi tik automata, kad ir kiek jo remontai kainuos nelabai ka cia pakeisi. Bandyk ieskotis masinos su originalia rida kuo mazesne, kad masina butu nesudrozta ir gal pasiseks tau ja ekspluatuoti ilgus metus, kad ir kaip tie automatai lekia ar nelaiko. Nereikia iskarto nusiteikti, kad ji subyres iskarto, tada geriausias automatas yra viesasis transportas ir jokio galvos skausmo ir gali net isgeres, neprisiseges ir kalbedamas telefonu vazineti.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
To ir zvengiu, kad dar parselis pilve, o jau su peiliu lakstai. Nesubyres DSG, truks galva, netruks ana, tai uzsilenks turbina :)))) Su tokiu poziuriu, tai taksi geriausias variantas, paskaiciuok kiek pigiau gausis. Pasiulymas Liofkos jau buvo, imi nauja ir nesuki galvos. Beje, kas tau sake, kad 120k riba, nuo kurios pradeda byreti viskas.
P.S. Kiek sakei radai pas vokiecius subyrejusiu DSG skelbimu???
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
jei jau avensis nuobodi masina ,tada neisivaizduoju kaip pavadint Octavia
sitoi vietoi imciau avensi
o del DSG dezes ,remontuoja ir jas jau ,tik kaina skausminga ,bet realiai visu naujesniu masinu automatiniu deziu remontas labai brangus
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
OK, dėkui už komentarus...
P.S. mobile.de iš 11 beschadigt autos berods 1 turi problemą su šlapia sankaba... Įdomumo dėlei žiūrėjau nuo 2006 metų..
manau tikrai nepasakysi, kad realiai sitos dezes tokios nepatikimos ir byrancios tada
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
turiu 6DSG, masina 2008 metu. jau atvazinejau su ja 60K km, dar buvo prisukta 87K kai nusipirkau. su deze problemu turejau tiek - nuli. tik tepala pasikeist(nelabai pigu). bet pirkt masina ir laukt kada kas nor subyres tai nekokia mintis.
o del avensio pritariu. man irgi octavia daug labiau prie sirdies :)
Visos turėtos octavios pirktos iš salono. Dabartinė trečia. Remontų neturėjau tepalų arxe niekada nekeičiau. Mano 6dsg pas antrą šeimininką jau kirto 200 000 km ribą ir toliau be remonto važiuoja. Mano dabartinė 1.6 tdi 7dsg tik 43000 nubėgusi. Ilgai dar tarnaus tikiuosi. Su tokiais tempais 7 metai iki 200000km. Planuoju pirktis sau dar vieną tik įvertinęs kad mažai bevažinėju imsiu naują su blogų kelių paketu octavia 1.2 tsi 7dsg elegance. Pasak spritmonitor de skirtumas sanaudų su 1.6 tdi 7dsg berods tik 0.7 litro! Todėl atsipirkimas dyzelio ekonomijos artės prie 200000km o lakstyti aš nelakstau... užteks man 1.2tsi. Gal kas turite tokį?
Octavcia Elegance 2011 1,6TDI-CR 7DSG
Ne lakstyme esme, tu pabandyk pirma su ja pravaziuoti ir suprasi, kad nenoretum tokio "zveries", kuriam i kad kalna uzlipti raiks neblogai atsipusti. Pazistamas vazineja su Jetta tokia, aisku MT pas ji, tai rakstis subinej lipimas i didesni kalniuka. Kas link sanaudu, tai skirtumas +1L benzo nenaudai, dar pridek kainu skirtuma ir gausi skaicius kitokius, o ne "tik 0.7L", o kur dar sukimo momentas, kuris niekad nebuna benzino puseje, ypac su tokiais varikliais.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Nėra kaip pabandyti. Nelaiko vietoje, tik 1.4 TSI, bet jis jau per brangus. O skaičiai net ir blogesniu atveju atsipirkimas dyzelio bus tik po 150000 km. Taip kad gali ir neatsipirkti mažai važinėjant. O parduodant 10 metų automobiliui skirtumas labai menkas. Dabartinę pirkau net nebandęs - užsisakiau ir tiek.
Octavcia Elegance 2011 1,6TDI-CR 7DSG
as irgi vazinejau su jetta 1.2tfsi ,ir kazkaip nepajutau to ramscio I kalna ,vaziuoja gan padoriai kaip tokiam varikliui ,traukos isukus motora sociai ,kas nepatiko tai variklio garsas viduje ,abejoju kad pas skoda bus kitaip, dyzelis tai tu ji girdi salone kad jis pas tave po kapotu ,o va sitas benzas tai atrodo jis pas tave po kojom po vairu tiesiog
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
OFF-TOPIC!!!!!!!!!!!!!
tema apie DSG, o ne apie motorus.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
sveiki
gal yra kokios statistikos apie naujus superbus su 1.8tsi ir dsg 7? uzsisakiau sau tokia, ir kazakaip nesukau sau galvos, galvoju bus smagus miesto auto. o po poros dienu nuo uzsakymo kalbedamas su biciuliu tas mane uzparino su bedomis kur turi visis su DSG7.....tai dabar nieko normalaus nerandu, pagrinde google duoda kad bedos senesniem modeliam....
Sveikas.Turejau ir senesni 7DSG(Yeti)Turiu ir dabar naujasni.Kol garantija jokio skirtumo sena ji ar nauja,visada pakeis,pats jokih budu nenoreciau tokios remontuoti is savo liesu.Abi dezes vienodos,nebent pakeite kaz ka tai programiskai.Is biudzetiniu deziu tiesiog nera geresniu.Kaip sakant karta paragaves negali sustoti,su kita tikrai nenoreciau vaziuoti.Mano vaziavimo stilius yra gan agresivus,tai 1 km galyma skaiciuti uz 2,pardavus Yeti rida buvo apie 40000,problemos nebuvo nevienos,dirbo kaip nauja.Pirk auto nesuk galvos ir dziaukis vaziavimu.P.S.Idealiu nebuna deziu,kai ka noreciau pakeisti joje,bet tikrai nedaug,o jegu vazineji ramiai tai visai nepajusi jokio diskomforto.Sekmes.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
sveiki,turiu octavia 2 1.9tdi su dsg 6 begiu. norejau paklausti ar cia zenklas,gat smagratis pareina. saltam varikliui perjungus is p i d subilda dezeje. siaip vaziuojant begiai metasi labai normaliai,nera bildesio. tik kartais buna,kad vaziuoji mieste,kamstije kokiu treciu begiu,buna staigus stabdimas ir krentant begiui vel subilda,bet ne visada. dar pastebejau,pries posuki staigiai uzstabdzius ir sustojus,praleidi masina ir sukiesi,kartais is pirmo i antra soka labai greitai su dideliu smugiu dezeje. gazo nespaudi iki dugno,nu normalai,galima sakyti,kaip pencininkas :) blin tiek ta tema uzsiskaiciau,kad pamirsau,kad cia 7 begiu dsg,bet gal kas ats duos.
tepalus keitei dezeje?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Gali būti mechatroniko bedos.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
buvau atostogu,tai tik dabar prisedau prie ps. taip tepalus esu pakeites.