Sveiki, turiu beda.
Skoda Octavia II 4X4 penktu ir sestu begiu nuo 2000 iki 2500 apsuku jauciama vibracija.
Gal kas susidure su tokiuo fintu?
Vibracija
Ant, 2014-11-11 20:25
#1
Gimža
Offline
Last seen: prieš 9 metai 6 mėnesiai
Joined: 2013-10-28 21:57
Vibracija
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
gal kazka darei pries tai kai atsirado vibracija?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
kur jaucias ta vibracija pas mane buvo per vaira paziurejau sakiu gumos nuplyse
Pas mane buvo panašiai kai tik nusipirkau. Mieste važinėji tai viskas ok, bet tik į trasą išvažiuoji ir penktu bėgiu paspaudi iškart vibruot pradeda, atleidi gazą nustoja. Galiausiai sumąsčiau sankabą pasikeisti, visą komplektą ir su smagračiu (viengubas), problema dingo. Nors smagratis netriukšmavo, viskas gražiai dirbo ant laisvų, bet pasirodo jame problema buvo. Octavia I, 2002 m. 1.9 TDi 66 kw.
O kas vienmasiui (neplaukiajanciam) smagraciui ten galejo atsitikt Croudas ? manau kazkas su diskatorium ar paciu sankabos disku nutike tau buvo.
Prie to pačio kadangi panaši bėda. Jeigu pastoviai akseleruojant jauciama vibracija bet tik maždaug prie 2000-2500 tukst apsukų. Kas galėtu būt apart variklio pagalvių? Dar lyg ir variklio darbas labiau triuksmingas smarkiau akseleruojant juntamas. Bet cia gal tik priekabiai kaip ir su trauka prie kurios pripranti su laiku ir mažai pasidaro.
geriau uzmygus vibracija juntama stipresne?
pusasiai bus tada
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Na, del to triuksmingesnio variklio, tai pastebeta kad per salcius garsas lyg ir astresnis, variklio darbas "kietesnis". Bent kol gerai neisyla.
]
cia nieko keisto, klampesni tepalai daro savo
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Pas mane lygiai ant 2000 apsuku pakankamai numygus gaza gerai susipurto masina nuo smagracio superb'e.
pas man ir panasi beda nuo vasaros vaziuojant 4 5 begiu pradeda labiau virbruot variklis, jauciu net po kojom ant kebulu, kas galetu but apart pagalviu ir purkstuku? jauciasi dazniausiai kai i kalna vaziuoju
reikia ziureti, neatspesi taip
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Turiu bėda su vibracija kuri labiausiai jaučiama 5-6 pavaroje nuo 2000 iki 2500 apsuku, atleidus gaza dingsta visos vibracijos ir garsai. Dabar ieškau ligos ir nerandu, o jau esu pakeitęs granatas, smagrati visa komplektą, kardaną balansavęs ir net reduktorių buvau išardęs, tai beliko hadex mova, gal kas esate turėję panaše problema?
vidines granatas keitei?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
vidines granatas keitei?
octavia '14 1.6tdi
keičiau vidines granatas
haldex nemanau, kad bus, nes jis neturetu isijungineti, juk nepraslysta tokiais greiciais pariekiniai ratai
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Nebėra kam daugiau vibruoti ir skleisti garsą, nes atjungus haldex fiške nebevaro galas, dingsta vibracija ir garsas.
O kardano gumą keitei ar ne? Ten tokia guma, kardano gale prie haldex. Gali būti dėl jos bėda. Teoriškai nelabai suprantu kam ten vibruoti daugiau, o ypatingai nesuprantu kas gali vibruoti pačiam haldex.
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
MB servize balansavo kardana ir buvo ispėti, kad yra vibracija, tai turbut tikrino viska pries dedami i stakles. beto kai atjungi haldex dezute prie reduktoriaus, dingsta vibracija, bet kiek suprantu kardanas turėtu vistiek suktis tik haldex mova nesujungia su pusasiais.
Prie to pacio parasysiu ir as i tema :) treciu begiu kai duodi daugiau apkrovos pradeda vibruot begiu "riciagas" ,mintys persasi dvi arba variklio pagalve ta kuri prie greiciu dezes pailga arba sankaba :) Octavia I 1998m 81kw. P.S. problema atsirado kazkur savaite po cipo.
bus sankaba, retu atveju vidine granata, po sankabos keitimo ruoskis turbinos remontui
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Pagal viską, logiškai mąstant gali būti, kad gali vibruoti haldex. Realiai gal pilnai nesukabina sankabos haldexe. O tolygiai važiuojant vibracija didžiausia ar duodant apkrovos? Paspaudus staigiau, nesustiprėja dar labiau vibracija?
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
Nezinau kurio cia klauset, bet atsakysiu ir as:) vibracija yra tik ant mazu sukiu, t.y. nuo kazkur 1600 iki 2200 kai duodi staigiai daug gazo.
Ken, tavo atveju kaip ir kolega, tiukus, minėjo, labiausiai panašu į sankabos problemą. Klausimas buvo skirtas Kilekis.
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
NU seip ten nera kam vibruoti nes ten sukabinimas eina per tepala. Gali buti paprasciausia siurbliukas jau prie pabaigos ir neduoda pastovaus tepalo slegiu i hadexa todel ir atsiranda vibracija.
https://www.youtube.com/watch?v=CFCKnEAMz_A
O kur dariai chipa? Seip jei normalus meistras turejo pasakyti kad negrestum ant zemu sukiu nes suknisi smagrati. Esme tame kad padidintas kuro ipurskimo kiekis nuo to padideja pakrova o kadangi smagratis yra plaukiojantis jo balansas priklauso nuo apsisukimu. Maniske chipuota jau 4 metai bet vimotoje man iskart pasake jei nori grest susikelk apsukas apie 2000 nes kitaip sudauzysi samgrati. Ir jokiu problemu neturiu apart kad jau buksuoja sankaba :) O tiukai nereikia gazdinti kad nuo chipo uzlinks turbina as vazinieju pilu gerus tepalus pilna sintetika ir kol kas viskas ciki nors tikrai pavaikau esu ne karta paguldes spida 220 :)
Cipavau Vilniui 1NSANE. o ant tepalo ir as netaupau, 5w30 visada pilu :) realiausia, kad bus smagratis, todel mastau jau det paprasta sankaba, o ne plaukiojancia :) Nes vistiek turiu dar minciu turbint :) Purkstukai, interkuleris, turba, plundzeris :)
Kiek padare kw ir nm? Seip jei dar bombinsi tai jei idesi parasta visa vibracija pereis i deze ir ji nelaikys. Patarciau pasidometi ar tinka i sankabos komplektas nuo 96 kw nes sankabos diametras 240 o pas mus 232 ar228 tiksliai nepamenu. As buvau pradejas dometis bet taip ir iki galo neissiaiskinau bet mano manymu turetu tikti. Tada dedi smagrati ir diskatoriu 240 mm ir sankabos diska organika. Jei kas siulys det dviguba plunksta nepasimoka nes vazineti po miesta paskaus koja. Jei zadi keist ta ka isvardinai pamirsai pamineti veleneli jei jo nekeisi efektas nebus toks koks geletu buti.
Apie veleneli visai nepagalvojau :( bet jis nekazka tokio kainuoja, zadu vasarai paruost situos patobulinimus, idomu kas gausis. 105kw 300 Nm
Užjaučiu, nes ir pats turiu tą pačią problemą ir nerandą kas yra. Atsibodo jau po servisus važinėti jei pavyks išspręsti, informuok kas buvo. Labai erzina pašaliniai garsai. Pas mane scout'as
sportinis velenelis kainuoja normaliai tikrai :) xoo patarciau pasitikrinti haldexso siurbliuka manau jis neuztikrina tepalo slegio pastovaus todel ir vibruoja.
Didziause vibracija yra duodant gaza, bet vibruoja ir vaziuojant tolygiai virs 2000 iki 2500 apsuku, nes varbu kuria pavara
XOO, bandei keisti kardano granata?
Esme tame kad ten viska reguliuoja tepalo siurbliukas kompas skaiciuoja apsisukimu skirtuma tarp priekines asies ir galines ir pagal tai apkraudineja siurbli jei siurblys apkrovimo metu nesugeba islaikyti pastovaus slegio gal ir atsiranda vibracija.
gera mintis
nera tarpinio varianto tarp siurblio darbo jis arba dirba arba nedirba
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
itariu, jog klysti..
o kaip tada paskirstomas perdavimas tarp asiu? a?
octavia '14 1.6tdi
tarp asiu dirba reduktorius, o haldex yra jungtis tarp kardano ir galinio reduktoriaus. Pats kardanas sukasi pastoviai vaziuojant.
Jei siurblys nesukelia pakankamo slegio, nera suspaudziami haldex frikciniai diskai ir sukimas nera perduodamas i galini reduktoriu, panasiai kaip hidraulikoje, jei siurblys nesudarys slegio tai hidraulinis cilindras nedirbs.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
kaip reduktorius gali skirstyti galia tarp asiu?
matau, jog truksta ziniu situo klausimu, todel pateikiu siek tiek info : http://www.ratai.lt/cgi-bin/N_Article.asp?TopicID=43&ArticleID=650&Page=7&PagePage=1&TXT=
octavia '14 1.6tdi
mintyse turejuau pusasius.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Šiuo atveju nesutinku su tiukus. Haldexo veikimas yra pagrįstas frikcinių diskelių, kurie yra tepale, slydimu. Galia į galinę ačį perduodama tikrai ne dviem rėžimais, kaip anot tiukaus galima suprasti. Haldex pakankamai dažnai veikia ne pilnai sujungęs galinę ašį.
P.S. Haldex važiuojant tolygiai praktiškai neturėtų veikti. Jis pagrinde jis atlieka darbą, greitėjant, posūkiuose arba prasisukus bet kurį priekinį ratą ( jei pamenu ratui užtenka prasisukti tik 15-20 laipsniu kampu), o važiuojant tolygiu greičiu galinė ašis praktiškai neturi veikti dėl ekonomiškumo sumetimų. Tai tiek teorijos iš manęs.
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
sveiki pas mane ir yra problema su vibracija bet juntama ant visu pavaru nuo 1500 iki 2000,galvoju variklio pagalves nes vibracija juntama is priekio.
Pastebejau viena dalyka kad ant atbulines pavaros vibracija dingsta.tai pagalves atkrenta.gali buti problema smagratis?
atbuliniu greiciauisa nepasieki nuo 1500 iki 2000 apsuku tai ir nesijaucia vibracijos. Gali buti smagratis gali ir pusasis kuris
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Pasirodo ta vibracija atsiranda tik isnmynus sankaba kai variklis pradeda gauti apkrova.ir kartai yra kartai nera vibracija.
jap bus sankabos beda
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Bet del ko tada atbuline pavara vaziuojant ir atleidinejant sankaba viska tvarkoje jokios vibracijos.
sveiki,
esu naujokas Jusu forume (ir skodose) bet jau reikia pagalbos, gal kas jau busit susidure ir issprende savo problema del vibracijos.
situacija tokia (is aprasymo panasi kaip pas Kilekis):
pries kelias dienas nusipirkau scouta ir isvaziavus i autostrada 5-6 begiu ties 2,3 apsukom akseleruojant isijungia vibracija atleidus gaza - viskas normaliai. Panasu kad sklinda is auto galo (sedint gale irgi labiau jauciasi nei priekyje). toliau kylant greiciui ties 140-150 vibracija dingsta. Deze veikia panasu kad normaliai, sankaba irgi (jokiu garsu, begiai jungiasi gerai, gesinant irgi garsu nepastebeta). Tai smagrati kaip ir linkciau atmesti. kardanas, haldex, pusasiai galiniai, vidines granatos?
Gal kas buvot susidure ir rade kame beda? tiesiog nesinori viska keist is eiles.. apie ARX nuomone nekokia susidariau is Jusu postu
gal kas patarsit pas ka Vilniuje galima kreiptis del apziuros/remonto?
visiems aciu
Skoda scout 2L 103kw dyzelis
pradziai ratu tikrinimas ir balansavimas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
na siaip atmesciau ratus nes ijungus laisva ant greicio rieda svelniai, ir siaip nepanasu nes kazkada nuo padangu turejau ant senos masinos garsus/uzimus tai visai nepanasu...
Skoda scout 2L 103kw dyzelis
Puslapiai