aš irgi tvarkiau AC Octavia II... Nuo korozijos atsirado nesandarumas AC radiatoriuje. Susitvarkiau viską uz 510 litų, t.y. naujas radiatorius, darbas ir freonas. Manau geriau pirkti naują radiatorių už 330, nei lopyti seną be garantijos už 100-150 litų. Aišku, kiekvienam laisvė rinktis, bet kaip patarlė sako "skūpas moka du kartus", o ir siurbliui per mažai freono nesveika, o jis kainuoja jau normaliai.
Baigiant temą apie mano Octavios bėdas. "Škodos" servise tiksliausiai ir greičiausiai nustatė gedimą - sugedęs kompresorius. Penkios minutės ir jokių išlaidų. Tik pasiūlė viską sutvarkyti už 600-700 eurų.
Kadangi šiek tiek per brangu, tai naudotą kompresorių per Ebay nusipirkau už 100 eurų (su mėnesio garantija), pakeitimas pas rusą garaže 33 eurai ( 2 valandos darbo + tarpinė) ir 55 eurai (550 g.) freono užpildymas.
Klausimas: ar Lietuvoje (tiksliau Kaune) kas nors taiso sugedusiu kompresorius?
Dėl sistemos dezinfekavimo: ar ne "Kemi" servisas tuo užsiima?
Skoda Oktavia 1.9 77 kW 2007 m
Skoda Superb 2.0 3T CR DPF 103 kW 2013 m
Nežinau koks gedimas pas tave, bet man buvo, kad neišsijungdavo ventiliatoriai, tai servise sakė, kad "kompresorius trumpino", sutvarkė už 150 Lt. Tvarkiau autoelektronika.lt .
Gal kas tvarkėtes kompresoriaus N280 vožtuvą ? Skaičiau, kad vis dažnėja kondišino atsijungimas, kol galų gale visai nebeįsijungia kompresorius. Tai pas mane tokie pat simptomai. Sakau gal kas tvarkėt savo klimas ir žinot kur gerai galėtų padaryt ?
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
Sveiki! neradau kur rasyti, tai cia parasiau.
Na 2005 TDI 2,0l cilimatcontrol kaip ir veikia t,y salti pucia.Bet va griztant is keliones, mano keleiviui pasidare salta, sakau pasidink siluma ir nesalsi.
Pasididino,bet vistiek sala,dar pakele ir vistiek taspats.Vienu zodziu-neveikia kelievio puses karstas oras, mano puse veikia.Kai prie kompo buvo prijungtas auto,mete kondiskes klaidas ir dar kitu, bet kai saldo, tai ir nekreipiau demesio.O vacia ir islindo,net vasara zmonems reikia silumos.
Kokia tai problema? Gal uzstrigo sklende, gal koks dacikas, ar dar....
Rase kad sklende.Meistriukas ARX-e labai norejo , kad butu temperaturinis daviklis, bet deje varikliukas 1K0907511B V159
Nerandu schemos, berods numeriukas Nr.4
Gal prie jo galima prieiti nuemus bardacioka ir sonine centrines koncoles apdaila-cia geriausias varianta butu.Blogiausias-nuimineti visa panele,BLIA!!
buvo cia 4dieni toks dalykas: buvo taip, kad kondicionieriu laikiau ijungta vaziuojant(mechanika, be klimos) ir teko isjungti, paskui ijungti neuzilgo vel ir (tik enatsimenu ijungus dar karta ar vel isjungus) is oro putimo angu pasirode toks kaip garas/dumas/rukas (net nezinau kaip issireikst). Pamaniau vaidenasi, bet tikrai kazkas tokio pagaravo truputi ir dingo. Bet kondicioneirius lyg ir veikia kaip ir pries tai.
Tai vat, idomu, kas cia per reiskinys toks galejo buti? Ar cia rukas man ant akiu buvo uzejes? :D
Tai naturalu! Atidarius saldytuvo saldykli irgi eina sausas garas i kambari.
vadinasi pas tave labai gerasi saldo.Pas mane pasate buvo taspats,kol auto buvo is vokieciu ir nebuvo keistas freonas,o salde labai super!!
nu nepasakyciau, kad labai gerai saldo, jau antra vasara ruosius nuvaziuot, bet dar vis kenciu. nors tiesa sakant nzn kaip turetu is tikro saldyt. kai jau nebeis atsivesint, tada turbut tik ir prisiversiu nuvaziuot papildyt
Per kažkokią Diskaverio laidą (berods Auto machinatoriai) rodė kaip taisė kondicionierių. Po užpildymo matavo temperatūrą įkišę termometrą į ventiliacijos groteles. Rodė +8 ir tipo labai gerai šaldo.
Sveiki! neradau kur rasyti, tai cia parasiau.
Na 2005 TDI 2,0l cilimatcontrol kaip ir veikia t,y salti pucia.Bet va griztant is keliones, mano keleiviui pasidare salta, sakau pasidink siluma ir nesalsi.
Pasididino,bet vistiek sala,dar pakele ir vistiek taspats.Vienu zodziu-neveikia kelievio puses karstas oras, mano puse veikia.Kai prie kompo buvo prijungtas auto,mete kondiskes klaidas ir dar kitu, bet kai saldo, tai ir nekreipiau demesio.O vacia ir islindo,net vasara zmonems reikia silumos.
Kokia tai problema? Gal uzstrigo sklende, gal koks dacikas, ar dar....
Kokią konkrečiai klaidą metai ir ką apie ją rašo
Rase kad sklende.Meistriukas ARX-e labai norejo , kad butu temperaturinis daviklis, bet deje varikliukas 1K0907511B V159
Nerandu schemos, berods numeriukas Nr.4
Gal prie jo galima prieiti nuemus bardacioka ir sonine centrines koncoles apdaila-cia geriausias varianta butu.Blogiausias-nuimineti visa panele,BLIA!!
Tai va chebrite!! Pagaliau ilindau as i ta klimatcontrol. Dziugu ,kad neisleidau ne cento. Uzteko tik isimti bardacioka ir tas varikliukas, kuris varsto skelde, puikiai motomas ir priejimas normalus.
Uzteko ji tik pajudinti ir jis staiga ATGYJO!!
Birbinau masina, kokias 15min ir sukiojau temperaturos rankenele ,,silta salta"
VISKAS VEIKIA!! Tik sako,jei buvo uzstriges, gali vel uzstrigti. Nebeda, bus galima bausna ideti,kurio kaina tris kartus mazesne nei naujo.
Tai va vyriokai,deja uzstrigo vel, kaip ir buvo galima tiketis.issiardziau sutepiau ir teko troseli prikonstruoti, kuri isvedziau isalona(nematomai).Uztenka menkiausio truktelejimo ir vel veikia.Tai ziuresim kiek laiko truks toks zaidimas.Ieskosiu papygiai nusipirkti.
manau ne varikliuke gedimas, o smegenelese kurios valdo varikliuko sukiu skaiciu(kur zalios spalvos ir trys kontaktai).
O pas mane 2008m 1,9 TDI bėda su kondicionieriumi tokia:
Šaldo tik esant bent 2000 aps. Freono netrūksta. Prieš tai pakeičiau radiatoriaus filtrą, kur po plastmasiniu kamščiu yra. Buvo iki pusės permirkęs ale tepale.....
Negi kompresoriui galas ateina?
Sveiki, nustojo saldyt kondicionierius, klaidu jokiu neatsirado, ar gali buti taip ?
meistriukas sako kad bus daviklis sleginis, bet tai kodel nera klaidos, kaip elgtis tokioj situacijoj??
Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW
tokioj situacijoje reikia tikrinti elektroniskai kuris mazgas nebeduoda signalo ijungti kondicionieriu, o pradziai patikrinti sistemoje slegi, gal jo neuztenka, kad paleistu kondicionieriu, min slegis 2 atmosferos
Buvo taip, tie kur tvarko buvo uzmete dvi slangas taidel slegio nesake kad truksta, poto ant kompresoriaus uzmete laida tiesiogiai , kompresorius dirba, ta sako bus tas daviklis, bet tikslumo tai 0 ir dar nepigus tas daiktas.
Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW
man tai nebesalde,ir peciukas nebedirbo del to auksto slegio daviklio.Jis pasirodo valdo ir kondika ir peciuko ventiliatoriu.Pakeiciau ta slegio davikli 35eur.viskas veikia.
Na va susitvarkiau AC, salta kaip saldytuve. Pasidalinsiu kaip viskas vyko, nuvarau i Detalita pasiemu as ta slegio davikli prisuku ir vistiek nesaldo - 13,30Eur , toliau teko susirast autodatoje visus mazgus kurie valdo kompresoriu ir is eles viska judint, kadangi zinojau kad slegis yra ir kompresorius dirba apsistojau ties ventiliatoriais, ogi pasirodo isdeges ventiliatoriu saugiklio lizdas, kuris yra ant akumuliatoriaus ir nera kontakto. Tai va kartais meistrai tik pinigams paimti, o remontuoti tenka vistiek paciam, mano atveju tik tiek gerai kad uz klaidinga diagnoze nesumokejau ne cento.
Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW
Sveiki,
turiu panašią problemą su kondiške, MartynasGTI patikrinęs su kabeliuku rado klaidą.
00792 - A/C pressure switch (f129)
Kaip suprantu teks keisti A/C slėgio daviklį. Pasidalinkite kontaktais Vilniuje, kur ir už kiek (preliminariai) gali padaryti šituos darbus?
Gal kas žinote, koks normalus slegis kondicionavimo sistemoje turėtų būti? Kažkaip pastebėjau, kad visai šalto oro nepučia, jei įjungiu AC, vistiek toks šiltas pučiasi...prisijungiau su VAGCOM, climos modulyje toks matavimas yra:
Refrigerant pressure-MUX Kaeltemitteldruck bar
Tai va pas mane 4.8 bar ramybės būsenoje, kai įjungi, kad daugiau pūstų ar daugiau apipūtimo krypčių, tai užkyla iki apytiksliai 7, bet greit vėl nukrenta iki apytiksliai 5. Ir toks vos vos šnypštimo garsas girdisi įjungus AC (bent jau senoje mano Octoje tai jau rodydavo, kad trūksta freono)...
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Cia raudoni garazai - http://goo.gl/hJiWy
aš irgi tvarkiau AC Octavia II... Nuo korozijos atsirado nesandarumas AC radiatoriuje. Susitvarkiau viską uz 510 litų, t.y. naujas radiatorius, darbas ir freonas. Manau geriau pirkti naują radiatorių už 330, nei lopyti seną be garantijos už 100-150 litų. Aišku, kiekvienam laisvė rinktis, bet kaip patarlė sako "skūpas moka du kartus", o ir siurbliui per mažai freono nesveika, o jis kainuoja jau normaliai.
Baigiant temą apie mano Octavios bėdas. "Škodos" servise tiksliausiai ir greičiausiai nustatė gedimą - sugedęs kompresorius. Penkios minutės ir jokių išlaidų. Tik pasiūlė viską sutvarkyti už 600-700 eurų.
Kadangi šiek tiek per brangu, tai naudotą kompresorių per Ebay nusipirkau už 100 eurų (su mėnesio garantija), pakeitimas pas rusą garaže 33 eurai ( 2 valandos darbo + tarpinė) ir 55 eurai (550 g.) freono užpildymas.
Klausimas: ar Lietuvoje (tiksliau Kaune) kas nors taiso sugedusiu kompresorius?
Dėl sistemos dezinfekavimo: ar ne "Kemi" servisas tuo užsiima?
Skoda Oktavia 1.9 77 kW 2007 m
Skoda Superb 2.0 3T CR DPF 103 kW 2013 m
Nežinau koks gedimas pas tave, bet man buvo, kad neišsijungdavo ventiliatoriai, tai servise sakė, kad "kompresorius trumpino", sutvarkė už 150 Lt. Tvarkiau autoelektronika.lt .
Gal kas tvarkėtes kompresoriaus N280 vožtuvą ? Skaičiau, kad vis dažnėja kondišino atsijungimas, kol galų gale visai nebeįsijungia kompresorius. Tai pas mane tokie pat simptomai. Sakau gal kas tvarkėt savo klimas ir žinot kur gerai galėtų padaryt ?
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
Sutvarkytas kondicionierius, buvo nupuvę N280 vožtuvo kontaktai. :)))
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
Sveiki! neradau kur rasyti, tai cia parasiau.
Na 2005 TDI 2,0l cilimatcontrol kaip ir veikia t,y salti pucia.Bet va griztant is keliones, mano keleiviui pasidare salta, sakau pasidink siluma ir nesalsi.
Pasididino,bet vistiek sala,dar pakele ir vistiek taspats.Vienu zodziu-neveikia kelievio puses karstas oras, mano puse veikia.Kai prie kompo buvo prijungtas auto,mete kondiskes klaidas ir dar kitu, bet kai saldo, tai ir nekreipiau demesio.O vacia ir islindo,net vasara zmonems reikia silumos.
Kokia tai problema? Gal uzstrigo sklende, gal koks dacikas, ar dar....
2005m. 2,0l TDi
Kokią konkrečiai klaidą metai ir ką apie ją rašo.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Kokią konkrečiai klaidą metai ir ką apie ją rašo
Rase kad sklende.Meistriukas ARX-e labai norejo , kad butu temperaturinis daviklis, bet deje varikliukas 1K0907511B V159
Nerandu schemos, berods numeriukas Nr.4
Gal prie jo galima prieiti nuemus bardacioka ir sonine centrines koncoles apdaila-cia geriausias varianta butu.Blogiausias-nuimineti visa panele,BLIA!!
2005m. 2,0l TDi
Reiktų kad kas tau workshopą surinktų ir čia patalpintų.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Reiktų kad kas tau workshopą surinktų ir čia patalpintų.
Kastai yra? diagnostika?
2005m. 2,0l TDi
Gal pades tai.(Jeigu atjunginesi airbaga ,pries tai atjungti reikia akumuliatoriu.)
Puiku,nereiks visos paneles nuimineti!!!
2005m. 2,0l TDi
buvo cia 4dieni toks dalykas: buvo taip, kad kondicionieriu laikiau ijungta vaziuojant(mechanika, be klimos) ir teko isjungti, paskui ijungti neuzilgo vel ir (tik enatsimenu ijungus dar karta ar vel isjungus) is oro putimo angu pasirode toks kaip garas/dumas/rukas (net nezinau kaip issireikst). Pamaniau vaidenasi, bet tikrai kazkas tokio pagaravo truputi ir dingo. Bet kondicioneirius lyg ir veikia kaip ir pries tai.
Tai vat, idomu, kas cia per reiskinys toks galejo buti? Ar cia rukas man ant akiu buvo uzejes? :D
юзербары для форумов
Tai naturalu! Atidarius saldytuvo saldykli irgi eina sausas garas i kambari.
vadinasi pas tave labai gerasi saldo.Pas mane pasate buvo taspats,kol auto buvo is vokieciu ir nebuvo keistas freonas,o salde labai super!!
2005m. 2,0l TDi
nu nepasakyciau, kad labai gerai saldo, jau antra vasara ruosius nuvaziuot, bet dar vis kenciu. nors tiesa sakant nzn kaip turetu is tikro saldyt. kai jau nebeis atsivesint, tada turbut tik ir prisiversiu nuvaziuot papildyt
юзербары для форумов
Per kažkokią Diskaverio laidą (berods Auto machinatoriai) rodė kaip taisė kondicionierių. Po užpildymo matavo temperatūrą įkišę termometrą į ventiliacijos groteles. Rodė +8 ir tipo labai gerai šaldo.
]
man kondicionieriu meistras aiskino, kad saldymo norma iki +8 ir zemiau
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki! neradau kur rasyti, tai cia parasiau.
Na 2005 TDI 2,0l cilimatcontrol kaip ir veikia t,y salti pucia.Bet va griztant is keliones, mano keleiviui pasidare salta, sakau pasidink siluma ir nesalsi.
Pasididino,bet vistiek sala,dar pakele ir vistiek taspats.Vienu zodziu-neveikia kelievio puses karstas oras, mano puse veikia.Kai prie kompo buvo prijungtas auto,mete kondiskes klaidas ir dar kitu, bet kai saldo, tai ir nekreipiau demesio.O vacia ir islindo,net vasara zmonems reikia silumos.
Kokia tai problema? Gal uzstrigo sklende, gal koks dacikas, ar dar....
Kokią konkrečiai klaidą metai ir ką apie ją rašo
Rase kad sklende.Meistriukas ARX-e labai norejo , kad butu temperaturinis daviklis, bet deje varikliukas 1K0907511B V159
Nerandu schemos, berods numeriukas Nr.4
Gal prie jo galima prieiti nuemus bardacioka ir sonine centrines koncoles apdaila-cia geriausias varianta butu.Blogiausias-nuimineti visa panele,BLIA!!
Tai va chebrite!! Pagaliau ilindau as i ta klimatcontrol. Dziugu ,kad neisleidau ne cento. Uzteko tik isimti bardacioka ir tas varikliukas, kuris varsto skelde, puikiai motomas ir priejimas normalus.
Uzteko ji tik pajudinti ir jis staiga ATGYJO!!
Birbinau masina, kokias 15min ir sukiojau temperaturos rankenele ,,silta salta"
VISKAS VEIKIA!! Tik sako,jei buvo uzstriges, gali vel uzstrigti. Nebeda, bus galima bausna ideti,kurio kaina tris kartus mazesne nei naujo.
2005m. 2,0l TDi
Smagu kad viskas taip pigiai atsistojo :D
Sveikinu. Sekmes.
siandien dar veikia! Kai suges parasysiu, o ir suzinosiu ar varikliukas, ar tiesiog siuksle buvo. : )
2005m. 2,0l TDi
Tai va vyriokai,deja uzstrigo vel, kaip ir buvo galima tiketis.issiardziau sutepiau ir teko troseli prikonstruoti, kuri isvedziau isalona(nematomai).Uztenka menkiausio truktelejimo ir vel veikia.Tai ziuresim kiek laiko truks toks zaidimas.Ieskosiu papygiai nusipirkti.
manau ne varikliuke gedimas, o smegenelese kurios valdo varikliuko sukiu skaiciu(kur zalios spalvos ir trys kontaktai).
2005m. 2,0l TDi
O pas mane 2008m 1,9 TDI bėda su kondicionieriumi tokia:
Šaldo tik esant bent 2000 aps. Freono netrūksta. Prieš tai pakeičiau radiatoriaus filtrą, kur po plastmasiniu kamščiu yra. Buvo iki pusės permirkęs ale tepale.....
Negi kompresoriui galas ateina?
o kitokiu paaiskinimu galetu buti? gali buti, kad jis nebesukelia normalaus slegio ant mazu apsuku
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Deje, stringa, teko dar kruciau patobulinti, priestai virvutes pririsima.Paziuresim kas gausis.Bet nuojauta kuzda, kad reiks keisti!!
2005m. 2,0l TDi
Sveiki, nustojo saldyt kondicionierius, klaidu jokiu neatsirado, ar gali buti taip ?
meistriukas sako kad bus daviklis sleginis, bet tai kodel nera klaidos, kaip elgtis tokioj situacijoj??
Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW
tokioj situacijoje reikia tikrinti elektroniskai kuris mazgas nebeduoda signalo ijungti kondicionieriu, o pradziai patikrinti sistemoje slegi, gal jo neuztenka, kad paleistu kondicionieriu, min slegis 2 atmosferos
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Buvo taip, tie kur tvarko buvo uzmete dvi slangas taidel slegio nesake kad truksta, poto ant kompresoriaus uzmete laida tiesiogiai , kompresorius dirba, ta sako bus tas daviklis, bet tikslumo tai 0 ir dar nepigus tas daiktas.
Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW
apie 30e kainuoja
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
man tai nebesalde,ir peciukas nebedirbo del to auksto slegio daviklio.Jis pasirodo valdo ir kondika ir peciuko ventiliatoriu.Pakeiciau ta slegio davikli 35eur.viskas veikia.
Na va susitvarkiau AC, salta kaip saldytuve. Pasidalinsiu kaip viskas vyko, nuvarau i Detalita pasiemu as ta slegio davikli prisuku ir vistiek nesaldo - 13,30Eur , toliau teko susirast autodatoje visus mazgus kurie valdo kompresoriu ir is eles viska judint, kadangi zinojau kad slegis yra ir kompresorius dirba apsistojau ties ventiliatoriais, ogi pasirodo isdeges ventiliatoriu saugiklio lizdas, kuris yra ant akumuliatoriaus ir nera kontakto. Tai va kartais meistrai tik pinigams paimti, o remontuoti tenka vistiek paciam, mano atveju tik tiek gerai kad uz klaidinga diagnoze nesumokejau ne cento.
Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW
Sveiki,
turiu panašią problemą su kondiške, MartynasGTI patikrinęs su kabeliuku rado klaidą.
00792 - A/C pressure switch (f129)
Kaip suprantu teks keisti A/C slėgio daviklį. Pasidalinkite kontaktais Vilniuje, kur ir už kiek (preliminariai) gali padaryti šituos darbus?
pats gali pasikeisti, daviklis apie 100lt kainavo anksciau
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Turėčiau galimybę: įrankius, laiką - nerašyčiau. Todėl ir prašau pagalbos.
Sveiki,
Gal kas žinote, koks normalus slegis kondicionavimo sistemoje turėtų būti? Kažkaip pastebėjau, kad visai šalto oro nepučia, jei įjungiu AC, vistiek toks šiltas pučiasi...prisijungiau su VAGCOM, climos modulyje toks matavimas yra:
Refrigerant pressure-MUX Kaeltemitteldruck bar
Tai va pas mane 4.8 bar ramybės būsenoje, kai įjungi, kad daugiau pūstų ar daugiau apipūtimo krypčių, tai užkyla iki apytiksliai 7, bet greit vėl nukrenta iki apytiksliai 5. Ir toks vos vos šnypštimo garsas girdisi įjungus AC (bent jau senoje mano Octoje tai jau rodydavo, kad trūksta freono)...
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Puslapiai