šiandien Vilniuje - 23, tai maniškė griebė išsyk, tik po to dar pasipurtė kokias 3 sekundes kol variklio darbas išsilygino, 1,9tdi 77kW. Šiaip labai patenkintas šiuo varikliu.
krc nesitikejau kad tiek nesamoniu reiks nuimt kol iseis is fabijos akuma isimti...
Kad nieko ten baisaus fabijoj... Ten tik tas skydelis su saugikliais is virsaus stovi... Tik dvi "zasciolkes" nuimt ir viskis... :) As manau,kad pasibaigus salciams reikes pastatyt pakraut akuma... Off course, jei neteks jo dabar statyt kraut... :D
nieko as nenuemiau, issitraukiau vakare akuma, kita vakara isimeciau ir ramus vaziavau, niekas nepasikeite
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
savaitgali teko kaime praleisti su kompanija. sekmadienio ryte buvo -26 - masiniukas uzsikure is antro karto(kaitinau tik po 1 karta). draugo Safrane- neuzsivede- teko krauti akuma. siandien ryte prie -23 Vilniuje - is pirmo karto be vargo....tiesa ne su skoduku buvau (opeliukas, su Isuzu matoru). darbe manes skodukas lauke nuo penktadienio iki pirmadienio ryto...teko akumuliatoriu krauti, nes nusedo :~
Zvakes, visi filtrai pakeisti. Pakaitinus kelis kartus kuriasi be problemu. Vakar pastebejau, kad varva tepalas. Liga nustatyta. Tarp radiatoriaus ir variklio, apacioje yra tepalo radiatorius. Neatlaike tarpines.
Na taip, sunku sukti. Bet akumas tai naujas. Ir jeigu jau prie -18 taip suka, tai ką tada daryti kai bus kokie -25? Suprasčiau jei akumas būtų pagyvenęs, o dabar....
Zinok sunku ka ir patarti.Jei itarimas del akumo,tai bandyk su kitu.Aisku saltis turetu mazdaug toks pats buti.
Kad taip pabandyti, tai dar reikia kitą akumą turėti. :( Pabandysiu ryt su autoelektrikais pasikonsultuoti.
Kolega turi tokia pacia beda su Audine. Akumas naujas, bet nesuka. Pabande pats su testeriu patikrinti akuma su uzdetom klemom, po to viena klema nuiminejo. Pagal ji taip tikrinama ar yra sroves nutekejimas. Issiaiskinta, kad akuma kazkas sodina. Antra beda, kad su auto labai mazai vaziuoja, i darba ir is jo. Faktas, kad akumas nespeja pasikrauti.
Ne taip matuojama kiek sroves naudojama.O matuojama nuemus viena klema ir tarp jos ir akumo jungiamas testeris nustatytas ant mA.Jeigu matuoji paprasciausiai nuemes klema tai matomas tik didelis iskrovimas,bet nematoma kiek amperu.
mano skoda irgi mirusi buvo, visa savaite prastovejo, tai kroviau akuma ir dar nuo kitos masinos prikurinejau, o dabar jau jokiu bedu, tiesiog pavazineti reikejo, o vat su tepalu lasejimu yra bedu, maciau pakeles masina, kad varva, rebokslis vienas leidzia, teks vaziuoti remontuoti :(
Ne taip matuojama kiek sroves naudojama.O matuojama nuemus viena klema ir tarp jos ir akumo jungiamas testeris nustatytas ant mA.Jeigu matuoji paprasciausiai nuemes klema tai matomas tik didelis iskrovimas,bet nematoma kiek amperu.
Aš irgi galvojau kad pas mane šita priežastis gali būti, bet kad tada ryte pamatavus rodė 12,33 volto, tai nepanašu kad kas iškraudinėtų.
Pas tave kaip ir viskas normoje del iskrovimo.Sliekai kazkur kitur :)
PS vel strigalioja servas.
Ne taip matuojama kiek sroves naudojama.O matuojama nuemus viena klema ir tarp jos ir akumo jungiamas testeris nustatytas ant mA.Jeigu matuoji paprasciausiai nuemes klema tai matomas tik didelis iskrovimas,bet nematoma kiek amperu.
Aš irgi galvojau kad pas mane šita priežastis gali būti, bet kad tada ryte pamatavus rodė 12,33 volto, tai nepanašu kad kas iškraudinėtų.
Kolega sestadieni uzkure su laidais. Is zirmunu atvaziavo i Pavilni apie 15-20 km. Atvaziavus pamatavom akuma, rode apie 13 v. Uzvedimo metu krito tik iki 9,8 v.
As tai ir noriu pasakyti, kad po nakties akumas buvo mires o trumpai pavaziavus atsigavo, bet nepasikrove, nes po sekancios nakties vel mire. Patikrinkit signalizacijas. Autonomines sirenos akumas nuseda ir tada sodina auto akuma.
hm, gal ir taip, bet masinos akuma tai namo parsinesiau, nes buvo nusedes per dvi paras, nors kitas diena kai daug vaziavau, issiemiau vakare pakraut, tai pakrovejas rode, kad akumas beveik pilnas. zodziu, jei kas kelias dienas niekur nevaziuoja, tai geriau issiimt visai lauk
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Zvakes, visi filtrai pakeisti. Pakaitinus kelis kartus kuriasi be problemu. Vakar pastebejau, kad varva tepalas. Liga nustatyta. Tarp radiatoriaus ir variklio, apacioje yra tepalo radiatorius. Neatlaike tarpines.
Vo blyn. tai va ko pas man ten dregna. Galvojau antifryzas varva. Aisq dar nepakeliau ir netikrinau.
Po trijų dienų stovėjimo 4 kartus pakaitinus žvakes užsikūrė, tik starterį ilgiau palaikyt reikėjo, po to gal dvi minutes-dūminė uždanga :D. Vilniuje ryte -23c rodė.
Kaip sako lenkai: VARTA nic nevarta :) zinantys lenku kalba supras :) o siaip kazkada teko paciam vazineti su VARTA, tai negaliu skustis, tiesa, masina benzinine buvo...
Na man vakar irgi be problemu kures, taciau siandien nors ir suko, bet griebe vangiai. Kelis kartus starteri pasukau, berods pagriebe, atleidi rakteli ir uzgesta, tiksliau neuuzsiveda, taip kelis kartus. Trecia berods ilgiau palaikiau tai tik tada pagriebe. O man tai daba neramu pasidare del tos tarpines. FCK kad ja kur.
-27 Vilniuje, užsikuriau, bet jau sunkiau, masina buvo stovejus 3 paras, issyk nebegriebe, uzsikurus uzsidege raudonas simbolis termometras panardintas vandenyje, tai supratau kad ausinimo skyscio truksta, bet varikliui pasilus jis uzgeso (simbolis), gal issiplete skystis ir pasieke reikiama lygi. 1,9 tdi 77 kw
siandien Vilniuj is ryto ir as savo benza jau gal tik is penkto starterio apsisukimo pakuriau.. pries tai visas dienas kuresi normaliai :) sita naktis buvo topine turbut vilniuj.
na va pabandziau diena uzkurti masina ir ne pro kur, akumas pavarges, su laidais gerai suka varikli bet nesukau ilagai nes tepalus varyti pradejo, per ta vadinama tepalu radiatoriu, ten tarpine turbut kazkokia istume, laukia remontai, ryt dapilsiu tepalu uzkursiu ir meistram skambinsiu :(
nieko keisto, tarpines senos, o per salcius dar labiau sukietejo ir nebera sandarumo pilno, o ten turbut didziausias spaudimas yra ten ir teke tepalai, lauksiu atsilimo, ziuresiu ar gausis paciam nuvaziuot iki meistru ar tempti reiks, ziurint kaip tepalai tekes?
na va pabandziau diena uzkurti masina ir ne pro kur, akumas pavarges, su laidais gerai suka varikli bet nesukau ilagai nes tepalus varyti pradejo, per ta vadinama tepalu radiatoriu, ten tarpine turbut kazkokia istume, laukia remontai, ryt dapilsiu tepalu uzkursiu ir meistram skambinsiu :(
Ta tarpinuke as jau sutvarkiau, salia darbo Jeep servisiuke Slezeviciaus g. Tarpiniu, tepalo elemento ir tepalo keitimas kainavo 190 lt
nieko keisto, tarpines senos, o per salcius dar labiau sukietejo ir nebera sandarumo pilno, o ten turbut didziausias spaudimas yra ten ir teke tepalai, lauksiu atsilimo, ziuresiu ar gausis paciam nuvaziuot iki meistru ar tempti reiks, ziurint kaip tepalai tekes?
Pas mane kiek pastebejau stipriau tekejo, kai auto buvo uzvestas. Aisku kiek pritekejo ant dangcio nesimate. Iki meistru nuvaziavau pats. Tepalo buvo istekeje apie 1,5litro.
gal pameni kiek kainavo pati tarpine? viska kita turiu jau senai nusipirkes
Nezinau, bet mano nuomone nedaug. Ten stovi paprasta tarpinuke ir jie ja turejo. Aplamai ten jos yra dvi. Apatine pakeite, o virsutines neturejo, tai pastate ant hermetiko. Tepalas kainavo 90lt, tepalo elementas 30lt, o visa kita pats pabandyk sudelioti.
na va pabandziau diena uzkurti masina ir ne pro kur, akumas pavarges, su laidais gerai suka varikli bet nesukau ilagai nes tepalus varyti pradejo, per ta vadinama tepalu radiatoriu, ten tarpine turbut kazkokia istume, laukia remontai, ryt dapilsiu tepalu uzkursiu ir meistram skambinsiu :(
Sveikas istojes i nukentejusiu nuo salcio kluba. Maniske irgi ten padreko. Kiek su meistru kalbejau, ta tarpine reik karts nuo karto keisti, nes ji sukieteja. Bet as kolkas dar nekeiciu. Lempute tepalo dar neuzsidege, vadinasi slegis dar geras.
na va pabandziau diena uzkurti masina ir ne pro kur, akumas pavarges, su laidais gerai suka varikli bet nesukau ilagai nes tepalus varyti pradejo, per ta vadinama tepalu radiatoriu, ten tarpine turbut kazkokia istume, laukia remontai, ryt dapilsiu tepalu uzkursiu ir meistram skambinsiu :(
Ta tarpinuke as jau sutvarkiau, salia darbo Jeep servisiuke Slezeviciaus g. Tarpiniu, tepalo elemento ir tepalo keitimas kainavo 190 lt
O tai pala, visa tepala reik del to keist? Apie koki tu tepalo elementa kalbi? Kiba neuztenka ten tos gumos pakeisti?
pas octavia I nera atskiro tepalo filtro dedamas filtro elementas :) , o tepalus tik dapilti reikia, tiesiog man beveik laikas keisti, tai tuo paciu ir tepalus pasikeisiu ir tarpines, kad nevarineti dar karta :)
na va pabandziau diena uzkurti masina ir ne pro kur, akumas pavarges, su laidais gerai suka varikli bet nesukau ilagai nes tepalus varyti pradejo, per ta vadinama tepalu radiatoriu, ten tarpine turbut kazkokia istume, laukia remontai, ryt dapilsiu tepalu uzkursiu ir meistram skambinsiu :(
Ta tarpinuke as jau sutvarkiau, salia darbo Jeep servisiuke Slezeviciaus g. Tarpiniu, tepalo elemento ir tepalo keitimas kainavo 190 lt
O tai pala, visa tepala reik del to keist? Apie koki tu tepalo elementa kalbi? Kiba neuztenka ten tos gumos pakeisti?
Auto pirkau gruodzio menesi. Pardavejas uztikrino, kad tepalai ir filtras pakeisti, nors kuro ir oro filtrai nekeisti. Kai pradejo leisti tepala nusprendziau juos pakeisti, nes vistiek dapilti reiktu. Dabar ramus, nes tikrai zinau, kad tepalai pakeisti.
na va pabandziau diena uzkurti masina ir ne pro kur, akumas pavarges, su laidais gerai suka varikli bet nesukau ilagai nes tepalus varyti pradejo, per ta vadinama tepalu radiatoriu, ten tarpine turbut kazkokia istume, laukia remontai, ryt dapilsiu tepalu uzkursiu ir meistram skambinsiu :(
Ta tarpinuke as jau sutvarkiau, salia darbo Jeep servisiuke Slezeviciaus g. Tarpiniu, tepalo elemento ir tepalo keitimas kainavo 190 lt
O tai pala, visa tepala reik del to keist? Apie koki tu tepalo elementa kalbi? Kiba neuztenka ten tos gumos pakeisti?
Auto pirkau gruodzio menesi. Pardavejas uztikrino, kad tepalai ir filtras pakeisti, nors kuro ir oro filtrai nekeisti. Kai pradejo leisti tepala nusprendziau juos pakeisti, nes vistiek dapilti reiktu. Dabar ramus, nes tikrai zinau, kad tepalai pakeisti.
pas octavia I nera atskiro tepalo filtro dedamas filtro elementas :) , o tepalus tik dapilti reikia, tiesiog man beveik laikas keisti, tai tuo paciu ir tepalus pasikeisiu ir tarpines, kad nevarineti dar karta :)
Aaaa tas kur i vidu dedasi. Jau pagalvojau kad visas tas korpusas keicias.
Taigi, nusprendziau patikrinti savo zvakiu bukle. Su testeriu.
Nustacius testeri ant 200 Ohm padeties, pastoviai rodo reiksme 1xxxx, ka reiskia kad varza begaline, arba nera kontakto. Juoda laida pridejus prie korpuso, o raudona prie zvakes galo, turi rodyti tarp 1-1.5.
Taigi atlikus matavimus gauti rezultatai: (1xxxx)-(1xxxx)-(1.2)-(1xxxx) - isvada: kaip as is vis ziema dar uzsikuriau :bigsmile:
Taigi, nusprendziau patikrinti savo zvakiu bukle. Su testeriu.
Nustacius testeri ant 200 Ohm padeties, pastoviai rodo reiksme 1xxxx, ka reiskia kad varza begaline, arba nera kontakto. Juoda laida pridejus prie korpuso, o raudona prie zvakes galo, turi rodyti tarp 1-1.5.
Taigi atlikus matavimus gauti rezultatai: (1xxxx)-(1xxxx)-(1.2)-(1xxxx) - isvada: kaip as is vis ziema dar uzsikuriau :bigsmile:
Taigi, nusprendziau patikrinti savo zvakiu bukle. Su testeriu.
Nustacius testeri ant 200 Ohm padeties, pastoviai rodo reiksme 1xxxx, ka reiskia kad varza begaline, arba nera kontakto. Juoda laida pridejus prie korpuso, o raudona prie zvakes galo, turi rodyti tarp 1-1.5.
Taigi atlikus matavimus gauti rezultatai: (1xxxx)-(1xxxx)-(1.2)-(1xxxx) - isvada: kaip as is vis ziema dar uzsikuriau :bigsmile:
Labai keista, kad uzvedus masina nepajautei jog blogos zvakes. Kai ne visos zvakes veikia uzkurus masina is pat pradziu variklis labai negraziai dirba, atrodo, kad ne visi cilindrai dirba kol isila variklis.
Kam taip sudėtingai tikrinti? Pasistatei testerį ant cypsiuko, vieną laidą prie akumo pliuso, kitą prie žvakės galiuko. Jeigu testeris cypia - gera, jeigu ne - keisk žvakę. Vietoj testerio galima panaudoto lemputę, jeigu dega - žvakė gera, jei ne - bloga.
Na, cypia necypia, dega nedega - tai parodo visiska zvakes mirti.
Su testeriu yra taip: , jei varza 1-1.5Ohm - gera, kuo varza didesne, tuo tos zvakes ikaitimo laikas yra ilgesnis, jei varza begaline - jai visiskai kaput.
Pvz ta geroji iki reikiamos T ikaista per 5 s., tada kaip ir kaitinima atjungia, bet vat kita, kurios tarkim varza 10Ohm - ji dar tik buna pradejusi kaisti. Taigi tokia zvake itampa praleidzia. Lempute dega, testeris cypa, bet kameros iki reikiamos T nepakaitina. Tikiuosi pagavai minti, nes is manes pasakotojas ne koks. MB zvakiu testavimas
tonis wrote:
Labai keista, kad uzvedus masina nepajautei jog blogos zvakes. Kai ne visos zvakes veikia uzkurus masina is pat pradziu variklis labai negraziai dirba, atrodo, kad ne visi cilindrai dirba kol isila variklis.
O patykek pajutau :D net du pozymius. Viena kur tu paminejai, kitas - uzvedus pradziai dumija balksvu dumu.
Egi, gal gali padet su zvakem. Kokios eina i 1.9 TDI 81Kw?
Vilniuje, Kalvariju 143 kur yra parduotuve Autoterpe, uzlipus i antra auksta yra dar viena autodetaliu parduotuvele. Ten yra geros zvakes ir kaina normali, dar paprasius pritaiko nuolaidas.
šiandien Vilniuje - 23, tai maniškė griebė išsyk, tik po to dar pasipurtė kokias 3 sekundes kol variklio darbas išsilygino, 1,9tdi 77kW. Šiaip labai patenkintas šiuo varikliu.
nieko as nenuemiau, issitraukiau vakare akuma, kita vakara isimeciau ir ramus vaziavau, niekas nepasikeite
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
savaitgali teko kaime praleisti su kompanija. sekmadienio ryte buvo -26 - masiniukas uzsikure is antro karto(kaitinau tik po 1 karta). draugo Safrane- neuzsivede- teko krauti akuma. siandien ryte prie -23 Vilniuje - is pirmo karto be vargo....tiesa ne su skoduku buvau (opeliukas, su Isuzu matoru). darbe manes skodukas lauke nuo penktadienio iki pirmadienio ryto...teko akumuliatoriu krauti, nes nusedo :~
EXdarbinis arkliukas http://public.fotki.com/begidijus/skodukas/
Zvakes, visi filtrai pakeisti. Pakaitinus kelis kartus kuriasi be problemu. Vakar pastebejau, kad varva tepalas. Liga nustatyta. Tarp radiatoriaus ir variklio, apacioje yra tepalo radiatorius. Neatlaike tarpines.
Kolega turi tokia pacia beda su Audine. Akumas naujas, bet nesuka. Pabande pats su testeriu patikrinti akuma su uzdetom klemom, po to viena klema nuiminejo. Pagal ji taip tikrinama ar yra sroves nutekejimas. Issiaiskinta, kad akuma kazkas sodina. Antra beda, kad su auto labai mazai vaziuoja, i darba ir is jo. Faktas, kad akumas nespeja pasikrauti.
Ne taip matuojama kiek sroves naudojama.O matuojama nuemus viena klema ir tarp jos ir akumo jungiamas testeris nustatytas ant mA.Jeigu matuoji paprasciausiai nuemes klema tai matomas tik didelis iskrovimas,bet nematoma kiek amperu.
mano skoda irgi mirusi buvo, visa savaite prastovejo, tai kroviau akuma ir dar nuo kitos masinos prikurinejau, o dabar jau jokiu bedu, tiesiog pavazineti reikejo, o vat su tepalu lasejimu yra bedu, maciau pakeles masina, kad varva, rebokslis vienas leidzia, teks vaziuoti remontuoti :(
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Pas tave kaip ir viskas normoje del iskrovimo.Sliekai kazkur kitur :)
PS vel strigalioja servas.
Kolega sestadieni uzkure su laidais. Is zirmunu atvaziavo i Pavilni apie 15-20 km. Atvaziavus pamatavom akuma, rode apie 13 v. Uzvedimo metu krito tik iki 9,8 v.
Nelyginkit apsildyto akumo, su po saltos nakties.Tie matavimai,iskart po vaziavimo nieko nerodo.
As tai ir noriu pasakyti, kad po nakties akumas buvo mires o trumpai pavaziavus atsigavo, bet nepasikrove, nes po sekancios nakties vel mire. Patikrinkit signalizacijas. Autonomines sirenos akumas nuseda ir tada sodina auto akuma.
pas mane signalke su rakteliu, tai visai atjungiau
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Mano manymu tu atjungiai pacios sirenos garsa, bet jos akumo tai ne
hm, gal ir taip, bet masinos akuma tai namo parsinesiau, nes buvo nusedes per dvi paras, nors kitas diena kai daug vaziavau, issiemiau vakare pakraut, tai pakrovejas rode, kad akumas beveik pilnas. zodziu, jei kas kelias dienas niekur nevaziuoja, tai geriau issiimt visai lauk
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Man kol kas akumo tampyt nereikia.Kad tik neprisisnekeciau. Iki siol kuriasi puikiai.
Po keturiu dienu stovejimo skoda siandien ryta puikiai uzsivede pakaitinus zvakes du kartus :)
Octavia 07 1.9 TDI
Vo blyn. tai va ko pas man ten dregna. Galvojau antifryzas varva. Aisq dar nepakeliau ir netikrinau.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Po trijų dienų stovėjimo 4 kartus pakaitinus žvakes užsikūrė, tik starterį ilgiau palaikyt reikėjo, po to gal dvi minutes-dūminė uždanga :D. Vilniuje ryte -23c rodė.
Octavia 02m.1.9TDI, 66kw
Kaip sako lenkai: VARTA nic nevarta :) zinantys lenku kalba supras :) o siaip kazkada teko paciam vazineti su VARTA, tai negaliu skustis, tiesa, masina benzinine buvo...
Octavia 2,0 TDI
Na man vakar irgi be problemu kures, taciau siandien nors ir suko, bet griebe vangiai. Kelis kartus starteri pasukau, berods pagriebe, atleidi rakteli ir uzgesta, tiksliau neuuzsiveda, taip kelis kartus. Trecia berods ilgiau palaikiau tai tik tada pagriebe. O man tai daba neramu pasidare del tos tarpines. FCK kad ja kur.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
-27 Vilniuje, užsikuriau, bet jau sunkiau, masina buvo stovejus 3 paras, issyk nebegriebe, uzsikurus uzsidege raudonas simbolis termometras panardintas vandenyje, tai supratau kad ausinimo skyscio truksta, bet varikliui pasilus jis uzgeso (simbolis), gal issiplete skystis ir pasieke reikiama lygi. 1,9 tdi 77 kw
cia davklis streikuoja per salcius, pas mane tas pat dalykas, o antifrizo norma
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
siandien Vilniuj is ryto ir as savo benza jau gal tik is penkto starterio apsisukimo pakuriau.. pries tai visas dienas kuresi normaliai :) sita naktis buvo topine turbut vilniuj.
sirvintose 25 ryte buvo, maniske neatlaike, mire :) veliau uzkursiu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
akumui 5 metai jau, kuriasi be problemu :)
Pay tha cost to be da BOSS!!
maniskiui kiek suprantu jau 13 metu, buna problemu per salcius :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
1,9 tdi 66 kw uzsikure is antro karto, nors pries tai kurdavosi is karto. -24
na va pabandziau diena uzkurti masina ir ne pro kur, akumas pavarges, su laidais gerai suka varikli bet nesukau ilagai nes tepalus varyti pradejo, per ta vadinama tepalu radiatoriu, ten tarpine turbut kazkokia istume, laukia remontai, ryt dapilsiu tepalu uzkursiu ir meistram skambinsiu :(
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kas čia yra kad visiems pro ten tepalai pradėjo varyt per šalčius? Ne be tu pirmas su tokiom bėdom.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
nieko keisto, tarpines senos, o per salcius dar labiau sukietejo ir nebera sandarumo pilno, o ten turbut didziausias spaudimas yra ten ir teke tepalai, lauksiu atsilimo, ziuresiu ar gausis paciam nuvaziuot iki meistru ar tempti reiks, ziurint kaip tepalai tekes?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Ta tarpinuke as jau sutvarkiau, salia darbo Jeep servisiuke Slezeviciaus g. Tarpiniu, tepalo elemento ir tepalo keitimas kainavo 190 lt
Pas mane kiek pastebejau stipriau tekejo, kai auto buvo uzvestas. Aisku kiek pritekejo ant dangcio nesimate. Iki meistru nuvaziavau pats. Tepalo buvo istekeje apie 1,5litro.
gal pameni kiek kainavo pati tarpine? viska kita turiu jau senai nusipirkes
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Nezinau, bet mano nuomone nedaug. Ten stovi paprasta tarpinuke ir jie ja turejo. Aplamai ten jos yra dvi. Apatine pakeite, o virsutines neturejo, tai pastate ant hermetiko. Tepalas kainavo 90lt, tepalo elementas 30lt, o visa kita pats pabandyk sudelioti.
jo kai dirba masina varo tepalus, tiksliau kai sukau starteriu varikli, o tepalus ir filtrus turiu, tik tarpines ir darbo kaina tada bus.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveikas istojes i nukentejusiu nuo salcio kluba. Maniske irgi ten padreko. Kiek su meistru kalbejau, ta tarpine reik karts nuo karto keisti, nes ji sukieteja. Bet as kolkas dar nekeiciu. Lempute tepalo dar neuzsidege, vadinasi slegis dar geras.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
O tai pala, visa tepala reik del to keist? Apie koki tu tepalo elementa kalbi? Kiba neuztenka ten tos gumos pakeisti?
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
pas octavia I nera atskiro tepalo filtro dedamas filtro elementas :) , o tepalus tik dapilti reikia, tiesiog man beveik laikas keisti, tai tuo paciu ir tepalus pasikeisiu ir tarpines, kad nevarineti dar karta :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Auto pirkau gruodzio menesi. Pardavejas uztikrino, kad tepalai ir filtras pakeisti, nors kuro ir oro filtrai nekeisti. Kai pradejo leisti tepala nusprendziau juos pakeisti, nes vistiek dapilti reiktu. Dabar ramus, nes tikrai zinau, kad tepalai pakeisti.
Na tada tokiu atveju suprnatu.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Aaaa tas kur i vidu dedasi. Jau pagalvojau kad visas tas korpusas keicias.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Taigi, nusprendziau patikrinti savo zvakiu bukle. Su testeriu.
Nustacius testeri ant 200 Ohm padeties, pastoviai rodo reiksme 1xxxx, ka reiskia kad varza begaline, arba nera kontakto. Juoda laida pridejus prie korpuso, o raudona prie zvakes galo, turi rodyti tarp 1-1.5.
Taigi atlikus matavimus gauti rezultatai: (1xxxx)-(1xxxx)-(1.2)-(1xxxx) - isvada: kaip as is vis ziema dar uzsikuriau :bigsmile:
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
gerai, zinosiu kaip su testeriu patikrinti ;)
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
reiskias gali dziaugtis- gera kompresija :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
aha :bigsmile:
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Labai keista, kad uzvedus masina nepajautei jog blogos zvakes. Kai ne visos zvakes veikia uzkurus masina is pat pradziu variklis labai negraziai dirba, atrodo, kad ne visi cilindrai dirba kol isila variklis.
Na, cypia necypia, dega nedega - tai parodo visiska zvakes mirti.
Su testeriu yra taip: , jei varza 1-1.5Ohm - gera, kuo varza didesne, tuo tos zvakes ikaitimo laikas yra ilgesnis, jei varza begaline - jai visiskai kaput.
Pvz ta geroji iki reikiamos T ikaista per 5 s., tada kaip ir kaitinima atjungia, bet vat kita, kurios tarkim varza 10Ohm - ji dar tik buna pradejusi kaisti. Taigi tokia zvake itampa praleidzia. Lempute dega, testeris cypa, bet kameros iki reikiamos T nepakaitina. Tikiuosi pagavai minti, nes is manes pasakotojas ne koks. MB zvakiu testavimas
O patykek pajutau :D net du pozymius. Viena kur tu paminejai, kitas - uzvedus pradziai dumija balksvu dumu.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
As zvakes keiciau sausio pradzioj. Is keturiu tik viena buvo gera
Egi, gal gali padet su zvakem. Kokios eina i 1.9 TDI 81Kw?
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Vilniuje, Kalvariju 143 kur yra parduotuve Autoterpe, uzlipus i antra auksta yra dar viena autodetaliu parduotuvele. Ten yra geros zvakes ir kaina normali, dar paprasius pritaiko nuolaidas.
Puslapiai