Sveiki,
Iškilo toks klausimas. Pas mane Oktavia II 1.6 MPI 2005 yra du radiatoriaus ventiliatoriai. Vienas didelis kitas mažas. Dydysis pradeda veikti karsta vasaros diena esant kamstyje ar ijungus kondicionieriui, kaip suprantu nuo slėgio arba nuo temperatūros. Klausimas kada turi isijungt antras ventiliatorius. Vieni sako, kad jis turi isijungt nuo slegio kartu su didziuoju, kiti gi aiskina, kad jis skirtas tik ekstra atvejam, kuomet nebeatausina didysis. Pvz vaziuojant i kalna kur nors ispanijoj prie 35 karscio. Gal kas zino kaip cia yra istiesu. Nemaciau jo besisukancio. Buvo pramustas salnikas kondicionieriaus raditoriuj, itarimas, kad nesuko mazasis ir perkaito...
Darius
itariu, kad jis turi suktis, jei kondicionierius ijungtas didesniu putimu salone t.y. (zinoma labai karsta diena) reikalingas didesnis saltis salone, o tam nebeuztenka vien tik didelio ventiliatoriaus ir isijungia maziukas...
2007 Škoda Octavia (BLACK),1.4MPI, Ambiente, VILNIUS
Sveiki, kad nekurt naujos temos, paklausiu cia. Octavia 2010m 1.6tdi kartais pravaziavos vos 10km pradeda veikti ausinimo ventiliatorius, lauke tikrai nera karsta (+15), anksciau taip nebudavo, buvau skodos servise, tai sake kompas nemeta jokiu klaidu. skydelyje temperaturos rodykle gal 1mm virs 90 laipsniu, bet manau gal cia pats skydelis nesukalibruotas, nes rodykle visa laika kaip ibesta, nesokineja. o gal cia koks termostatas neatsidaro, todel ir ausina ? taciau taip buna ne visada
tikriausiai valosi sodziu filtras.
superb 2012 1.6 GreenLine