Sveiki, turiu 2016m Superb'ą su DSG, ir pradėjo jaustis nesklandus pavarų perjungimas, ypač važiuojant kamštyje ar šiaip lėtai važiuojant. Dėžės tepalus pakeičiau, tačiau nepadėjo. Važiuojant greičiau pavaros perjungiamos daug sklandžiau, nieko nesijaučia. Kame gali būt problema?
koks variklis? ar deze? bent zinai? o i nauju tepalu stebuklinga galia zmones dar vis tiki. :D gali but sankaba, bet cia realiai reik ziuret. galima badyt suadaptuot deze.
Buvau rusų forume skaitę, o paskui ir youtube matęs, kad DSG pradeda nesuprasti kurį bėgį mesti prie mažų greičių ir mažų apsukų, kai gazą paspaudi-atleidi-paspaudi. Dėl išsidėvejusio plaukiojančio smagračio.
pasiskaitinek internet apie situ varikliu problema " carbon build up"
nezinau kiek tai realu, bet raso zmones kai turejo bedu su naujom masinom jau po 20 tukst km , kai mesdavo missfire klaida ir sumazedavo trauka
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Šitų metų jau normalūs buvo tie varikliai, nebeturi kilti bėdų. Dėl paskirstymo nepamenu, kaip ten bebuvo, nes visus tuos grandininius padarė su diržais, o ant 1,8 kažkokia išlyga buvo, bet negaliu garantuoti dėl to.
Sveiki, zadu isigyti Skoda Superb. Kas yra tas Laurin & Klement,ar apsimokalyginant su St line,ir kiek eksplotacija brangesne? Kokie pliusai ir minusai?
Sorry, bet į tokį nekonkretų klausimą tikrai nemanau, kad kas nors atsakinės...
Jei planuoji naują pirkti tai salone tikrai atsakys, jei dėvėtą, google it.
Buvo aptarta jau daug kartų, iš esmės skiriasi tik apdailos, tiek vidaus, tiek išorės. Visa kita nuo komplektacijos priklauso.
Jei nori tikslaus atsakymo - pateik konkretų klausimą :)
Laurin & Klement- prabangiausia skodos komplektacija, kas cia per klausimas apie eksplotacijos branguma, masina juk tokia pati, tik maximaliai daug komforto uz kuri reiks moketi, kuo daugiau knopkiu, tuo yra daugiau kam luzti...
O ST line yra fordai, cia i kita foruma.....
Sveiki, klausimas konkrečiai apie SUPERB sportline automobilius nuo 2019 metu (facelift). Testavau naują ir dilema kyla dėl sportinių sėdynių. Mano ūgis ~192cm. Bandžiau susireguliuoti sėdynes, bet galvos atlošas baigiasi ties "puse galvos". Lyg ir diskomfortas, nes persėdus į Style versiją ir pasikėlus galvos atlošą aukščiau, visai kitas komforto lygis. Klausimai:
1. Kas turite sportline versiją, ar įmanoma sėdynes kažkokiu mistiniu būdu susireguliuoti, kad galvos atrama būtų aukščiau.
2. Kadangi neturėjęs auto su sportinėmis sėdynėmis, gal čia viskas OK ir taip turi būti?
3. Gal kas turite versiją 2.0 TSI 190AG, kokie atsiliepimai, nes per bandomąjį važiavo labai smagiai.
Pradžiai tiek. Dėkui.
Taip, kaip ir neturėtų (nors standartinės sėdynės pastoviai liečiasi). Evka', kaip ir minėjai, kad nepajutai nieko blogo, bet gal kas turi/turėjo panašią dilemą. ARX sakė, kad supranta mano problemą, bet daugiau nieko ir nepaaiškino :) Šiaip labai patiko visas Sportline dizainas, tai norisi, kažkokių būdu tas sėdynes prisipratinti :D
Turiu tokį, mano ūgis ~196cm, kažkaip su tokia problema nesusidūriau, nugaros išlinkius susireguliuoji ir OK viskas :) Anksčiau kaip tik audinėse turėjau problemą, kad galvos atramos pakankamai nepasikeldavo :D
Kiek dabar visur žiūriu, tai panašu, kad sportinės sėdynės daugumoje modelių panašiai su galvos atrama. Reikės dar kartą išsibandyti. Kitas klausimas, kas turite sportline (ir ne tik) versijas. Suprantu, kad tai yra individualus kiekvieno sprendimas (pvz. man būtinas kablys), bet jeigu dabar komplektuotumėtės ką pridėtumėte, o ko neimtumėte į komplektaciją? @Saugiklis pas tave DCC kiek skaičiau iš aprašymo. Ar pasiteisinęs reikalas?
Atsimink, kad jei komplektuosiesi pats, sportline eina ant ambitiono bazės, t.y. žiauriai plika. Dar gerai pagalvok, ar verta vien dėl juodų apvadėlių ir sėdynių permokėti, nes pvz už tuos pačius pinigus gali paimti daug pilnesnį LK ar pan. Jei jau perki dėvėtą, tas negalioja.
Ziuriu i naujus ir pacio komentaras labai taiklus. Realiai mano poreikius pilnai tenkina style komplektacija su tam tikrais priedais "canton", kablys, virtual cockpit, triju stipinu vairas. Gal dar i ka siulot atkreipti demesi? Kitas klausimas ar verta per visus dealerius prasieiti su ta pacia komplektacija ar realiai jie viena kaina meta ir viskas?
Siūlyčiau žiūrėti į jau sukomplektuotas, esančias salone arba sandėlyje. Ženkliai geresnė kaina bus 100proc/ Jei nėra kažkokių specifinių reikalavimų dėl spalvos ar navarotų, tikrai daug pinigų ir laiko sutaupysi.
Galima bandyt į Deals on Wheels kreiptis perkant naują automobilį.
Papasakoja plačiau, padaro geras nuolaidas (nežinau tik ar pradėjo jau dirbti su Škodomis).
Jeskau ir as naujos skodukes,teko bendraut su Vilniaus,Kauno,Alytaus,Siauliu atstovais visi siulo uzsakomam modeliui vienoda nuolaidele,jei renkiesi is sandelio tai kokiais 3proc. didesne.
Sveiki, dar noriu pasidometi del 2.0 TSI variklių. 140KW ir 200KW. Ar šių variklių skiriasi tik softai ar visgi turi ir konstrukcinių skirtumų?
P.S. Suprantu, kad 200kw ir tik priekis varomas yra totalus bullshit, nes užsivels ratai :)
Niekas ten neužsivels, važiuosi kaip važiavęs. Aišku, 4x4 kabins geriau, bet nesuvargsi ir su fwd. Skirtumų ten yra ne vienas ir ne du, tikrai ne vien softas skiriasi, bet stipriai ir geležis.
Tai man atrodo 200kw net nera fwd, visos jos 4x4
Kitas dalykas jei renkiesi ne nauja masina vienareiksmiskai geriau imti 206kw, nes neturi suodziu filtro kaip 200kw ir turi dviguba ipurskima kas apsaugo nuo suodziu apsinesimo isiurbimo kolektoriuje, na 200kw turi naujesne 7 begiu greiciu deze tas tikrai geriau nei senoji 6 begiu deze
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
senokai nesilankiau forume, panašu, kad užsuksiu dažniau :)
Pats dabar renkuosi naują auto. Anksčiau 3 metus važinėjau su dyzeliniu superbu, padariau pusmečio pertrauką nuo škodų, panašu kad atėjo laikas grįžti, tik šįkart benzinui.
Universalas, raudonas, 206kw :)
Nevisai sutikčiau, kad L&K gaunasi daug pigiau ar daug geriau vs sportline.
Jei vertinsim "bazines" komplektacijas iš kainyno i mano atveju su 206kw varikliu, tai kainos skirtumas gaunasi 2,6k (L&K brangesnis). Susidėti tuos pačius žaislus kainuotų 3,5k daugiau, bet manau kad sportline žmonės renkasi ne tik dėl juodų apvadėlių, bet ir kietesnės važiuoklės ir žemesnio svorio centro.
Žinoma, jei geresnis valdomumas nesvarbu, tai imi L&K ir džiaugiesi.
Dėl nuolaidų per skirtingus atstovus - nebus didelio skirtumo, nelabai verta, nebent kažkur yra asmeninės pažintys ar (geriau) verslo kontaktai, tada galima keliais procentais paspausti.
Kadangi salonai galingesnės versijos vietoj neturi, teigiamam sprendimui įvykus tektų užsakinėti, dabartinis pristatymo terminas apie 4 mėnesiai.
Koks ten geresnis valdomumas ir žemesnis svorio centras? Tai tada už tuos pinigus geriau pasiimi kw coilus, susidedi ir tikrai kaip žmogus važiuoji. Realiai sportline važiuoklė yra nei žema, nei komfortiška. (nuo stokinės žemiau 15mm, plius baisiai atrodo priekis, aukštesnis už galą). Dar tęsiant apie važiuoklės skirtumus, tai gale amortikai nesiskiria sportline vs visos kitos, tik priekyje yra keli variantai dėl važiuoklės aukščio ir darbinio diapazono. Būtų pas superbą bent kokia apdaila išskirtinė, kaip pas vw r line ir tt, o dabar tai konkrečiai iš išorės tik juodi apvadėliai, o viduje sukonfigūruotas sport meniu ant navi ir priekinės sėdynės, kurios didžiąja dalimi ir atperka tą sportline pirkimą. :)
Dėl apdailos skirtumo pritariu, bet - į garantinę mašiną kw coilų turbūt nedėsi.
Dėl galinių amortikų - o kokiu principu tada DCC veikia? ar ji tik priekiui skirta? Čia realiai įdomu, nes aprašymo neradau.
Paklausiau patarimu del sportline ir pradejau komplektuotis Style komplektacija, nes L&K toks truputi jau per daug "ale" prabangos + nenoriu odiniu sedyniu. Pasikomplektavus, tai kaip ir rasot, realiai apie 3% nuolaidos gavau (čia neskaitant tos 125 metu akcijos). Dar pabandysiu pasižiūrėti, bet realiai nemanau, kad geriau pavyks.
P.S. ar verta imti COMBI panoramini stoglangi? Gal kartais pas ka yra?
Eimoshka ne taip supratai. Jei yra dcc, tai yra visi amortikai su dcc, bet esmė, kad lyginant sportline ir visų kitų amortikus, tai galiniai pas visas vienodi, o priekiniai minimaliai skiriasi. Jei yra dcc, tai išvis vieną variantą terodo, taip kad pakabos skirtumas baigiasi ties 15mm žemesnėmis spyruoklėmis. Kas dėl coilų - jokių problemų sudėti į naują auto. Išbandyta nekart. Vienintelis niuansas - jei būtų kokių bėdų su vairo kolonėle, garantinis jos netvarkytų, pamatęs, kad sudėti coilai. Toliau jokių niuansų.
Matcc - skonio reikalas. Man jis asmeniškai nereikalingas, nes pvz dieną aš negaliu važiuoti su juo pravertu, kai saulė į galvą spigina. Jei būtų, neatsisakyčiau, bet papildomai už jį pinigų nemokėčiau ir nesikomplektuočiau.
turejau pasata su panoraminiu stogu ,realiai faina buvo tik vaikui, man irgi vasara sviecia tiesiai i i galva nemalonu, taip pat nereikia pamirsti kad su panorama prisideda papildomi aptarnavimai ,valymas tepimas ir t.t
neturint kur deti pinigu imciau su panorama, jei ribotas biudzetas uz tuos pinigus geriau muzika normaliai pasiimciau ar siaip ka nors tikrai naudingo :)
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Dzimboo, geras variantas ir gražiai atrodo..
Kaina gal dar reiktų pamušti, bet šiaip panašių mašinų dyzelio ir benzo kainos skiriasi dyzelio naudai.
Bet benzo eksplotacija galutiniame rezultate pigesnė, nes čia jau ir nuomos bendrovės perka tik benzą, nes jų paskaičiuota, kad išlaikymas gaunasi pigesnis, tai gal todėl ir kaina truputį brangiau nei dyzelio.
Komplektacija gera, variklis galingas, ir su 162kW daugiau tokių variantų nėra pas mus LT pardavime superB'ų.
Tai jei patinka- imk ir važiuok. :)
as sakau taip , viskas priklauso nuo to kiek kilometru per metus prisuki ir tada viskas tampa aisku ar benzas ar dyzelis,
nes jei dauk km tai per dyzelio kuro ekonomija tos papildomos islaidos gali atsipirkti ir dar likti.
Kad su benzu komfortiskiau vaziuoti tai faktas, bet toliau viskas yra matematika, kiekviena konkretu atveji reikia skaiciuoti atskirai.
Geri benzai L&K komplektacijoje yra zymei brangesni nei dyzelines versijos, cia dar irgi tai reikia isivertinti.
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Oi, apie tokius metus nekalbu, kalba eina nuo 2016m maždaug.
Sveiki, turiu 2016m Superb'ą su DSG, ir pradėjo jaustis nesklandus pavarų perjungimas, ypač važiuojant kamštyje ar šiaip lėtai važiuojant. Dėžės tepalus pakeičiau, tačiau nepadėjo. Važiuojant greičiau pavaros perjungiamos daug sklandžiau, nieko nesijaučia. Kame gali būt problema?
o sport rezimu kaip vaziuoja
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Geriau, bet jei spaudi iki max apsukų, atrodo, kad uždelsia milisekunde.
Labiausiai jaučiasi kai jungia iš 1 į 2.
koks variklis? ar deze? bent zinai? o i nauju tepalu stebuklinga galia zmones dar vis tiki. :D gali but sankaba, bet cia realiai reik ziuret. galima badyt suadaptuot deze.
superb 2012 1.6 GreenLine
2l 140kw, 6 bėgių.
Pagal mėnulio fazę ir Marso padėtį spėju kad tai yra dyzelis ir fwd :)
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
Saugiklis
gali buti reikia adaptacijos arba perprogravimo
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Gal ką rekomenduotumet Kaune?
vimota pvz
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Buvau rusų forume skaitę, o paskui ir youtube matęs, kad DSG pradeda nesuprasti kurį bėgį mesti prie mažų greičių ir mažų apsukų, kai gazą paspaudi-atleidi-paspaudi. Dėl išsidėvejusio plaukiojančio smagračio.
ŠKODA SUPERB Combi II 2,0TDI CR 103kW.
pasiskaitinek internet apie situ varikliu problema " carbon build up"
nezinau kiek tai realu, bet raso zmones kai turejo bedu su naujom masinom jau po 20 tukst km , kai mesdavo missfire klaida ir sumazedavo trauka
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Sveiki, esu nusiziurejes 2017 metu Superb 1,8 TSI 132 KW, rida 50 000 (tikra, perkama is salono, yra visa istorija) I ka reikia atkreipti demesi?
Škoda Superb 2017 1,8 TSI
Su tokia rida ir iš salono tai tik į spalvą realiai :DDD
Evka as ten prisikaiciau del variklio kad veliau problemu gali but :) ten su grandine ejo ar su dirzu? Kaip del teoalu valgymo?
Škoda Superb 2017 1,8 TSI
Šitų metų jau normalūs buvo tie varikliai, nebeturi kilti bėdų. Dėl paskirstymo nepamenu, kaip ten bebuvo, nes visus tuos grandininius padarė su diržais, o ant 1,8 kažkokia išlyga buvo, bet negaliu garantuoti dėl to.
Sveiki, zadu isigyti Skoda Superb. Kas yra tas Laurin & Klement,ar apsimokalyginant su St line,ir kiek eksplotacija brangesne? Kokie pliusai ir minusai?
Sorry, bet į tokį nekonkretų klausimą tikrai nemanau, kad kas nors atsakinės...
Jei planuoji naują pirkti tai salone tikrai atsakys, jei dėvėtą, google it.
Buvo aptarta jau daug kartų, iš esmės skiriasi tik apdailos, tiek vidaus, tiek išorės. Visa kita nuo komplektacijos priklauso.
Jei nori tikslaus atsakymo - pateik konkretų klausimą :)
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
Saugiklis
Kas tas st line? :)))
Laurin & Klement- prabangiausia skodos komplektacija, kas cia per klausimas apie eksplotacijos branguma, masina juk tokia pati, tik maximaliai daug komforto uz kuri reiks moketi, kuo daugiau knopkiu, tuo yra daugiau kam luzti...
O ST line yra fordai, cia i kita foruma.....
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
čia gal sportline turėjo omenyj?
SuperB, 3T, 125 kw, DSG, 4x4
SuperB, 140 kw, DSG, 4x4, SportLine
Sveiki, klausimas konkrečiai apie SUPERB sportline automobilius nuo 2019 metu (facelift). Testavau naują ir dilema kyla dėl sportinių sėdynių. Mano ūgis ~192cm. Bandžiau susireguliuoti sėdynes, bet galvos atlošas baigiasi ties "puse galvos". Lyg ir diskomfortas, nes persėdus į Style versiją ir pasikėlus galvos atlošą aukščiau, visai kitas komforto lygis. Klausimai:
1. Kas turite sportline versiją, ar įmanoma sėdynes kažkokiu mistiniu būdu susireguliuoti, kad galvos atrama būtų aukščiau.
2. Kadangi neturėjęs auto su sportinėmis sėdynėmis, gal čia viskas OK ir taip turi būti?
3. Gal kas turite versiją 2.0 TSI 190AG, kokie atsiliepimai, nes per bandomąjį važiavo labai smagiai.
Pradžiai tiek. Dėkui.
Dėl sėdynės tai nieko blogo nepajutau. P.S. Atlošas juk ir neturi remtis pastoviai į galvą, ar ne?
Taip, kaip ir neturėtų (nors standartinės sėdynės pastoviai liečiasi). Evka', kaip ir minėjai, kad nepajutai nieko blogo, bet gal kas turi/turėjo panašią dilemą. ARX sakė, kad supranta mano problemą, bet daugiau nieko ir nepaaiškino :) Šiaip labai patiko visas Sportline dizainas, tai norisi, kažkokių būdu tas sėdynes prisipratinti :D
Imk LK tad ir viskas.
Turiu tokį, mano ūgis ~196cm, kažkaip su tokia problema nesusidūriau, nugaros išlinkius susireguliuoji ir OK viskas :) Anksčiau kaip tik audinėse turėjau problemą, kad galvos atramos pakankamai nepasikeldavo :D
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
Saugiklis
Kiek dabar visur žiūriu, tai panašu, kad sportinės sėdynės daugumoje modelių panašiai su galvos atrama. Reikės dar kartą išsibandyti. Kitas klausimas, kas turite sportline (ir ne tik) versijas. Suprantu, kad tai yra individualus kiekvieno sprendimas (pvz. man būtinas kablys), bet jeigu dabar komplektuotumėtės ką pridėtumėte, o ko neimtumėte į komplektaciją? @Saugiklis pas tave DCC kiek skaičiau iš aprašymo. Ar pasiteisinęs reikalas?
Atsimink, kad jei komplektuosiesi pats, sportline eina ant ambitiono bazės, t.y. žiauriai plika. Dar gerai pagalvok, ar verta vien dėl juodų apvadėlių ir sėdynių permokėti, nes pvz už tuos pačius pinigus gali paimti daug pilnesnį LK ar pan. Jei jau perki dėvėtą, tas negalioja.
Ziuriu i naujus ir pacio komentaras labai taiklus. Realiai mano poreikius pilnai tenkina style komplektacija su tam tikrais priedais "canton", kablys, virtual cockpit, triju stipinu vairas. Gal dar i ka siulot atkreipti demesi? Kitas klausimas ar verta per visus dealerius prasieiti su ta pacia komplektacija ar realiai jie viena kaina meta ir viskas?
Siūlyčiau žiūrėti į jau sukomplektuotas, esančias salone arba sandėlyje. Ženkliai geresnė kaina bus 100proc/ Jei nėra kažkokių specifinių reikalavimų dėl spalvos ar navarotų, tikrai daug pinigų ir laiko sutaupysi.
Galima bandyt į Deals on Wheels kreiptis perkant naują automobilį.
Papasakoja plačiau, padaro geras nuolaidas (nežinau tik ar pradėjo jau dirbti su Škodomis).
Jeskau ir as naujos skodukes,teko bendraut su Vilniaus,Kauno,Alytaus,Siauliu atstovais visi siulo uzsakomam modeliui vienoda nuolaidele,jei renkiesi is sandelio tai kokiais 3proc. didesne.
Tai ir šiuo metu matau, kad pvz yra ir 7000e nuolaidos esantiems sandėlyje. 35 buvo, dabar 28, bet reikia žiūrėti, ar pakanka komplektacijos...
Sveiki, dar noriu pasidometi del 2.0 TSI variklių. 140KW ir 200KW. Ar šių variklių skiriasi tik softai ar visgi turi ir konstrukcinių skirtumų?
P.S. Suprantu, kad 200kw ir tik priekis varomas yra totalus bullshit, nes užsivels ratai :)
Niekas ten neužsivels, važiuosi kaip važiavęs. Aišku, 4x4 kabins geriau, bet nesuvargsi ir su fwd. Skirtumų ten yra ne vienas ir ne du, tikrai ne vien softas skiriasi, bet stipriai ir geležis.
Kaip Evka minėjo, geležis skiriasi ir gan smarkiai.
Iš 140kw gali pasidaryti apie 180kw su softu, o iš 200 atitinkamai jei nunujotas ir 250+ padaro :)
Trumpai tariant jei į geležį investuoti nenori, o kw reikia, pasirinkimas aiškus :D
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
Saugiklis
Tai man atrodo 200kw net nera fwd, visos jos 4x4
Kitas dalykas jei renkiesi ne nauja masina vienareiksmiskai geriau imti 206kw, nes neturi suodziu filtro kaip 200kw ir turi dviguba ipurskima kas apsaugo nuo suodziu apsinesimo isiurbimo kolektoriuje, na 200kw turi naujesne 7 begiu greiciu deze tas tikrai geriau nei senoji 6 begiu deze
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Sveiki,
senokai nesilankiau forume, panašu, kad užsuksiu dažniau :)
Pats dabar renkuosi naują auto. Anksčiau 3 metus važinėjau su dyzeliniu superbu, padariau pusmečio pertrauką nuo škodų, panašu kad atėjo laikas grįžti, tik šįkart benzinui.
Universalas, raudonas, 206kw :)
Nevisai sutikčiau, kad L&K gaunasi daug pigiau ar daug geriau vs sportline.
Jei vertinsim "bazines" komplektacijas iš kainyno i mano atveju su 206kw varikliu, tai kainos skirtumas gaunasi 2,6k (L&K brangesnis). Susidėti tuos pačius žaislus kainuotų 3,5k daugiau, bet manau kad sportline žmonės renkasi ne tik dėl juodų apvadėlių, bet ir kietesnės važiuoklės ir žemesnio svorio centro.
Žinoma, jei geresnis valdomumas nesvarbu, tai imi L&K ir džiaugiesi.
Dėl nuolaidų per skirtingus atstovus - nebus didelio skirtumo, nelabai verta, nebent kažkur yra asmeninės pažintys ar (geriau) verslo kontaktai, tada galima keliais procentais paspausti.
Kadangi salonai galingesnės versijos vietoj neturi, teigiamam sprendimui įvykus tektų užsakinėti, dabartinis pristatymo terminas apie 4 mėnesiai.
Koks ten geresnis valdomumas ir žemesnis svorio centras? Tai tada už tuos pinigus geriau pasiimi kw coilus, susidedi ir tikrai kaip žmogus važiuoji. Realiai sportline važiuoklė yra nei žema, nei komfortiška. (nuo stokinės žemiau 15mm, plius baisiai atrodo priekis, aukštesnis už galą). Dar tęsiant apie važiuoklės skirtumus, tai gale amortikai nesiskiria sportline vs visos kitos, tik priekyje yra keli variantai dėl važiuoklės aukščio ir darbinio diapazono. Būtų pas superbą bent kokia apdaila išskirtinė, kaip pas vw r line ir tt, o dabar tai konkrečiai iš išorės tik juodi apvadėliai, o viduje sukonfigūruotas sport meniu ant navi ir priekinės sėdynės, kurios didžiąja dalimi ir atperka tą sportline pirkimą. :)
Dėl apdailos skirtumo pritariu, bet - į garantinę mašiną kw coilų turbūt nedėsi.
Dėl galinių amortikų - o kokiu principu tada DCC veikia? ar ji tik priekiui skirta? Čia realiai įdomu, nes aprašymo neradau.
PS. bet sėdynės tai geros :)
Paklausiau patarimu del sportline ir pradejau komplektuotis Style komplektacija, nes L&K toks truputi jau per daug "ale" prabangos + nenoriu odiniu sedyniu. Pasikomplektavus, tai kaip ir rasot, realiai apie 3% nuolaidos gavau (čia neskaitant tos 125 metu akcijos). Dar pabandysiu pasižiūrėti, bet realiai nemanau, kad geriau pavyks.
P.S. ar verta imti COMBI panoramini stoglangi? Gal kartais pas ka yra?
Eimoshka ne taip supratai. Jei yra dcc, tai yra visi amortikai su dcc, bet esmė, kad lyginant sportline ir visų kitų amortikus, tai galiniai pas visas vienodi, o priekiniai minimaliai skiriasi. Jei yra dcc, tai išvis vieną variantą terodo, taip kad pakabos skirtumas baigiasi ties 15mm žemesnėmis spyruoklėmis. Kas dėl coilų - jokių problemų sudėti į naują auto. Išbandyta nekart. Vienintelis niuansas - jei būtų kokių bėdų su vairo kolonėle, garantinis jos netvarkytų, pamatęs, kad sudėti coilai. Toliau jokių niuansų.
Matcc - skonio reikalas. Man jis asmeniškai nereikalingas, nes pvz dieną aš negaliu važiuoti su juo pravertu, kai saulė į galvą spigina. Jei būtų, neatsisakyčiau, bet papildomai už jį pinigų nemokėčiau ir nesikomplektuočiau.
Dėkui Evka, suprasta.
turejau pasata su panoraminiu stogu ,realiai faina buvo tik vaikui, man irgi vasara sviecia tiesiai i i galva nemalonu, taip pat nereikia pamirsti kad su panorama prisideda papildomi aptarnavimai ,valymas tepimas ir t.t
neturint kur deti pinigu imciau su panorama, jei ribotas biudzetas uz tuos pinigus geriau muzika normaliai pasiimciau ar siaip ka nors tikrai naudingo :)
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Pritariu stulpui 100proc
Sveiki,
Noreciau jusu patarimo. ka galvojate apie si varianta:
https://autoplius.lt/skelbimai/skoda-superb-2-0-l-universalas-2017-benzinas-16567473.html
Ar verta tokiu pinigu? I ka akreipti demesi?
Kaip už tokius pinigus tai yra/buvo ir geresnių variantų
Dzimboo, geras variantas ir gražiai atrodo..
Kaina gal dar reiktų pamušti, bet šiaip panašių mašinų dyzelio ir benzo kainos skiriasi dyzelio naudai.
Bet benzo eksplotacija galutiniame rezultate pigesnė, nes čia jau ir nuomos bendrovės perka tik benzą, nes jų paskaičiuota, kad išlaikymas gaunasi pigesnis, tai gal todėl ir kaina truputį brangiau nei dyzelio.
Komplektacija gera, variklis galingas, ir su 162kW daugiau tokių variantų nėra pas mus LT pardavime superB'ų.
Tai jei patinka- imk ir važiuok. :)
Škoda Kodiaq RS
as sakau taip , viskas priklauso nuo to kiek kilometru per metus prisuki ir tada viskas tampa aisku ar benzas ar dyzelis,
nes jei dauk km tai per dyzelio kuro ekonomija tos papildomos islaidos gali atsipirkti ir dar likti.
Kad su benzu komfortiskiau vaziuoti tai faktas, bet toliau viskas yra matematika, kiekviena konkretu atveji reikia skaiciuoti atskirai.
Geri benzai L&K komplektacijoje yra zymei brangesni nei dyzelines versijos, cia dar irgi tai reikia isivertinti.
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Puslapiai