Aham, mano nuomone, juk tas dirzu prisisegimas nei daug laiko nereikalauja, nei trukdo (bent jau man), jau nekalbant apie sauguma, tj kam cia darytis bereikalingas problemas :)
Joa, jei ne dantis, tj pirmiausia krutines kaulus susilauzytu... :~
Kita vertus, buna tokiu atveju, kai per avarija zmogus isskrenda is masinos ir vien del to lieka gyvas :D bet cia jau krastutinumas :>
Prieš gerus 10 metų švogerka lėkė su antru golfu, pagavo kelkraštį ir vertėsi kelis kartus. Nuo smūgio atsidarė durys ir, kadangi buvo neprisisegusi diržu" išlėkė pro duris. Jeigu būtų prisisegusi, būtų palaidota, nes iš mašinos liko tik didelė krūva metalo laužo, net ant detalių neliko nieko parduoti. Štai tau ir diržas gelbėtojas. Kitas atvejis: dar senais senais tarybiniais laikais kažkur prie Kauno (dabar jau neatmenu kur) nuo kelio į upelį įlėkė ir vertėsi ant stogo žiguliukas. Važiavo šeima: du suaugę ir vaikas. Moteris su vaiku išsigelbėjo, o vyras nuskendo. Jis niekaip nesugebėjo atsisekti diržo. Pikčiausia tai, kad upelį perbristum net kelių nesušlapęs. Taigi, šlovė saugos diržams.
Istoriju kaip dirzai isgelbejo gyvybe ar apsaugojo nuo suzeidimu turbut daugiau yra. Aisku buna visokiu nutikimu.
Prieš gerus 10 metų švogerka lėkė su antru golfu, pagavo kelkraštį ir vertėsi kelis kartus. Nuo smūgio atsidarė durys ir, kadangi buvo neprisisegusi diržu" išlėkė pro duris. Jeigu būtų prisisegusi, būtų palaidota, nes iš mašinos liko tik didelė krūva metalo laužo, net ant detalių neliko nieko parduoti. Štai tau ir diržas gelbėtojas. Kitas atvejis: dar senais senais tarybiniais laikais kažkur prie Kauno (dabar jau neatmenu kur) nuo kelio į upelį įlėkė ir vertėsi ant stogo žiguliukas. Važiavo šeima: du suaugę ir vaikas. Moteris su vaiku išsigelbėjo, o vyras nuskendo. Jis niekaip nesugebėjo atsisekti diržo. Pikčiausia tai, kad upelį perbristum net kelių nesušlapęs. Taigi, šlovė saugos diržams.
Kiek pastebiu dauguma kazkodel tuos vienetinius atvejus pabrezia...
Japonai apskaičiavo, kad saugos diržai 75 atvejais iš 100 leidžia išvengti mirties. JAV, griežtomis saugumo taisyklėmis garsėjančioje šalyje, paskelbti tokie duomenys: automobiliams susidūrus, saugos diržai padeda išvengti mirties 77 atvejais iš 100, automobiliams apsivertus – 91 iš 100. Placiau...
Na aš nesu prieš diržus, ir pavyzdžiai mano tik pavienių atvejų. Bet manau kad kiekvienas pats turėtų nuspręsti segtis jam diržą ar ne. Pats asmeniškai nepakenčiu būti pririštas, mane tai užknisa. Ir tikrai ne dėlto kad tai nelygis, paprasčiasiai tas diržas varžo mano judesius.
As is pradziu irgi nepernesiau tu dirzu, taciau daba, atsisedus ir neuzsisegus, kazkoks nesuagumo jausmas atsiranda.
praliaidziu 80% laiko per metus norge,jau daug metu,ten visai kitokia tvarka keliuose,is ju ir as ismokiau tuos tvarkos.seguos visada,ir ne tik del baudos(o dabar po pakelimo kainu tai sudaro 1500 nok apie 650lt)Tiesiog taip turi buti,saugumas yra labai svarbu.Nejauciu jokio diskomforto,kartais pats save pagaunu kad netgi darbe kai kartais reikia tiesiog perstatiti auto ir pravaziuoti tik kelis metrus,automatiskai seguos dirza,net juokinga pasidaro.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
as irgi issiugdziau iproti atsisedu ir prisisegu :) tai ramu :)
Aham, mano nuomone, juk tas dirzu prisisegimas nei daug laiko nereikalauja, nei trukdo (bent jau man), jau nekalbant apie sauguma, tj kam cia darytis bereikalingas problemas :)
Vieniem dirzas trukdo, kitiems nelygis ji segiotis :)
Octavia 2,0 TDI
idomu butu toki kuriam nelygis uzsisegt po gero autoivykio pakalbint kai priekinius dantis dirbtinius detis del smugio i vaira reiktu :bigsmile:
tai dar gerai jei dantis tik isidet, bet jei kas rimciau, tai jau pvz galvos nebepasikeisi...
Octavia 2,0 TDI
Joa, jei ne dantis, tj pirmiausia krutines kaulus susilauzytu... :~
Kita vertus, buna tokiu atveju, kai per avarija zmogus isskrenda is masinos ir vien del to lieka gyvas :D bet cia jau krastutinumas :>
Draugui vaziuojant i kauna sprogo priekinis ratas,desines puses. vaira laike viena ranka. Ranka luzo.... Tai kiek maciau dabar, vairo nepaleidzia...
Octavia 07 1.9 TDI
Istoriju kaip dirzai isgelbejo gyvybe ar apsaugojo nuo suzeidimu turbut daugiau yra. Aisku buna visokiu nutikimu.
tai niekada nezinosi kaip papuls,ar stoga su kapotu sulyginsi ar trenksies kur...
faktas, kad segtis reikia, o isimciu pasitaiko....kaip ir visur...o geriausiai protingai vaziuot, tai nereiks del nieko gailetis
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Ir sitoje vietoje yra isimciu - kiti eismo dalyviai.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
ralio masinoj tam priklijuoja po peili kiekvienam
candy white rs
ir pries kiekviena rali reikia komisija teiseju praeiti...
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kiek pastebiu dauguma kazkodel tuos vienetinius atvejus pabrezia...
Japonai apskaičiavo, kad saugos diržai 75 atvejais iš 100 leidžia išvengti mirties. JAV, griežtomis saugumo taisyklėmis garsėjančioje šalyje, paskelbti tokie duomenys: automobiliams susidūrus, saugos diržai padeda išvengti mirties 77 atvejais iš 100, automobiliams apsivertus – 91 iš 100.
Placiau...
As is pradziu irgi nepernesiau tu dirzu, taciau daba, atsisedus ir neuzsisegus, kazkoks nesuagumo jausmas atsiranda.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Seguosi visada, pagrinde del finansu :)
praliaidziu 80% laiko per metus norge,jau daug metu,ten visai kitokia tvarka keliuose,is ju ir as ismokiau tuos tvarkos.seguos visada,ir ne tik del baudos(o dabar po pakelimo kainu tai sudaro 1500 nok apie 650lt)Tiesiog taip turi buti,saugumas yra labai svarbu.Nejauciu jokio diskomforto,kartais pats save pagaunu kad netgi darbe kai kartais reikia tiesiog perstatiti auto ir pravaziuoti tik kelis metrus,automatiskai seguos dirza,net juokinga pasidaro.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
Puslapiai