Penki mitai apie degalų taupymą

9 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
mkonradas
mkonradas portretas
Offline
Last seen: prieš 10 metų 8 mėnesiai
Joined: 2010-07-31 17:24
Penki mitai apie degalų taupymą

Penktadienis, 2011 kovas 04 09:46
Pastarąsias savaites vairuotojai ypač domisi galimybėmis sumažinti išlaidas automobilio kurui. Degalų kainos Lietuvoje geriną vieną rekordą po kito – populiariausio A95 benzino litras jau kainuoja daugiau kaip 4,6 Lt, o dyzelino litras – daugiau kaip 4,3 Lt. Degalinių tinklų vadovai šią savaitė ėmė skųstis, kad drastiškai krenta benzino pardavimai. Tai reiškia du dalykus: pirma – žmonės taupo ir mažiau važinėja, antra – perka daugiau kontrabandinio kuro.

Taupantys vairuotojai siekia sumažinti ir savo automobilio apetitą benzinui, tačiau ne visos priemonės yra veiksmingos, rašo Investopedia.com. Sužinokite, kurie patarimai apie kuro taupymą yra beverčiai.

1. Išjunkite kondicionierių

Patalpose veikiantis oro kondicionierius yra tikras elektros „ryklys“, o kiek energijos jam reikia automobilyje? Kur kas mažiau. Tinklalapis „Consumer Reports“, atlikęs bandymus, paskelbė, kad oro kondicionieriaus įtaka kuro sąnaudoms yra minimali. Karštą vasaros dieną pigiau važiuoti su įjungtu oro kondicionieriumi nei su atidarytais langais.

2. Nesipilti kuro, kai lauke karšta

Ar kada nors girdėjote, kad benziną piltis reikėtų vėlai vakare arba anksti ryte, nes jis būna vėsesnis ir dėl to jo tankis didesnis? Jeigu išgirsite – nekreipkite dėmesio. Sužinoti, kokia yra požeminėse talpyklose laikomo kuro temperatūra, jums beveik neįmanoma. Nors ir nėra reikalo, nes taip laikomam kurui lauko temperatūra turi mažai įtakos. Tačiau Lietuvos vairuotojai yra pastebėję, kad automobilinių dujų karštą vasaros dieną piltis iš lauke esančių balionų tikrai neverta.

3. Padidinkite padangų slėgį

Nesupraskite šio patarimo klaidingai. Jūsų padangose turi būti tiek oro, kiek nurodo mašinos gamintojas. Tačiau jeigu kas nors jums patars prisipylus pilną baką keliomis dešimtosiomis dalimis padidinti ir oro slėgį padangose, pasiūlykite tokius patarimus pasilaikyti sau. Per daug pripūstos padangos tampa nepatikimos kelyje ir greičiau nusidėvi. Tačiau nevažinėkite ir per mažai pripūstomis padangomis, nes „sudeginsite“ beveik 4 proc. daugiau degalų.

4. Įsipilkite priedo degalams

Jeigu yra paklausa, bus ir prekė, bet nebūtinai ta prekė yra kuo nors naudinga. JAV aplinkos apsaugos agentūra įrodė, kad kurą taupantys ar variklio efektyvumą didinantys priedai yra pats tikriausias mitas ir pinigų išmetimas į balą. O kai kurie iš tokių priedų net gali pakenkti jūsų automobilio varikliui ar kitoms sistemoms.

5. Geriau stovėti įjungtu varikliu

Šį patarimą ypač mėgsta dalinti vyresni vairuotojai. Nuo senų laikų jie įsitikinę, kad mašinai užvesti reikia daug daugiau degalų nei, pavyzdžiui, pastovėti 5 minutes įjungtu varikliu. Gal tai ir buvo tiesa, kol neatsirado įpurškimo sistemos. Priklausomai nuo jūsų automobilio galingumo, per valandą stovėdami vietoje su įjungtu varikliu vidutiniškai galite sudeginti nuo 2 iki 4 litrų benzino. Protingesnis patarimas – vos tik sustojate, išjunkite variklį.

Pinigukarta.lt

tomasvilda
tomasvilda portretas
Offline
Last seen: prieš 1 savaitė 2 dienos
Joined: 2009-10-20 18:35

mkonradas wrote:
Priklausomai nuo jūsų automobilio galingumo, per valandą stovėdami vietoje su įjungtu varikliu vidutiniškai galite sudeginti nuo 2 iki 4 litrų benzino

sitas straipsnis panasaus lygio kaip ir patys mitai :)

2-4 litrai stovint :) cia gal nebent tame hammeryje kur valdesas montavo :)

Aleksej
Aleksej portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 10 mėnesių
Joined: 2009-11-12 16:50

0.9 per valanda rodo be kondicioneriaus ir 1.1 su ( 8

candy white rs

Papka
Papka portretas
Offline
Last seen: prieš 10 metų 9 mėnesiai
Joined: 2010-10-09 11:21

mkonradas wrote:
per valandą stovėdami vietoje su įjungtu varikliu vidutiniškai galite sudeginti nuo 2 iki 4 litrų benzino. Protingesnis patarimas – vos tik sustojate, išjunkite variklį.
Pinigukarta.lt

Ne duok Dieve pasklis sitas iprotis. As jau matau tautecius kurie prie kiekvieno svesoforo isjungia varikli o paskui neuzsiveda :)
O siaip mano pagrindine taupymo taisykle labai paprasta, vaziuoti be staigaus gazo ir be stabdziu.

Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08

Ramieiga
Ramieiga portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 9 mėnesiai
Joined: 2010-04-21 16:56

Papka wrote:
mkonradas wrote:
per valandą stovėdami vietoje su įjungtu varikliu vidutiniškai galite sudeginti nuo 2 iki 4 litrų benzino. Protingesnis patarimas – vos tik sustojate, išjunkite variklį.
Pinigukarta.lt

Ne duok Dieve pasklis sitas iprotis. As jau matau tautecius kurie prie kiekvieno svesoforo isjungia varikli o paskui neuzsiveda :)
O siaip mano pagrindine taupymo taisykle labai paprasta, vaziuoti be staigaus gazo ir be stabdziu.

Kartą buvau pasigavęs taksistą nelegalą.Tai jis važiuodamas nuo kalno
išjungdavo variklį ir raktelį ištraukdavo.Taip taupė kurą savo renuškei.
Viduje viskas barškėjo ir klegėjo ir atrodė,kad tuoj subyrės.Siaubą apturėjau.

10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2

Ramieiga
Ramieiga portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 9 mėnesiai
Joined: 2010-04-21 16:56

Egis73 wrote:
Ramieiga wrote:
Papka wrote:
mkonradas wrote:
per valandą stovėdami vietoje su įjungtu varikliu vidutiniškai galite sudeginti nuo 2 iki 4 litrų benzino. Protingesnis patarimas – vos tik sustojate, išjunkite variklį.
Pinigukarta.lt

Ne duok Dieve pasklis sitas iprotis. As jau matau tautecius kurie prie kiekvieno svesoforo isjungia varikli o paskui neuzsiveda :)
O siaip mano pagrindine taupymo taisykle labai paprasta, vaziuoti be staigaus gazo ir be stabdziu.

Kartą buvau pasigavęs taksistą nelegalą.Tai jis važiuodamas nuo kalno
išjungdavo variklį ir raktelį ištraukdavo.Taip taupė kurą savo renuškei.
Viduje viskas barškėjo ir klegėjo ir atrodė,kad tuoj subyrės.Siaubą apturėjau.

Aha, taip jau ir raktelį ištraukdavo net. Kažkada, pirmosiomis mano vairuotojo karjeros dienomis, aš irgi taip padariau (aišku, tik ne taupymo sumetimais), tai kai važiuojant nuo kalno ant posūkio užsirakino vairas, tai vos spėjau sustabdyti, būčiau nuo kokių 10 metrų šlaito nulėkęs.

Tai man ir sukėlė siaubą.Bet nesurakino renuškės mano džiaugsmui.
Gal buvo užraktas išluptas ar kitka.

10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2

Papka
Papka portretas
Offline
Last seen: prieš 10 metų 9 mėnesiai
Joined: 2010-10-09 11:21

Vienas gerai, kad siuolaikinem masinom tokios nesamones daryti nereikia. TIesiog ijungi 5-6 begi ir nuo kalno... kuro nevalgo, stabdziu trinkeles tauposi.

Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

mkonradas wrote:

1. Išjunkite kondicionierių

Patalpose veikiantis oro kondicionierius yra tikras elektros „ryklys“, o kiek energijos jam reikia automobilyje? Kur kas mažiau. Tinklalapis „Consumer Reports“, atlikęs bandymus, paskelbė, kad oro kondicionieriaus įtaka kuro sąnaudoms yra minimali. Karštą vasaros dieną pigiau važiuoti su įjungtu oro kondicionieriumi nei su atidarytais langais.

Toki testa berods "Mitu griovejai" buvo atlike. Jei gerai pamenu, rezultatas buvo toks - mieste geriau langas, trasoje geriau kondicionierius.

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

Papka
Papka portretas
Offline
Last seen: prieš 10 metų 9 mėnesiai
Joined: 2010-10-09 11:21

Mieste geriau kondicionerius su oro filtru nei langas ir salia senas dumintis golfas. Kondicioneriaus taupumas visvien islis per kita gala.

Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08