Sveiki. Vakar grįžtant užgesau ir nebeeina užvest. Sukant starterį išmeta klaidą oil pressure, stop engine. Parėjo tepalo siurblys ar kas? Iš pradžių maniau, kad užgeso dėl kuro filtro, nes truputį kimšosi, tad planavau šiandien keist, bet panašu ne tik filtrą reiks keist.. 2005m. 2l dyzelis
Tepalo slėgis
Tre, 2015-05-13 08:48
#1
Liniux31
Offline
Last seen: prieš 5 metai 3 mėnesiai
Joined: 2015-02-01 12:12
Tepalo slėgis
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
normalu, kad slegio lempute pypsi kol suki ilgai, ziurek kitur bedu nes uzkurus tepalo lempute uzges
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Padėkit, nebežinau kas gali būt mano octavijai.. Padarė diagnostiką, pasirodo buvo nusprogęs vairo padėties daviklis, taip pat grybauja sankabos varlė (kompas mato pastoviai numintą sankabą, todėl riboja greitį ir atsiranda trukčiojimai). Pakeitėm daviklį, taip pat pakeitėm ir kuro filtrą, truputį patampę užvedėm mašiną, bet bėdos ties tuo nesibaigė. Ramiai važiuojant iki 80-90 bėgėjasi be jokių trukčiojimų, tačiau stipriau užspaudus gazą pradeda trukčioti ir galiausiai dingsta trauka, mašina užgesta ir be užtempimo neįmanoma užvest. Užsitempėm ir ramiai nuvažiavau padaryt diagnostiką užkurtai, ogi išlindo dar daugiau bėdų.. 4 purkštukas truputį apsinešęs, agr vožtuvas gerokai pasikimšęs ir oro srautą reikia pravalyt. Taigi šiandien išvalėm agr vožtuvą (buvo tikrai negražus), prapūtėm oro srautą, šiaip ne taip užvedėm be tempimo, bet situacija tik pablogėjo, šiek tiek pavažiavus mašina užgęsta ir nebeužsiveda (nors prieš visko pravalymą dirbo ant laisvų ir buvo galima važiuot 80-90 iš lėto įsibėgėjant). Liko nepakeista sankabos varlė, bet kai paskambinau į šrotą, nusistebėjo, kad man ji reikalinga, nes realiai labai labai retai kas jas keičia. Ar gali būt dėl varlės tiek bėdų? Gal buvo kam kas panašaus? Nes bl jau nebesuprantu visiškai..
o turbina ziurejai? negali buti uzstrigus?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Nu kai vakar darė diagnostiką turbinos parametrai buvo normoj..
Kas per diagnostika, kad rodo kad oro srautą reikia pravalyt? Idomiai skamba tas ,,prapūtėm oro srautą". Ten kas voratinklių buvo? Spėju kad po prapūtinėjimų gali matuoklę pasikeist į kitą.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
Nu aš tiek daug nenusimanau, kad galėčiau pasakyt, tiesiog žiūrėjo jis visus tuos parametrus ir sakė kas ne taip, o žmogus jau dirba daugybę metų.. O oro srautą prapūtė su kompresorium ir įdėjo atgal, nes buvo gan švarus..
Tai pirmas mano automobilis, tai labai daug praktikos neturiu, ypač kai tokie keisti gedimai užpuolė, todėl ir noriu išgirst šio forumo senbuvių nuomonę.. :) Verta pirkt tą sankabos varlę? Esat kas keitę ją dėl panašių gedimų? Gali ji gesint motorą?
sankabos varle cia ne prie ko, kurtis turetu net ja isvis ismetus
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Masina nors kokia papasakok, nes jau is to strioko nelabai ir risliai aiskini :))) Itariu, kad ten jai nieko rimto nera, o tave paprasciausia "maudo" tie diagnostikai, ypac apie OSM praputima :))) Butum Vilniuje, tai per ppra valandu isprestu tavo bedas :)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
2005m. 2l dyzelis, 103 kw.
Siulau patikrinti ( paklausyti pasukus rakteli ar "zvimbia" is bako siurblys) ar ateina kuras iki kuro filtro, nes buna sugedes kuro siurblys, o diagnostika nieko nerodo.Arba pripilti pilna baka kuro, tada ir su sugedusiu siurbliu viskas veikia tam tikra laika. Sekmes remonte.
Kuro siurblys tvarkoj, numoviau šlangutes, kuras pareina. Užsitempėm, bet vėl tas pats, nuo 80km/h atrodo lyg įsijungtų koks ribotuvas, mašina pradeda trukčiot ir nebesibėgėja daugiau, nori gest, bet tik numynus sankabą vėl puikiai priima apsukas, galbūt čia dėl tos varlės? Nes tas žmogelis kur darė diagnostiką sakė, kad gali taip būt, kad ale riboja greitį, nes kompas mato išmintą sankabą. Užgesinus nebesikuria, nors užpyliau pilną baką kuro su priemone, skirta kuro sistemai pravalyt. Toks jausmas, kad nepaduoda kuro pakankamai užvedimui, nes net nenori pagriebt, o tai gali būt dėl to, kad 4 purkštukas pasikimšęs, ir darant diagnostiką rodė, kad jam paduodama daug daugiau kuro nei kitiems.. Kurioj vietoj 2l matore randasi variklio temperatūros daviklis? Reiktų jį atjungt ir tada pabandyt užkurt..
Pasiskaitinėjęs forume, bandysiu davažiuot iki elektriko, kad vėl prijungtų kompą ir pabandytų padidinti ciklini kuro kieki kuriant. Kiek skaičiau kolegai padėjo su identišku Škodos variantu. Beja gal dar kas bandė šį variantą, nes kiek skaičiau ši bėda gan dažna ir temperatūros daviklio ar starterio pakeitimas nepadeda išvis arba trumpam laikui.