Del tepalo keitimo noriu paklaust, mano fabia is vokietijos ir paskutinius 4 kartus
vokietys pyles sintetika longlife, ir keites kas 30000km. Ka man patarsit nes reikia pasikeist ?
Variklis 1,9sdi
O ko tu suki galva???? Nueini i to gamintojo puslapi, kurio produkcija, tau, atrodo geriausia. Issirenki savo modeli, ismes: tepalo tipa, keitimo intervala kilometrais ir menesiais.
jei nerandi, klausk cia, kas nors vistiek pades.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Matai, dalinai, tu neteisus. Nes, kai jaunas zmogus isigyja auto, galbut pirma. Jam labai rupi, kaip? kas? is kur? Ir jei nera kas paaiskina, asmuo iesko atsakymu kitur, siuo atveju musu forume. Reikia stengtis, pateikti aiskius ir teisingus atsakymus bei pavyzdzius. Na, o kai Zmogus pasisems daugiau patirties, praktikos, tai darys kaip tu Egi. Ir nesuks kiausu, del kazkokiu tepalu. Tiesiog ims ir keis, taip, kaip daugelis is musu.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Del tepalo keitimo noriu paklaust, mano fabia is vokietijos ir paskutinius 4 kartus
vokietys pyles sintetika longlife, ir keites kas 30000km. Ka man patarsit nes reikia pasikeist ?
Variklis 1,9sdi 2001m
Tai vokietis buvo silpnaprotis nes sitai masinai nera pritaikyta long life sistema, tad vien tepalu pagalba tiek vaziuoti nekeiciant tepalu negalima.
Su pusiau sintetika vaziuok 10 000 km, o su sintetika 15 000 km. Net ir su Long Life sintetiniais tepalais tik 15 000km kaip su iprasta sintetika gali vaziuoti.
Radau čia nemažai info apie "check engine" lemputės įsižiebimą, tai gal į temą čia bus:
Maniškėj ši lemputė įsižiebia laiks nuo laiko (~ 200-300 km dega tiek pat nedega ir vėl šviečia). Kompas rodo klaidą: "EGR system regulation range exceeded".
Pasiskaitinėjau kame bėdos galėtų būti, tai mano atlikti veiksmai nepadėjo: nusiėmiau EGR vožtuvą ir išvaliau nes užakęs kaip reikiant buvo". Biški su vėjeliu pavažinėjau, kad prapūstų likučius, ir jau buvau apsidžiaugęs, bet kokių 50 km važiavimo vėl ta nelemta lemputė akis bado.
P.S. EGR užglušint nesinori, o degant lemputei trauka nežymiai bet blogesnė.
either you have the wrong MAF installed, or you have the EGR valve's vaccumm accuation line disconnected or you have a hole in that line, or your egr valve is stuck.
ir dar vienas
Quote:
You Should Check for any leaks in the hoses at the EGR Change Over Solenoid or the Exhaust Pressure converter (Turbo Charger Boost Controller). If no leaks then replace EGR Change-Over Solenoid first and if probem still comes back, then then Exhaust Pressure Converter.
Dėkui.
EGR voztuvas isardzius matėsi, kad veikia, nes dalis "stumuoklio" jo viduj svari buvo - reiskia per tiek juda.
O ta vakumo žarna laisvai jau man labai nusiėmė/pasijungė, tai aš ją su žgutu prichimičinau, kad tvirtai būtų, reiks pasiknaisioti, gal kur toliau jinai dar netvarkinga ir yra nesandarumas.
Na antras komentaras man jau nepatinka :~ , panasu, kad reiks investicijų, jei rasiu "leaks"
P.S. gal dar ten kokių schemučių yra? nes krapštymosi prie variklių pas mane patirtis menka - viską pagal schemas stengiuosi daryt, kad neprisidirbt "pigiau".
Radau šio variklio rusišką schemutę, tai N239 voztuvas yra. Įdedu, gal kam vėliau prisireiks.
Tik va iš tos angliškos antros citatos nesuprantu kas yra tas "EGR Change-Over Solenoid" :tired:
O "Exhaust Pressure Converter" kiek suprantu tai N-18
Žadėjau pasidalinti remonto reziume, kaip sekasi gesinti check engine lempute, taigi turiu tokį rezultatą:
Lemputė užsidega ir užgesta dažniau :)
O papildomai dariau štai, ką:
1. Patikrinau visas vakumo šlangutes, kur atrodė, kad silpnas sujungimas - sutvirtinau. Vienas iš vožtuvų kabėjo tik ant šlangučių, taigi jį prisukau į vietą.
2. Pakeičiau oro filtrą ir MAF bandžiau paskersti pravalymui, bet neišėjo - nerandu niekur antgalio atsukti varžtams - reikalinga 5 briaunų žvaigšdutė su skyle viduryje (turiu ir radau pirkti tik 6 briaunų "TORX" antgalius). Taigi MAF su visa bandūra nuėmės biski prapūčiau "pavaliau", jei tai galima pavalymu vadinti ir tiek.
3. Antrą kartą EGR vožtuvą buvau nuėmęs ir įsiurbimo kolektorių pravaliau, nes pirmą kartą nesiryžau jo nuimti, plius hermetiko pirmą kartą neturėjau, kad tarpines sutept.
Pastebėjau, kad labai jau EGR vožtuvo viduj šlapia, ko pirmo ardymo metu nebuvo (buvo krūva suodžių), nesuprantu iš kur ten drėgmė.
Ir galiausiai nusprendžiau nesukti galvos dėl tos lemputės. Mašina važiuoja nesiožiuodama, kuro sąnaudos normalios, tai lai pasiunta ji.
kiek peržiūrėjau postus, neradau reikiamu duomenų, tai jai pasikartosiu nepykit.
Pas mane jau kuris laikas yra istraukta fiškė iš EGR, nes kai būna pajungtą tada ten kaškas traška ir bjaurus garsas sklinda. Atrodo kaip kažkokie dantračiai prasisuktų. Variklis SDI. Trauka lyg ir nėra sumažėjus, nes jos ir taip pas sdi ne kažką :D
Kaip suprantu reikia viso naujo EGR?
kas turit kokių minčių prašau pasidalinti.
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
su pc jau bandyta tvarkyti, prisujungus parodo klaidą, o ją panaikinus po kiek laiko vėl atsiranda. Teks bandyti išsiardyti, tik toks jausmas, kad ten mechaniškai kažkas subyrėję...
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
su pc jau bandyta tvarkyti, prisujungus parodo klaidą, o ją panaikinus po kiek laiko vėl atsiranda. Teks bandyti išsiardyti, tik toks jausmas, kad ten mechaniškai kažkas subyrėję...
dar paminėsiu, kad prieš porą metų kai ėjau technikinę, man tiesiog skoda servise ikišo tą fiškę, nors ir burzgė, nes sakė, kad kitaip technikinės nepraeisiu, o paskui sakė galiu išsitraukt jei tas garsas nervuoja, :)
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
su pc jau bandyta tvarkyti, prisujungus parodo klaidą, o ją panaikinus po kiek laiko vėl atsiranda. Teks bandyti išsiardyti, tik toks jausmas, kad ten mechaniškai kažkas subyrėję...
Tai klaida rodo, kad problema su egr? Ar tiesiog yra seip neaiski klaida kuria istrini?
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
su pc jau bandyta tvarkyti, prisujungus parodo klaidą, o ją panaikinus po kiek laiko vėl atsiranda. Teks bandyti išsiardyti, tik toks jausmas, kad ten mechaniškai kažkas subyrėję...
Tai klaida rodo, kad problema su egr? Ar tiesiog yra seip neaiski klaida kuria istrini?
su erg
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
kame beda ijungus degima ir palaikius,uzgesta visos lemputes apart EPC ka tai reiskia...beto po masinos plovimo ji nebesikuria visai kaip akumas mires butu...uztenka laidus uzmesti ..puse aboroto kuriasi...iki uzgesinimo..lyg issodintu ji kazkas,bet tikrino viskas kaip iir gerai su ikrovimi,iskrovimu....kame beda?akume?ji pakroviau ir vistiek tas pats nesuka visai ir EPC dega..nx jau nebelaiko nervai...atrodo ji stovinti pati gesti pradejo;)patarkit ka daryti..?
kame beda ijungus degima ir palaikius,uzgesta visos lemputes apart EPC ka tai reiskia...beto po masinos plovimo ji nebesikuria visai kaip akumas mires butu...uztenka laidus uzmesti ..puse aboroto kuriasi...iki uzgesinimo..lyg issodintu ji kazkas,bet tikrino viskas kaip iir gerai su ikrovimi,iskrovimu....kame beda?akume?ji pakroviau ir vistiek tas pats nesuka visai ir EPC dega..nx jau nebelaiko nervai...atrodo ji stovinti pati gesti pradejo;)patarkit ka daryti..?
Vienas is variantu - skiles akumo korpusas ir pavirsius pasidenges elektrolitu. Taip iskraunamas akumas. Kazkam yra taip buve - tik nepamenu ar forumieciui.
o kam tau schema, nurenki visa virsu tas apsaugas ir vamzdzius ir renki giliau ta isiurbimo kolektoriu, greiciausia jis bus pritvirtintas 6 dydzio sestigranikais, kelios valandos ir viskas nurinkta.
pasikeiciau neseniai dirzus. Bevaziuojant kartais dingsta trauka, jokios lemputes neuzsidega, toks jausmas, kad nesuveikia turbina. Sustojus, uzgesinus varikli ir vel uzvedus trauka vel atsiranda. Gal kas zino kas mazdaug gali but ir kur ieskot problemos? Gal cia kazkiek nauji drizai itakos daro?
kokiu metu gamybos masina?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Masinyte 2001m.
Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW
O ko tu suki galva???? Nueini i to gamintojo puslapi, kurio produkcija, tau, atrodo geriausia. Issirenki savo modeli, ismes: tepalo tipa, keitimo intervala kilometrais ir menesiais.
jei nerandi, klausk cia, kas nors vistiek pades.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Matai, dalinai, tu neteisus. Nes, kai jaunas zmogus isigyja auto, galbut pirma. Jam labai rupi, kaip? kas? is kur? Ir jei nera kas paaiskina, asmuo iesko atsakymu kitur, siuo atveju musu forume. Reikia stengtis, pateikti aiskius ir teisingus atsakymus bei pavyzdzius. Na, o kai Zmogus pasisems daugiau patirties, praktikos, tai darys kaip tu Egi. Ir nesuks kiausu, del kazkokiu tepalu. Tiesiog ims ir keis, taip, kaip daugelis is musu.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Tai vokietis buvo silpnaprotis nes sitai masinai nera pritaikyta long life sistema, tad vien tepalu pagalba tiek vaziuoti nekeiciant tepalu negalima.
Su pusiau sintetika vaziuok 10 000 km, o su sintetika 15 000 km. Net ir su Long Life sintetiniais tepalais tik 15 000km kaip su iprasta sintetika gali vaziuoti.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Radau čia nemažai info apie "check engine" lemputės įsižiebimą, tai gal į temą čia bus:
Maniškėj ši lemputė įsižiebia laiks nuo laiko (~ 200-300 km dega tiek pat nedega ir vėl šviečia). Kompas rodo klaidą: "EGR system regulation range exceeded".
Pasiskaitinėjau kame bėdos galėtų būti, tai mano atlikti veiksmai nepadėjo: nusiėmiau EGR vožtuvą ir išvaliau nes užakęs kaip reikiant buvo". Biški su vėjeliu pavažinėjau, kad prapūstų likučius, ir jau buvau apsidžiaugęs, bet kokių 50 km važiavimo vėl ta nelemta lemputė akis bado.
P.S. EGR užglušint nesinori, o degant lemputei trauka nežymiai bet blogesnė.
Gal ką gero patarsit.
имплантация зубов киев
Cia istrauka is vieno forumu:
ir dar vienas
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Dėkui.
EGR voztuvas isardzius matėsi, kad veikia, nes dalis "stumuoklio" jo viduj svari buvo - reiskia per tiek juda.
O ta vakumo žarna laisvai jau man labai nusiėmė/pasijungė, tai aš ją su žgutu prichimičinau, kad tvirtai būtų, reiks pasiknaisioti, gal kur toliau jinai dar netvarkinga ir yra nesandarumas.
Na antras komentaras man jau nepatinka :~ , panasu, kad reiks investicijų, jei rasiu "leaks"
P.S. gal dar ten kokių schemučių yra? nes krapštymosi prie variklių pas mane patirtis menka - viską pagal schemas stengiuosi daryt, kad neprisidirbt "pigiau".
имплантация зубов киев
Nezinau kaip pas PD varilius, bet cia yra nuo paprasto TDI
Ir dar vienas. Jame nera N239 voztuvo. Gal tai ir yra PD schema. et negaliu garantuot.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Didelis dėkui.
Pasistudijuosiu ir duosiu žinią kas kaip ir ar pavyko problemą išspręsti.
имплантация зубов киев
Radau šio variklio rusišką schemutę, tai N239 voztuvas yra. Įdedu, gal kam vėliau prisireiks.
Tik va iš tos angliškos antros citatos nesuprantu kas yra tas "EGR Change-Over Solenoid" :tired:
O "Exhaust Pressure Converter" kiek suprantu tai N-18
имплантация зубов киев
turetu buti N18
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
EGR Change-Over Solenoid panašu, kad N239 vožtuvas yra, kiek iš google vaizdelių susidariau nuomonę.
Žodžiu dėkui Robkek, tikiuosi pavyks numarint tą lemutę amžiams.
имплантация зубов киев
N239 yra sklendes vakuminis solenoidas (Intake Manifold Change-Over Vacuum Control Valve). Jis uzdaro sklende esancia salia EGR.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Žadėjau pasidalinti remonto reziume, kaip sekasi gesinti check engine lempute, taigi turiu tokį rezultatą:
Lemputė užsidega ir užgesta dažniau :)
O papildomai dariau štai, ką:
1. Patikrinau visas vakumo šlangutes, kur atrodė, kad silpnas sujungimas - sutvirtinau. Vienas iš vožtuvų kabėjo tik ant šlangučių, taigi jį prisukau į vietą.
2. Pakeičiau oro filtrą ir MAF bandžiau paskersti pravalymui, bet neišėjo - nerandu niekur antgalio atsukti varžtams - reikalinga 5 briaunų žvaigšdutė su skyle viduryje (turiu ir radau pirkti tik 6 briaunų "TORX" antgalius). Taigi MAF su visa bandūra nuėmės biski prapūčiau "pavaliau", jei tai galima pavalymu vadinti ir tiek.
3. Antrą kartą EGR vožtuvą buvau nuėmęs ir įsiurbimo kolektorių pravaliau, nes pirmą kartą nesiryžau jo nuimti, plius hermetiko pirmą kartą neturėjau, kad tarpines sutept.
Pastebėjau, kad labai jau EGR vožtuvo viduj šlapia, ko pirmo ardymo metu nebuvo (buvo krūva suodžių), nesuprantu iš kur ten drėgmė.
Ir galiausiai nusprendžiau nesukti galvos dėl tos lemputės. Mašina važiuoja nesiožiuodama, kuro sąnaudos normalios, tai lai pasiunta ji.
имплантация зубов киев
Paties nervų sistema gera.Tada gali nekreipt dėmesio.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Į TDI sunkoka dujas sudėti :)
имплантация зубов киев
kiek peržiūrėjau postus, neradau reikiamu duomenų, tai jai pasikartosiu nepykit.
Pas mane jau kuris laikas yra istraukta fiškė iš EGR, nes kai būna pajungtą tada ten kaškas traška ir bjaurus garsas sklinda. Atrodo kaip kažkokie dantračiai prasisuktų. Variklis SDI. Trauka lyg ir nėra sumažėjus, nes jos ir taip pas sdi ne kažką :D
Kaip suprantu reikia viso naujo EGR?
kas turit kokių minčių prašau pasidalinti.
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Vagcom ir laptop. Nu jei galvoji, kad egr, tai gal issivalyk ten viska pries pirkdamas nauja.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
su pc jau bandyta tvarkyti, prisujungus parodo klaidą, o ją panaikinus po kiek laiko vėl atsiranda. Teks bandyti išsiardyti, tik toks jausmas, kad ten mechaniškai kažkas subyrėję...
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
dar paminėsiu, kad prieš porą metų kai ėjau technikinę, man tiesiog skoda servise ikišo tą fiškę, nors ir burzgė, nes sakė, kad kitaip technikinės nepraeisiu, o paskui sakė galiu išsitraukt jei tas garsas nervuoja, :)
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Tai klaida rodo, kad problema su egr? Ar tiesiog yra seip neaiski klaida kuria istrini?
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
su erg
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Ar tikrai EGR,o ne oro voztuvas? Kur tiksliai fiske pajungi - i pati egr ar i elektrovoztuva N18.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
į patį vožtuvą
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
prie sito
ar sito:
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
pirmojo, tik jo forma kitokia, bet reikalas tas
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
ai blyn, pas tave ne TDI, daba tik pastebejau.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
jo, sdi, vat man ir klausimas, ar ten erg streikuoja, ar oro sklende, nes ten kazkaip viskas viename bloke yra.
va ko man reikia, droseline sklende : http://cgi.ebay.co.uk/05-08-SKODA-FABIA-1-9-V157-EGR-FLAP-MOTOR-038128063L-/380305140912?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item588bf3ecb0&x=37&y=7
tik jei tokia kaina tai nx....deveta reiks ieskot
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Atejo laikas pasikeist pagrindini dirza, gal kas po ranka turite taip vadinamas metkes,
ar paprastuoju budu susizymet ir keist.
Automobilis Fabia 1,9SDI
Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW
net ir zinant metkes, geriau susizymek senuoju budu ir tikrai isvengsi kokiu nors klaidu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
kame beda ijungus degima ir palaikius,uzgesta visos lemputes apart EPC ka tai reiskia...beto po masinos plovimo ji nebesikuria visai kaip akumas mires butu...uztenka laidus uzmesti ..puse aboroto kuriasi...iki uzgesinimo..lyg issodintu ji kazkas,bet tikrino viskas kaip iir gerai su ikrovimi,iskrovimu....kame beda?akume?ji pakroviau ir vistiek tas pats nesuka visai ir EPC dega..nx jau nebelaiko nervai...atrodo ji stovinti pati gesti pradejo;)patarkit ka daryti..?
Pirmiausia tai gal diagnostika pasidaryti, ka rodo kompas.
Vienas is variantu - skiles akumo korpusas ir pavirsius pasidenges elektrolitu. Taip iskraunamas akumas. Kazkam yra taip buve - tik nepamenu ar forumieciui.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Sveiki.
Gal kas gali įdėti schemą kaip nuimamas tas baisusis ERG vožtuvas, o tai nesinori pesės variklio ardyti, Skoda oktavia II 1,9 TDI
Skoda Octavia 1.9 TDI
o kam tau schema, nurenki visa virsu tas apsaugas ir vamzdzius ir renki giliau ta isiurbimo kolektoriu, greiciausia jis bus pritvirtintas 6 dydzio sestigranikais, kelios valandos ir viskas nurinkta.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki,
pasikeiciau neseniai dirzus. Bevaziuojant kartais dingsta trauka, jokios lemputes neuzsidega, toks jausmas, kad nesuveikia turbina. Sustojus, uzgesinus varikli ir vel uzvedus trauka vel atsiranda. Gal kas zino kas mazdaug gali but ir kur ieskot problemos? Gal cia kazkiek nauji drizai itakos daro?
Variklis : 1,9 TDI, 74kW
2010 Škoda Superb 2,0 TDI 125kW CBBB
vistiek junk kompa, dar geriau butu jei pavazinetum su pajungtu kompu, panasiu pozymiu buna kai streikuoja oro srauto matuokle.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Puslapiai