nu jei logiskai pamascius, tokie priezastis gali buti, bet kodel ji atsiranda ant salto varyklio, o ant karsto nera. Jei bakas siuksliu butu tai ir kasta nesikurtu, ar ne taip
dar toks pastebejimas prie mano posto jei stovi auto ligioje vietoje tai kaip ir kuriasi, o jei ant kalniuko tai ne, kazkur yra oro kur ieskuoti sleku?
Issigando, kad ir ji apgavo VW :))) Galiu nuraminti - ejo 103kW ir 125kW 2L CR TDI i Superbus dejo nuo 2010 metu juos
P.S. kodai CFHC ir CFJA
P.P.S. Ai dar tie 1,6 irgi EA189, net negalvojau, kad toki gaidi i Superba kisti gali :))) irgi nuo 2010 metu
Baikit juokauti su tais skambinimais, na nusipirksiu rytoj as tokia is turgaus, jie ka tikrins per Regitra ir ieskos manes??? Ko ten i tuos servisus vaziuoti? Kad dusuli padarytu nevaziuojanti? Nebent baisiai ekologija susirupines, bet jei jau toks ekologas, tai kokio velnio perki pati tarsiausia automobili?
Toliau
1.2L R3 12v TDI CR 55kW, variklio kodas CFWA, modeliai 2010- Škoda Fabia Mk2, 2010- Škoda Roomster
1.6L R4 16v TDI CR 55-85kW, modeliai - Škoda Fabia Mk2, Škoda Roomster, Škoda Octavia Mk2, Škoda Superb
Visi CR varikliai, galit pradet skambinti ir daryt dusulius, vienai masinai skirta 560 eur :))
O gal geriau į kitą pusę, juk chipuojant visi džiaugiasi parametrų pagerėjimais...
Tik keista, kad variklių krūva, o toks mažas auto skaičius skelbiamas... Škodos tik 1,2 milijono, kai pvz.: c3 pirmos kartos tiek parduota...
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
Modifikaciju daug + beveik i visus modelius tik veliau pradejo deti Skodos, beveik i visas nuo 2010 metu.
Antras dalykas, tai nereikia labai jau isivaizduoti, kad tu Skodu daug parduota Europoje
Buvo sena tema dėl "barskančių puodų" garso. Pagalvojau, pasidalinsiu patirtimi - gal kam pravers neieškant problemų ne ten, kur jų net nėra. Žodžiu, kokių tik diagnozių as negirdėjau, bet galiausiai paaiškėjo, kad "barškančių puodų" garso šaltiniai yra du:
- ~95% garso sudarė galinių "apkabų" barškėjimas. Jau buvo jos pavargę. Labai kesta tai, jog važiuojant atrodydavo, jog barška priekis, tačiau realiai barškėjo galas.
- ~5% garso ateina iš priekinių kaladėlių - naujos kaladėlės turi šiek tiek laisvumo toje vietoje, kur įsistato, ir važiuojant per LABAI RIMTUS nelygumus susikrato, kas ir sukelia barkštelėjimą.
Tiek žinių. Ant dušios ramiau bent dėl to, kad pakaboje visiškai nieko nerado trys skirtingi servisai.
Pora grietų klausimų dėl centrinio/durų spynelės.
1. Ar gali būti, jog dėl durų spynelės gedimo neveikia salono vidinis apšveitimas? Centrinis ir vidaus apšvietimas stovi ant to paties saugiklio. Labai keista būtų, jeigu tai būtų nuosekli elektros grandinė (nemanau, kad taip yra), bet gal kaip nors susiję? Arba gal spynelės ir apšvietimo neveikimo priežastis yra tokia pati (kol kas tik nesugalvoju, kokia), todėl rezultate abi šios dalys neveikia (visa kita elektroninė dalis problemų visai nekelia).
2. Durų uždarymą/atidarymą fiksuoja spynos elektronis modulis, ar yra kur nors kitur daviklis?
Vis šie gedimai yra tarpusavyje susiję, kadangi durų atidarymas fiksuojamas būtent pačios spynos mechanizmo elektrinėje dalyje. Ten yra keletas jungiklių, vadinamų "mikrikų", kurie tikrai nėra amžini. Jie "mato" spynos padėtis ir taip siunčia signalą valdymo blokui apie užrakintą/atrakintą bei uždarytą/atidarytą padėtis.
Turint bendrą supratimą mechanikoje ir elektronikoje įmanoma susitaisyti tą spyną pačiam. Pirmą kartą ardyti visuomet sunkiau, bet jei nedrąsu - siūlau šį darbą patikėti specams.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Šviesos šviečia labai arti ar dėl to gali būti kalta pati lempa?Aukštis sureguliuotas. Su paprastom osram lemputėm švietė labai prastai dabar į lempučių vietas sudėjo ledus šviečia geriau bet kaip ir minėjau per arti tokiu pačiu atstumu kaip priešrūkinės.
tai kad pas mane nėra automatinio reguliavimo. Reguliuojasi iš vidaus rankiniu būdu.Aukštis nustatytas servise kaip priklauso bet jos vistiek šviečia per arti gal kaltas reflektorius?
sveiki,
gal kas zino kaip su VAG com pratestuoti atidaryti/uzdaryti twindoor mechanizmus.
Reikia konkreciai kur ten ir kaip tai padaryti su vag com.
Bagazine neatsidarosi, tik pusele ir per pulteli
sveiki,pasikartuosiu
gal kas zino kaip su VAG com pratestuoti atidaryti/uzdaryti twindoor mechanizmus.
Reikia konkreciai kur ten ir kaip tai padaryti su vag com.
Bagazine neatsidarosi, tik pusele ir per pulteli
zinau kur gedimas tik man reikia atydaryti visa bagazine kad prieiti prie gedimo.
Atydarius rankiniu budu puse bagazines galiu prieit prie twindor mechanizmo tik isimant prisukamus pirstus is dvieju pusiu, bet vistiek bagazine neatsidarosi,kazkas laiko, nesinori lauzti.
zinau,kad galima kazkiap servo mechanizmus twindoor pratestuoti su VAG COM
kaip?
Sveiki, gal kas turit isideje 2 din maga koki androidini kad panasus butu i originala 2 din ? Dabar pas mane paprastas tai norisi pirkt arba originala 2 din + usb adapteri kas kartu turbut koki 100 euru atsieis arba androidini bet norisi kad i originala pansus bent butu, kokiu patarimu ? :) P.S. jei dabar paprastas magas + stalciukas, nereik remelio lyg keist, uztenka traukt lauk stalciuka del 2 din, taip ? Kalba cia apie pirma superba eina.
Jau ne vienoje mašinoje teko išbandyti Yatour mp3 grotuvą, jungiamą prie originalios magnetolos. Garso kokybė gera, yra SD, USB ir 3,5 mm line-in jungtys. Valdymas paprastas - pačios magnetolos CD keitiklio funkcija. Jais prekiauja audiomedia.lt
Pati magnetola apie 20€, ir dar adapteris apie 50 €.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Aha, Yatour ir aš bandęs ir užskaitau tą aparačiuką, o jei tu kalbi čia apie didelį magą kad jis apie 20 - 30 eu kainuos šrote tai kito varianto ir nesvarstysiu :)
O kam tas didelis? Aš specialiai mažą dėjau, kad lentynėlė po juo būtų. :) Ir netgi kasetinį - lengviau gaut ir mažiau į akis krenta. O iš mp3 vis tiek vienodai gerai groja, didelis ar mažas. :)
Arba gali originalų VW dėt, jei netrukdys tai, kad raudonas-mėlynas apšvietimas bus.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Beje, gal kam buvo kad tiesiog nustojo veikt parktronikai ? per vcds parking assist net nepasijungia, imetus atbulini neber jokio garso,davikliuose neuzciuopiu nei garso nei vibracijos jokios kai atbulini ijungi...
Aisku, bus informacija ateiciai, va saugiklio net nesugalvojau patikrint :) nuardziau bagazines viduj sonus suradau lyg ir blokeli, perjunginejau fiskes, pavarciau ji paskaitinejau kas gero uzrasyta ir veikia, nors nieks nebuvo atsijunge, nezinau kaip nekontaktavo kazkas..
Saugikliai pirmiausia, mano dabartiniam aparatui nesylo veidrodziai, saugiklis geras, bet pakeitus i kita pradejo silti, nezinau kas kaip, gal oksidavosi, gal dar kazkoks velnias, bet padejo.
P.S. Pries tai saugiklis buvo tikrintas ir vel idetas atgal, bet vis tiek neveike.
Turiu nauja klausima :D Gal kas keites zinos ar tinka superbo facelift`iniai stopai į nefaceliftin`į superbą ? Vizualiai akivaizdu kad turėtų tikt dėl formų, bet klausiu nes pvz audi a4 b5 99 m. stopai netinka į a4 b5 96 m nes fiškės kitos ir reik perlytuot ir gaudyt kuris laidas už ką atsakingas :) ir kiek maždaug jie gali kainuot nes šrotus kauno visus beveik apvažiavau beveik neturi superbu niekas likusiu kad ne tik kebulas stovėtų...
Trumpai. Ar verta pirkti Superb 2012 su 1.6tdi ir mechanu ar geriau ziuretis 2.0 su DSG? vaziavau su tuo 1.6tdi, o su 2.0 dsg tik su pasatu, ar superb skirsis vaziavimas su 1.6 ir 2.0?
Bakas pilnas siuksliu buvo
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
nu jei logiskai pamascius, tokie priezastis gali buti, bet kodel ji atsiranda ant salto varyklio, o ant karsto nera. Jei bakas siuksliu butu tai ir kasta nesikurtu, ar ne taip
Nelabai atsimenu kaip ten buvo, bet nesikurdavo.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
tai va, kokie dar patarimai, jei ant salto TDI PD sunkiai kuriasi, kur slekai?
Ano neklausyk, anas nusneka su gyvunais :D
dar toks pastebejimas prie mano posto jei stovi auto ligioje vietoje tai kaip ir kuriasi, o jei ant kalniuko tai ne, kazkur yra oro kur ieskuoti sleku?
Sveiki, gal kas zino ar EA189 MOTORAI ejo ant skoda superb, idomu kur ta info rasti
kam to reikia?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Issigando, kad ir ji apgavo VW :))) Galiu nuraminti - ejo 103kW ir 125kW 2L CR TDI i Superbus dejo nuo 2010 metu juos
P.S. kodai CFHC ir CFJA
P.P.S. Ai dar tie 1,6 irgi EA189, net negalvojau, kad toki gaidi i Superba kisti gali :))) irgi nuo 2010 metu
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Kai pakoreguos programą kad neviršytų emisijos, tainet ir nuokalnėj reiks pasistumt kad važiuotų tas 1,6 dyzelis.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
Nevarykit ant zmogau, zmogus elementariai rupinasi ;)
Ir ka dabar daryti jei EA189 variklis pas kazka? As net nevaziuociau pas joki dyleri jei ir tureciau toki varikli, nera cia kuom rupintis.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
jei toks variklis masinoje stovi tai gali skambintis i centra ir klaustis kada bus masina suremontuota
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Rase spaudoje, kad jie patys apskambins visus ir pranes kam reikia i servisa.
Baikit juokauti su tais skambinimais, na nusipirksiu rytoj as tokia is turgaus, jie ka tikrins per Regitra ir ieskos manes??? Ko ten i tuos servisus vaziuoti? Kad dusuli padarytu nevaziuojanti? Nebent baisiai ekologija susirupines, bet jei jau toks ekologas, tai kokio velnio perki pati tarsiausia automobili?
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
wikipedia, jei ji nemeluoja :) Ar teisingai suprantu, kad common rail iki 2015 m. buvo koduoti kaip EA189?
plius dar nemėgstam DPF filtro... o dėl pirkimo - jei galva ant pečių, tai ir pinigų susitaupytų...
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
Sarasas: 2.0 R4 16v TDI CR 81-176kW
Motor type: EA 189 / parts code prefix: 03L, ID codes: CAGA, CAGC, CAHA, CBEA, CBAB, CFFB, CBBB, CBDB, CBDC, CEGA, CFGB, CFCA, CJAA, CLJA
Skodose tuose modeliuose eina sitie varikliai: Škoda Octavia Mk2 (1Z) (125 kW), Škoda Superb Mk2 (3T) (103/125 kW), Škoda Yeti (81/103/125 kW)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Toliau
1.2L R3 12v TDI CR 55kW, variklio kodas CFWA, modeliai 2010- Škoda Fabia Mk2, 2010- Škoda Roomster
1.6L R4 16v TDI CR 55-85kW, modeliai - Škoda Fabia Mk2, Škoda Roomster, Škoda Octavia Mk2, Škoda Superb
Visi CR varikliai, galit pradet skambinti ir daryt dusulius, vienai masinai skirta 560 eur :))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Pas mani 1.2 55 kw :) jau ir taip nieko anas nevaziuoja... :D
P.S. akurat!!! :)
юзербары для форумов
O gal geriau į kitą pusę, juk chipuojant visi džiaugiasi parametrų pagerėjimais...
Tik keista, kad variklių krūva, o toks mažas auto skaičius skelbiamas... Škodos tik 1,2 milijono, kai pvz.: c3 pirmos kartos tiek parduota...
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
Modifikaciju daug + beveik i visus modelius tik veliau pradejo deti Skodos, beveik i visas nuo 2010 metu.
Antras dalykas, tai nereikia labai jau isivaizduoti, kad tu Skodu daug parduota Europoje
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
http://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/yra-salis-kuri-neturi-jokiu-priekaistu-volkswagen.d?id=69161638
octavia '14 1.6tdi
Buvo sena tema dėl "barskančių puodų" garso. Pagalvojau, pasidalinsiu patirtimi - gal kam pravers neieškant problemų ne ten, kur jų net nėra. Žodžiu, kokių tik diagnozių as negirdėjau, bet galiausiai paaiškėjo, kad "barškančių puodų" garso šaltiniai yra du:
- ~95% garso sudarė galinių "apkabų" barškėjimas. Jau buvo jos pavargę. Labai kesta tai, jog važiuojant atrodydavo, jog barška priekis, tačiau realiai barškėjo galas.
- ~5% garso ateina iš priekinių kaladėlių - naujos kaladėlės turi šiek tiek laisvumo toje vietoje, kur įsistato, ir važiuojant per LABAI RIMTUS nelygumus susikrato, kas ir sukelia barkštelėjimą.
Tiek žinių. Ant dušios ramiau bent dėl to, kad pakaboje visiškai nieko nerado trys skirtingi servisai.
Pora grietų klausimų dėl centrinio/durų spynelės.
1. Ar gali būti, jog dėl durų spynelės gedimo neveikia salono vidinis apšveitimas? Centrinis ir vidaus apšvietimas stovi ant to paties saugiklio. Labai keista būtų, jeigu tai būtų nuosekli elektros grandinė (nemanau, kad taip yra), bet gal kaip nors susiję? Arba gal spynelės ir apšvietimo neveikimo priežastis yra tokia pati (kol kas tik nesugalvoju, kokia), todėl rezultate abi šios dalys neveikia (visa kita elektroninė dalis problemų visai nekelia).
2. Durų uždarymą/atidarymą fiksuoja spynos elektronis modulis, ar yra kur nors kitur daviklis?
P.S. Gal kas rekomenduotų kokių nors elektrikų?
Vis šie gedimai yra tarpusavyje susiję, kadangi durų atidarymas fiksuojamas būtent pačios spynos mechanizmo elektrinėje dalyje. Ten yra keletas jungiklių, vadinamų "mikrikų", kurie tikrai nėra amžini. Jie "mato" spynos padėtis ir taip siunčia signalą valdymo blokui apie užrakintą/atrakintą bei uždarytą/atidarytą padėtis.
Turint bendrą supratimą mechanikoje ir elektronikoje įmanoma susitaisyti tą spyną pačiam. Pirmą kartą ardyti visuomet sunkiau, bet jei nedrąsu - siūlau šį darbą patikėti specams.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Šviesos šviečia labai arti ar dėl to gali būti kalta pati lempa?Aukštis sureguliuotas. Su paprastom osram lemputėm švietė labai prastai dabar į lempučių vietas sudėjo ledus šviečia geriau bet kaip ir minėjau per arti tokiu pačiu atstumu kaip priešrūkinės.
kokia masina, kokios faros, sulesiais ar be, su reguliavimu ir pan, daugiau informacijos
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Superb 2002 lempos su lešiais reguliuojasi iš salono reguliavimas veikia.
o ant pakabos reguliavimas?
reikia paziureti ar nesulenkta traukute kuri automatiskai reguliuoja faru auksti, tame beda bus
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
tai kad pas mane nėra automatinio reguliavimo. Reguliuojasi iš vidaus rankiniu būdu.Aukštis nustatytas servise kaip priklauso bet jos vistiek šviečia per arti gal kaltas reflektorius?
pats pasikelk auksciau ir nebus bedos
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
sveiki,
gal kas zino kaip su VAG com pratestuoti atidaryti/uzdaryti twindoor mechanizmus.
Reikia konkreciai kur ten ir kaip tai padaryti su vag com.
Bagazine neatsidarosi, tik pusele ir per pulteli
Sveiki. Kvailas kkausimelis :) Ieskant variklio masinai reikalauja kodo. Kur ji rast? Ar ant tech paso turetu but?
Ant garantines knygeles, ant lipduko bagazineje, dabar neatsimenu, bet man atrodo ir lentele kazkokia turetu buti po kapotu. Tech. pase nera
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Tai cia tas vin kodas?
vin kodas yra kebulo numeris
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Dekui
sveiki,pasikartuosiu
gal kas zino kaip su VAG com pratestuoti atidaryti/uzdaryti twindoor mechanizmus.
Reikia konkreciai kur ten ir kaip tai padaryti su vag com.
Bagazine neatsidarosi, tik pusele ir per pulteli
zinau kur gedimas tik man reikia atydaryti visa bagazine kad prieiti prie gedimo.
Atydarius rankiniu budu puse bagazines galiu prieit prie twindor mechanizmo tik isimant prisukamus pirstus is dvieju pusiu, bet vistiek bagazine neatsidarosi,kazkas laiko, nesinori lauzti.
zinau,kad galima kazkiap servo mechanizmus twindoor pratestuoti su VAG COM
kaip?
Sveiki, gal kas turit isideje 2 din maga koki androidini kad panasus butu i originala 2 din ? Dabar pas mane paprastas tai norisi pirkt arba originala 2 din + usb adapteri kas kartu turbut koki 100 euru atsieis arba androidini bet norisi kad i originala pansus bent butu, kokiu patarimu ? :) P.S. jei dabar paprastas magas + stalciukas, nereik remelio lyg keist, uztenka traukt lauk stalciuka del 2 din, taip ? Kalba cia apie pirma superba eina.
Jau ne vienoje mašinoje teko išbandyti Yatour mp3 grotuvą, jungiamą prie originalios magnetolos. Garso kokybė gera, yra SD, USB ir 3,5 mm line-in jungtys. Valdymas paprastas - pačios magnetolos CD keitiklio funkcija. Jais prekiauja audiomedia.lt
Pati magnetola apie 20€, ir dar adapteris apie 50 €.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Aha, Yatour ir aš bandęs ir užskaitau tą aparačiuką, o jei tu kalbi čia apie didelį magą kad jis apie 20 - 30 eu kainuos šrote tai kito varianto ir nesvarstysiu :)
edit: srotas sake kad didelis magas 100e ;D
O kam tas didelis? Aš specialiai mažą dėjau, kad lentynėlė po juo būtų. :) Ir netgi kasetinį - lengviau gaut ir mažiau į akis krenta. O iš mp3 vis tiek vienodai gerai groja, didelis ar mažas. :)
Arba gali originalų VW dėt, jei netrukdys tai, kad raudonas-mėlynas apšvietimas bus.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Beje, gal kam buvo kad tiesiog nustojo veikt parktronikai ? per vcds parking assist net nepasijungia, imetus atbulini neber jokio garso,davikliuose neuzciuopiu nei garso nei vibracijos jokios kai atbulini ijungi...
buvo kai perdege saugiklis arba nusprogo galiniu stabdziu varlyte
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Aisku, bus informacija ateiciai, va saugiklio net nesugalvojau patikrint :) nuardziau bagazines viduj sonus suradau lyg ir blokeli, perjunginejau fiskes, pavarciau ji paskaitinejau kas gero uzrasyta ir veikia, nors nieks nebuvo atsijunge, nezinau kaip nekontaktavo kazkas..
Saugikliai pirmiausia, mano dabartiniam aparatui nesylo veidrodziai, saugiklis geras, bet pakeitus i kita pradejo silti, nezinau kas kaip, gal oksidavosi, gal dar kazkoks velnias, bet padejo.
P.S. Pries tai saugiklis buvo tikrintas ir vel idetas atgal, bet vis tiek neveike.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Turiu nauja klausima :D Gal kas keites zinos ar tinka superbo facelift`iniai stopai į nefaceliftin`į superbą ? Vizualiai akivaizdu kad turėtų tikt dėl formų, bet klausiu nes pvz audi a4 b5 99 m. stopai netinka į a4 b5 96 m nes fiškės kitos ir reik perlytuot ir gaudyt kuris laidas už ką atsakingas :) ir kiek maždaug jie gali kainuot nes šrotus kauno visus beveik apvažiavau beveik neturi superbu niekas likusiu kad ne tik kebulas stovėtų...
Trumpai. Ar verta pirkti Superb 2012 su 1.6tdi ir mechanu ar geriau ziuretis 2.0 su DSG? vaziavau su tuo 1.6tdi, o su 2.0 dsg tik su pasatu, ar superb skirsis vaziavimas su 1.6 ir 2.0?
Škoda Fabia 1,9 SDI (2001)
siektiek skirsis, galingumai juk nevienodi, o visa kita tas pat
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
o kas db bus su tais 20tdi, nes tokiu metu tai garantuotai patenka i ta vw skandalo juodaji sarasa, nes draugo passatas tai pateko.
Škoda Fabia 1,9 SDI (2001)
Puslapiai